28. Táta na obzoru

1.8K 117 1
                                    

,,Páni!"

Lara zůstala stát a zírala na vesničku před sebou. Věděla, že to není nic extra, přesto se nemohla dočkat, až se do Prasinek vydá. Od bratrů a Weasleyových věděla, že tu je spousta obchodů, které může navštívit.

Vyměnila si nadšený pohled se spolubydlícími a vyrazila vpřed. Nevěděla, kam by chtěla první.

,,Co Medový ráj?" navrhla Mandy nadšeně.

,,Jo!" přitakala Lisa, stejně jako Lara a Clary. Aniž by na něco čekaly, vydaly se více do vesničky. Jak se dalo čekat, Medový ráj byl narvaný k prasknutí. Všichni studenti se vydali právě tam, aby si nakoupili zásoby do další návštěvy.

Lara musela uznat, že nikdy tolik sladkostí pohromadě neviděla. Lízátka, fondán, žvýkačky, bonbóny, různé druhy čokolády, oříšky v čokoládě a další, přičemž některé ani neuměla pojmenovat.

Vzala si malý košíček a začala do něj dávat vše, co si chtěla koupit. Brzy měla košík víc jak z poloviny plný.

Rozhlédla se, ale ani na špičkách nebyla dostatečně vysoká, aby viděla přes ostatní. Povzdechla si a začala si razit cestu mezi ostatními ve snaze najít své kamarádky.

K jejímu štěstí se obchůdek pomalu vyprazdňoval a nebylo tak těžké najít ostatní holky. Jakmile zaplatily, vydaly se dál.

U Džina v láhvi nakoupily nová brka a pergameny do zásoby, stejně jako inkousty. U Taškáře se taky stavily, ale pouze ze zvědavosti. Ani jedna neměla v plánu něco vyvádět proti školnímu řádu.

Jejich poslední zastávka byla v podniku U Tří košťat, kde se posadily k rohovému stolu a objednaly si teplý máslový ležák.

,,Upřímně lituji ty, kteří nemají povolení," přiznala Clary a upila nápoje.

,,Já taky," přitakala Lara.

,,To je zajímavé," ozval se vedle nich chlapecký hlas. ,,Ostatní jsou přesvědčeni, že jsi bezcitná. Jako Black."

,,Ronalde!" vyjekla překvapeně Hermiona a šokovaně se na svého kamaráda podívala.

,,Rone, taky tě ráda vidím," ignorovala jeho poznámku brunetka. ,,Tebe ale víc, Hermiono."

,,Divím se, že Brumbál vůbec dovolil, abyste se mohli potloukat kolem," pokračoval zrzek a nebral na vědomí nesouhlasný pohled Hermiony.

,,Rone, to stačí," ozvala se nebelvírka.

,,Musíš mít asi nudný život, když máš neustálou potřebu řešit její rodinu, že?" promluvila Mandy a nenávistně si ho měřila pohledem.

,,Ty se do toho nepleť!" okřikl ji chlapec.

,,Ne, ty se do toho nepleť!" Lara se snažila, aby nezvýšila hlas. Nechtěla přitahoval nechtěnou pozornost. ,,Nemáš mě rád, stejně jako devadesát procent školy, a já to beru. Ale nemůžu za to, co můj otec udělal nebo neudělal. Ale děkuji za to, že mi neustále dokazujete, že jsem dcera vraha.

Bez tebe a ostatních bych na to zapomněla."

Lara vstala, obešla dvojici z Nebelvíru a zamířila bez dalšího slova pryč. Byla upřímně ráda, že na sebe nestrhla pozornost a nikdo jí nevěnoval téměř žádnou pozornost.

Bez rozmyslu zamířila pryč. Rychlým krokem se dostala až na samý okraj vesničky, kde se opřela o dřevěný plot.

Cítila, jak jí slzy stékají po tváři a studený vítr je rozhání po celém obličeji. Zvedla ruku a hřbetem je všechny setřela.

Next generation [CZ FF, 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat