65. Zpět ve škole

1.2K 82 2
                                    

Bylo to poprvé, co nástupiště, ze kterého odjížděl vlak do Bradavic, nebylo prosycené radostí a vzrušením. Místo toho se tam nesl tichý šepot, skřípění zrezlých vozíků a sem tak zahoukání sovy.

Na její závěrečný rok ji doprovázela babička, Jeremy a Fred. Stáli v menší skupince, do které se po svém příchodu přidaly i Clary, Sarah, Ginny a Molly.

Mellisa svou vnučku pevně objala a do ucha jí zašeptala několik francouzských slov. Lara přikývla a utřela si slzu, která se jí kutálela po tváři.

Poté si ji do náručí vtáhl Fred a pevně kolem ní omotal ruce.

,,Napiš mi hned, jak dojedete do školy," připomněl jí tiše. ,,A hned potom, jak se dozvíte, kdy bude výlet do Prasinek. Jestli nějaký bude."

,,Musí být," vydechla. ,,Nemůžu tě vidět až o Vánocích."

Fred si ji přitáhl do polibku, který přerušilo zahoukání lokomotivy.

,,Miluju vás, paní Weasleyová."

Lara cítila, jak jí zčervenaly tváře při tom oslovení. Ačkoliv to příjmení ještě nenosila a téměř rok ještě ani nebude, Fred, a nejen on, ji tak již několikrát oslovili. Včetně jejích bratrů.

,,I já vás, pane Weasley."

Rychle mu vlepila pusu na tvář a zamířila do vlaku. Společně s Ginny, Clary a Sarah procházela uličkou, dokud nenarazily na společnou otevřenou část pro nebelvírské.

Lara ani Clary sice nechodily do Nebelvíru, ale nikdo nic nenamítal, když tam došly a posadily se k Nevillovi, Deanovi a Seamusovi.

,,Ahoj," pozdravila Lara a položila se bezmyšlenkovitě ruce na stůl. Dean obdivně hvízdl a drkl do kluků vedle něj.

,,Co to vidím na tvém levém prsteníčku?" zeptal se s úsměvem. Lara sjela pohledem ke své ruce a taky se usmála.

,,Fred se teda vyjádřil?" ujišťoval se Seamus.

,,Jo," pokývala hlavou a podívala se na Ginny. I ona se šťastně usmívala, ačkoliv tam zahlédla i skrývaný smutek. ,,Další léto se ze mě stane paní Weasleyová."

,,Jeremy nic?"

,,Díky Merlinovi ne," zasmála se odlehčeně Clary. ,,Miluju ho, ale myslím, že se svatbou ještě chvíli počkáme."

,,A co ta svatba?" zajímal se Neville. ,,Babička říkala, že jste měli nezvané hosty."

,,Smrtijedi se jaksi pozvali sami," utrousila suše Ginny a opřela se o čalounění sedačky. ,,Naštěstí se většina hostů stačila přemístit do bezpečí, než začala létat kouzla."

,,Proč ji narušili?" zamračil se Seamus.

,,Hledali Harryho," vysvětlila Clary. ,,Denního věštce jste snad četli, ne?"

Seamus souhlasně přikývl, stejně jako Dean. Neville zřejmě o všem věděl, takže jen poslouchal.

,,Mysleli si, že tam bude, když je Ron jeho nejlepší kamarád," pokračovala Clarissa. Předem byly domluvené, že nesmí říct, zda tam Harry opravdu byl. Kdokoliv by je mohl slyšet, všichni byli pod dohledem.

Kluci zřejmě její narážku pochopili a pouze kývli.

,,A co se dělo dál?"

,,Tvrdé výslechy," povzdechla si Lara. ,,Hned po první zodpovězené otázce jsem dostala jako odměnu Cruciatus."

Nevillův pohled ztvrdl, zatímco Dean se Seamusem vyděšeně vyvalili oči.

,,Vyslýchali nás několik hodin, téměř do dalšího večera, jak se z nás snažili dostat, kde by Harry mohl být," prozradila jim Sarah.

Next generation [CZ FF, 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat