„Kam to jdeme?" zamračila se Lara, když je matka provedla domem a zahradou, kterou také poté opustili.
„Do toho lesa," odpověděla Nicole a zavřela za nimi branku. Postavila se do čela a zamířila ke stromům. Podle tichého mumlání trojice jí bylo jasné, že ji následují. Sama byla natěšená a nervózní zároveň.
Jakmile vešli pod koruny stromů, úlevně vydechla a vychutnala si chládek, který tu panoval. Beze slova zamířila víc do lesa a kousek před cílem se zastavila.
„Musíte se mě teď chytit," řekla a natáhla ruku. Lara se jí chytila z jedné strany, zatímco synové z té druhé. Všichni tři zavřeli oči, jako by očekávali přemístění. Místo toho udělala Nicole tři kroky, kam ji děti následovaly, a ocitla se za ochrannou bariérou.
„Můžete otevřít oči," prozradila jim a pustila jejich ruky. „Nebudeme se přemisťovat."
„Ale-" Lara se zastavila hned za prvním slovem a zůstala zírat před sebe. Jeremy s Williamem na tom byli úplně stejně. Jen několik metrů od nich stál Sirius Black.
„Ráda bych vám představila vašeho otce," promluvila Nicole a odstoupila, aby jim dala prostor. Vypadal jinak, než jak si ho pamatovali na fotkách z novin. Byl upravenější, vlasy i vousy měl mnohem kratší a vypadal šťastnější. Na rtech mu hrál mírný úsměv.
Než se Nicole nebo Sirius stačil vzpamatovat, trojice se rozběhla a skočila muži kolem krku. Sirius měl co dělat, aby nespadl, ale nakonec rovnováhu udržel.
„Není to nebezpečné?" ujišťoval se Jeremy, který si rychle utřel slzy štěstí a podíval se na matku. „Určitě stále hlídají náš dům."
„Je to tu zabezpečené," zavrtěla Nicole hlavou. „Udělala jsem tu ochrannou bariéru, která brání vidět vašeho otce těm, kteří za ni nevstoupí. A to se nestane, pokud neprojdou se mnou."
„Nemůžu tomu uvěřit," vydechla Lara a nebránila se slzám. ,,Už neodejdeš, že ne?"
„Ne," zavrtěl hlavou Black. ,,Nikdy neodejdu."
------------------------
Prázdniny nabraly rychlý spád a než se studenti stačili rozkoukat, byla téměř polovina srpna. Nicole, Lara, Will a Jeremy trávili se Siriusem téměř každý den a Nicole upravila kouzlo tak, aby děti mohly do lesa i bez ní.
Stále si měli co vyprávět a probírat, neboť dvanáct let byla dlouhá doba, za kterou se stalo hodně věcí. Zatímco trojice mu vyprávěla o svých zážitcích z dětství a ze školy, Sirius se vrátil do svého dětství a školních let.
S nadšením vyprávěl lumpárny a dával tak nápady svým synům, stejně jako o lásce mezi ním a jejich matkou nebo Harryho rodičích. Taky jim vysvětlil, jak to tehdy přesně bylo a proč například nevěřili Remusovi.
Příběh o jeho přítelkyni, která čekala jejich dcerku a byla zabita Smrtijedy, je všechny dojal natolik, až se všichni tři zastyděli, jak se k Lupinovi zachovali na začátku loňského školního roku.
A všechny tři mrzelo, že nemohl s nimi na Mistrovství světa ve famfrpálu. Lara s bratry sice navrhovala Mnoholičný lektvar, ale ani jeden z nich to nechtěl riskovat. Přece jen by bylo zvláštní, kdyby se náhle objevili na takové obrovské události s cizím mužem a chovali se, jako kdyby s ním žili celý život.
A tak vyráželi na zápas s poněkud chmurnější náladou, než očekávali. Vyrazili dopoledne přenášedlem a u brány si převzali plánek kempu, načež se vydali k místu, kde si měli postavit stan.
ČTEŠ
Next generation [CZ FF, 2]
FanfictionVoldemort padl, když se pokusil zabít teprve ročního Harryho Pottera. Lidé oslavují a těší se nové době bez strachu. Smrtijedi jsou chytáni a posíláni do Azkabanu. Někteří však nevěří, že by byl úplný konec. Zlo totiž niky nespí a je jen otázka č...