39. Třetí úkol

1.6K 95 5
                                    

Na poslední a rozhodující úkol Turnaje tří kouzleníků se dostavila celá škola. Po velké večeři se všichni sešli na upraveném famfrpálovém hřišti a vyčkávali.

Lara se posadila mezi Freda a paní Weasleyovou, která sem dorazila s Billem za Harrym, zatímco za ostatními šampiony dojeli jejich rodiče. Viděla, že to pro Harryho hodně znamenalo a přála mu to.

Netrvalo dlouho a úkol začal. Šampioni postupně vcházeli podle bodů do bludiště a mizeli v jeho černi.

,,Doufám, že je na tebe Fred opravdu hodný," promluvila paní Weasleyová směrem k Laře, když nějakou chvíli nikdo z nich nepromluvil.

,,Ano, paní Weasleyová," usmála se Lara a pevně Fredovu ruku stiskla. ,,Tak hodný, jako může kluk ke své dívce být."

,,To jsem ráda, že jsme ho dobře vychovali," oplatila jí Molly úsměv. ,,Doufám, že k ním přijedeš na prázdniny."

,,Chtěla bych," přitakala Lara. ,,Ještě se musím domluvit s mámou, ale jsem si jistá, že bude souhlasit."

,,A bratry vezmi taky," dodala Molly a střelila pohledem po Jeremym, který seděl vedle Clary a o něčem se s ní bavil. Will seděl vedle něj s Paulette. ,,Kdo je ta dívka, se kterou se Will baví?"

,,To je Paulette," ujal se slova Fred. ,,Přijela s francouzskou delegací. Chodí spolu."

,,Opravdu?" podivila se paní Weasleyová a znovu se na něj podívala. ,,To je úžasné. Jaká je?"

,,Skvělá," odpověděla havraspárka s širokým úsměvem. ,,Co se potkali, tak je Will poněkud mírnější, což svědčí nejen profesorce McGonagallové, ale i jemu samotnému. Máma je z toho taky nadšená, alespoň podle dopisů, co napsala.

Je ráda, že Will alespoň dobře procvičí francouzštinu."

,,Neumí anglicky?"

,,Trochu ano, ale lépe se jí mluví rodným jazykem a je vděčná, když nemusí šišlat," vysvětlila brunetka.

,,Chápu," pokývala hlavou Molly a otočila se zpět. ,,Hlavně že si společně rozumí."

Náhle se z vchodu do bludiště vynořil profesor Moody a na nosítkách vedle něj levitovala Fleur. Vypadala, jako by spala. Okamžitě se k nim nahrnula madame Maxime s bradavickou ošetřovatelkou, které je dopravily do stanu, ve kterém měla madame Pomfryová nachystané všechny potřebné lektvary a masti. Dovnitř rázem vběhla i paní Delacourová s Gabrielou.

,,Slečna Delacourová oficiálně vypadává z turnaje, stejně jako Krásnohůlky!" ozval se po krátké řeči s ošetřovatelkou Pytloun. ,,Ve hře jsou tedy stále pánové Krum, Diggory a Potter!"

Tribuny se daly do krátkého jásání, které poté zase utichlo a diváci se pustili do tichých rozhovorů mezi sebou. Lara viděla, jak Moody zmizel v bludišti, kde s dalšími profesory hlídkoval.

,,A co zkoušky?" optala se Molly. ,,Fred říkal, že jsi výborná studentka."

,,Fred má občas tendenci přehánět," namítla Lara a střelila po něm pohledem. ,,Zkoušky snad dopadly dobře, u něčeho si nejsem úplně jistá. Správnost ukážou až výsledky."

,,A Rora má zase tendenci často se podceňovat," promluvil Fred rychle. ,,Určitě všechno zvládla na výbornou, akorát myslí víc pesimisticky."

,,To není pravda," nesouhlasila brunetka a přimhouřila na Freda zlobně oči. ,,Jsem pouze realistická."

,,Nechte toho vy dva," okřikla je mírně Molly. ,,Je správné, že je Lara realistická, ale podceňování člověku nesvědčí. Určitě ti zkoušky skončily výborně, zlatíčko."

Next generation [CZ FF, 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat