1. Starostolec

5.8K 162 33
                                    

Seděla na nepohodlné dřevěné židli. Chtěla, aby byl konečně konec. Chtěla jít domů, truchlit a starat se o své děti, které přišly o svého otce a brzy možná přijdou i o matku. 

Věděla, že je Sirius nevinný, ale jako jediná. Všichni, kdo to věděli, jsou buď mrtví, utekli nebo ve vězení.

Ani Brumbál jí nevěřil. Všichni si mysleli, že je Sirius Strážce, a proto měl jako jediný oprávnění ukázat Voldemortovi dům Potterových.

Měla ho tehdy přesvědčit, aby se tím Strážcem stal. Lily s Jamesem by nebyli mrtví, Sirius by nebyl ve vězení a možná by se jim povedlo odhalit Petera.

Nevěděla, co dělat. Cítila se bezmocná a úplně ztracená. Když se chtěla spojit s Hannou a Chrisem, neodpověděli jí. Jasně ukázali, co si o ní a její rodině teď myslí.

,,Zahajuji jednání o vině či nevině paní Nicole Emmy Blackové, rozené Aveline, narozené desátého listopadu devatenáct set padesát devět, bydlištěm Vydrník svatého Drába," promluvil předseda Starostolce, který na ni shlížel z vrchu. Stejně jako většina se tvářila nanejvýš znechuceně a opovržlivě, jako by byla nějaká slizká žába.

,,Byla jste podrobena několika výslechům, kde jste uvedla své tvrzení a pohled na celou věc ohledně vraždy Lily a Jamese Potterových," pokračoval muž odměřeně. ,,Protože ne všichni v síni jsou seznámeni s vaší výpovědí, je nutné, abyste nám vše pověděla znovu."

Nicole souhlasně přikývla a stoupla si. Všechny oči se na ni upřely ještě intenzivněji, než před tím. Přímo je cítila na celém svém těle, jako by do ní vypalovali malé tečky.

,,Když se měli James s Lily ukrýt pod Fideliovo zaklínadlo, první požádali Siriuse," začala a cítila, jak se jí hlas třásl. ,,Poslali k nám zprávu, aby se Sirius co nejrychleji dostavil do Godricova domu, kde se měli ukrýt.

Odmítl to. Věděl, že by každého napadl on a proto zvolili Petera. Sirius a James byli nerozluční, všechno dělali společně. Chtěl jim zajistit co největší bezpečí a navrhl jim Pettigrewa, protože by to bylo nepředvídatelné.

Věděla jsem to jenom já, Sirius, Peter a James s Lily-"

,,Proč jste to věděli jen vy? Proč ne i Remus Lupin, který byl podle všeho poslední článek jejich čtveřice?" přerušil ji předseda náhle.

,,Domnívali jsme se, že je zrádce," odpověděla a v očích ji zaštípaly slzy. ,,Sice jsem tomu moc nevěřila, ale bylo to rozhodnutí Lily a Jamese mu o tom neříct. A Hannah s Chrisem to nevěděli, protože čím méně lidí to vědělo, tím byla větší pravděpodobnost, že totožnost Strážce bude utajená a oni víc v bezpečí."

Někteří členové Starostolce váhavě přikývli, jako by souhlasili, jiní si něco mrmlali pro sebe.

,,Nevím, proč to Pettigrew vyzradil po tak dlouhé době," pokračovala a po tváři se jí kutálela jedna slza. ,,Nikdo na něm nic poznal, choval se stále stejně.

V den napadení Lily a Jamese jsem měla nepříjemný pocit, že se něco stane. Zní to divně, ale snažila jsem se na to zapomenout. Nakonec jsem se však Siriusovi svěřila a ten se zkusil s Jamesem spojit, ale neodpovídal. Vyrazil proto k nim.

Od té doby jsem ho neviděla a o smrti Lily a Jamese jsem se dozvěděla až na další den, stejně jako o Siriusově zatčení.

Nebyla jsem u toho, když měl zabít Petera a být na jeho místě, tak to taky udělám za tu zradu. Ty mudly ale nezabil, to jsem si sto procentně jistá."

Next generation [CZ FF, 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat