42. Role otce

1.8K 108 12
                                    

Atmosféra v kuchyni byla napjatá, že by se dala krájet nožem. Lara nervózně těkala očima ze svého otce na Freda a zpět. Ostatní se samozřejmě dozvěděli, co se stalo. Will se naproti Laře neustále usmíval a pochechtával, jako by se stalo něco velice vtipného, stejně jako Ginny s Georgem a Ronem. Jediný Jeremy s dvojicí soucítil a zachovával si vážnou tvář.

,,Kdy dostanete výsledky NKÚ?" proťala ticho Mellisa a podívala se na své vnuky.

,,Nejspíš příští týden," odpověděl Jeremy a ukrojil si další sousto. ,,Je ale možné, že se to protáhne ještě do dalšího. Záleží, jak rychlí budou."

Mellisa souhlasně přikývla a prosebně se podívala na Nicole. Nechtěla, aby nastalo zase napjaté ticho.

,,Už ses něco dozvěděl o Paulette, Wille?" zeptala se a pousmála se.

,,Psala mi, že OVCE bude skládat tento a příští týden," odpověděl. ,,Výsledky by měla vědět za pár dní a poté se uvidí."

,,Neříkala náhodou, co by chtěla dělat?" zajímala se Nicole dál.

,,Původně měla v plánu lékouzelnictví, ale neví, zda by to tu bylo možné," odvětil Will a napil se vody.

,,Kvůli francouzštině?"

,,Jo," přitakal souhlasně. ,,Něco málo umí, ale ne dostatek, aby si dělala praxi."

,,V tom bych mohla být nápomocná," usmála se Nicole.

,,Opravdu?"

,,Ano," přikývla souhlasně a sledovala, jak se její syn usmál. ,,Zkusím promluvit s ředitelkou, ale nepochybuju o tom, že to povolí. Byla bych její lektorka a učila bych ji i angličtinu, aby po praxi mohla normálně nastoupit."

,,To je výborné," rozzářil se Will. ,,Určitě bude nadšená."

,,Hned zítra se poptám," ujistila syna Nicole. ,,Stejně bych ji už strašně ráda poznala."

,,I já," přidal se Sirius. ,,Když už jsme u toho představování partnerů."

Všichni se svorně zastavili uprostřed pohybu, jako by někdo zastavil čas. Nicole se ostražitě podívala na svého muže a následně na dceru. Cítila blížící se bouři.

Lara odložila svůj příbor a podívala se zpříma na Siriuse. Cítila, jako by srdce měla až v krku.

,,Asi bychom měli začít sklízet," vyhrkla Molly a postavila se, přičemž vytáhla svoji hůlku.

,,Smím vědět přesný důvod, proč jsi to chtěla tajit, Auroro?" promluvil Sirius, než stihla Molly mávnout hůlkou.

,,A smím já vědět, proč jsi nás na těch schodech špehoval?" zeptala se na oplátku.

,,Nešpehoval jsem vás," namítl muž. ,,Pouze jsem šel dolů, když jsem vás zaslechl."

,,Mohl jsi klidně pokračovat a neposlouchat soukromý rozhovor," připomněla mu.

,,Proč jsi to chtěla tajit?" zopakoval svoji otázku Sirius a rysy v jeho tváři ztvrdly. Všem bylo jasné, že přituhuje. I Lara to věděla, ale nehodlala ustoupit.

,,Protože jsem věděla, jak bys reagoval," vysvětlila.

,,Jak můžeš vědět, jak bych reagoval?"

,,Protože je William tvoje přesná kopie," odpověděla a krátce střelila pohledem po svém nejstarším bratrovi. Will se nadechl, aby něco řekl, ale Jeremy ho pohotově kopl pod stolem do holeně, čímž odvedl jeho pozornost. Chlapec sykl bolestí a vražedně se na své dvojče podíval.

Next generation [CZ FF, 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat