59. Další zachráněný Weasley

1.4K 85 2
                                    

Návrat do školy téměř nikdo neuvítal. Ačkoliv je tentokrát nikdo neterorizoval, jako v případě Dolores Umbridgeové, všichni by raději uvítali delší pobyt se svými blízkými.

Ginny Weasleyová nebyla výjimkou. Milovala svůj domov a svou rodinu, jak jen to šlo. Udělala by pro ně cokoliv. Nelíbilo se jí, že její rodiče jsou tam venku, zatímco ona se schovává za bezpečnými zdmi Bradavic.

A co víc, Ron měl neustále pitomé poznámky o jejím milostném životě. Jako by se on neustále nemuchloval s Levandulí. Dohánělo ji to k nepříčetnosti.

Proto se snažila zaměřit, kromě chození s Deanem Thomasem, ačkoliv si nebyla zcela jistá, jestli ho má dostatečně ráda, na to, o co ji požádal Fred.

,,Dej mi na ni pozor," řekl jí prosebně večer před odjezdem zpátky do školy. Neodmítla. Jak by mohla, když měla sama Lauren ráda jako vlastní sestru?

,,Jsi jediná, komu věřím, že to opravdu udělá," dodal vzápětí, když se zatvářila mírně rozpačitě. Věděl, že ji to přesvědčí.

,,Ale co Will s Jeremmy?" namítla, přestože neměla v plánu odmítnout. Udělala by to, i kdyby neřekl, že jí nadevše věří.

,,Taky jim věřím, ale jsou to kluci," odpověděl. ,,Můžeš to pro mě udělat?"

,,Samozřejmě," přitakala souhlasně. Fred se na ni spokojeně usmál a objal ji na rozloučenou. Ginny potom sledovala, jak odešel z jejího pokoje a zavřel za sebou dveře.

-------------------

Studený vítr se opíral do okenních tabulek, zatímco na podlahu dopadaly paprsky ranního slunce. Ginny vstala od snídaně, kterou měla snědenou, a beze slova se vydala pryč.

V ruce svírala krátký popis místa, který jí poslal Fred. Protože kolikrát svoji kamarádku nemohla najít, požádala svého bratra o pomoc. Ten jí poslal malý pergamen s návodem, jak se dostane na místo, kde se on a Lara potkávali. Hlavně v době, kdy platily zákazy Umbridgeové.

Vešla do knihovny a snažila se ignorovat přísný pohled knihovnice. Zamířila do zadní části, jak jí bratrova slova naváděla. Nikdy v knihovně nezacházela příliš daleko. Většinu potřebných knih nalezla vepředu.

Mírně se pousmála, když došla k uličce a na jejím konci zahlédla Laru. Schovala si lísteček do kapsy a vydala se k ní. Havraspárka si četla, takže si jí nevšimla, dokud od ní nebyla pouhé dva metry.

,,Ginny," vydechla překvapeně. ,,Co tady děláš?"

,,Hledala jsem tě," prozradila jí a posadila se do druhého křesla. Nepochybovala, že to místo bývalo jejího bratra, dokud nepřestal chodit do školy. ,,Co to čteš?"

,,Jeden mudlovský román," odvětila, založila si stránku a knihu odložila. ,,Proč jsi mě hledala?"

,,Jen tak," pokrčila neurčitě rameny. ,,Dean je někde s klukama a já neměla co dělat. Tak mě napadlo, že bych mohla strávit odpoledne s tebou."

,,Sarah je asi s Waynem, co?" ušklíbla se Lara. Ginny se souhlasně zazubila. ,,Máš nějaký nápad, co bychom mohly dělat?"

,,Jen tak se procházet a povídat si?" navrhla. Lara chvíli váhala, ale nakonec přijala. Žádné věci tu neměla, jen knihu, kterou si vypůjčila až tady. Vrátila ji a společně s Ginny zamířila pryč.

Procházely se po chodbách, neboť venku byla ještě poměrně zima.

,,Co Ron?" zajímala se havraspárka. ,,Jak si užívá narozeniny?"

Next generation [CZ FF, 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat