25.fejezet:Merry Christmas!

1.5K 76 1
                                    

Sziasztoook! 


Holnap után karácsony, de én most szeretném kirakni a hétvégi részt. 

Remélem, ez is elnyeri a tetszéseteket! :)) ♥♥♥

Köszönöm a lassan 2.8K megtekintést/olvasást/olvasót, nagyon örülök neki :)) ♥♥♥☺ 

Mindenkinek kellemes ünnepeket, és boldog, békés, szeretettel teli és meghitt karácsonyi ünnepeket kívánok! ♥♥♥


All the love:Cs. xx'

Zene és videó a részhez:

Hope

A rögtönzött koncert után, amit mi, lányok és kicsi életem is élvezett, ajándékozni mentünk. Izgatottan vártam, ki mit szól az ajándékához. Megegyezés alapján a következő az ajándékozási sorrend:

1.Hazza

2.Anya

3.Eleanor és Lou

4.Niall

5.Liam és Danielle

6.A mi kis családunk.

Hazza odatrappolt a nagy fenyőfához, és egy rakat csomagot húzott ki onnan.

4 csomaggal közeledett kislányom felé, aki csak nagyokat nézett vigyorgó nagybátyjára.

Ajándékát kibontva elnevetettem magam, ahogy mindenki más is. Hazza 43 apró ajándékot vett a lányomnak, amit én csak fejcsóválva néztem. Pluszban vett neki egy játék gitárt és mikrofont, hogy tovább vigye az apja szakmáját.

-Persze, aztán meg mindenhol az lesz, hogy Mia Anne Malik ezzel meg azzal feküdt össze! Ennek nem teszem ki a lányom-nézett „sógorára" vőlegényem.

-Nyugi van, édesem!-csókoltam meg, mire idegessége elmúlt.

Hazza átadta a további ajándékait. Nekem egy gyönyörű ezüst és arany ékszerszettet vett, amit imádtam. Zaynnek és a fiúknak egyen sapkát és gitárt vett, anyának egy olyan gépet, ami közvetlen divattervezőknek készült. Eleanor és Dani bátyjámtól parfümkészletet és sminkkészletet kaptak, aminek nagyon-nagyon örültek az ajándékoknak.

Anya következett, én meg már nagyon izgultam.

Miához lépett és egy gyönyörű neki tervezett, komplett ruhakészlettel állt előtte. Mindegyikre Mia A.M. volt behímezve, és különböző minták, feliratok. Imádtam! Bekönnyeztem, és megöleltem az én egyetlen anyukámat, aki mosolyogva és boldogan ölelt vissza szorosan.

-Bárcsak itt lehetne apu is!-suttogom a fülébe, úgy, hogy csak mi halljuk.

-Itt van ő is, csak nem látjuk, szívem!-puszilta meg az arcomat és visszasietett az ajándékokhoz.

Zaynhez és hozzám lépett egy-egy borítékkal. Értetlenül néztünk össze. Amint a kezünkbe kaptuk a két borítékot, felvisítottam örömömben.

-Két jegy Párizsba? Ez komoly, anyuci?-néztem rá ujjongva.

-Naná, rátok fér már. Mia addig Hazznál és nálam lesz. Vagy Lou-éknál. Majd kiagyaljuk addig-kacsintott felénk. Zayn átölelte a derekamat és nyakamba csókolt.

Hopeful or hopeless? (Zayn Malik FF) [Befejezett]Where stories live. Discover now