Lara se Clary s tím, co se u nich na Vánoce řeklo, nepodělila. Nechtěla ani myslet na to, že by se to doopravdy stalo. Byla si však jistá, že to Clary tuší i bez toho.
Atmosféra ve spěšném vlaku byla snad ještě horší, než při cestě domů. Lara si s bratry neustále vyměňovala pochmurné pohledy, stejně jako Clary se Sarah. Nikdo z nich však nezmínil stávající situaci ve škole.
Povětšinou se bavili o volitelných předmětech, které si havraspárky měly o velikonočních prázdninách vybrat.
,,Rozhodně si vezměte péči o kouzelné tvory," nabádal je Will. ,,Není to nic těžkého a celkem dobře se to pamatuje, protože ty zvířata vám většinou ukáže profesor i na živo."
,,A starodávné runy jsou taky skvělé," přidal se Jeremy. ,,Nebo třeba věštění z čísel."
,,Přemýšlela jsem o jasnovidectví," pronesla zamyšleně Lara.
,,To nemáme, ale co jsme slyšeli od ostatní, tak je ta profesorka šílená," ušklíbl se Will. ,,Neustále někomu věští smrt."
,,Tak to si asi ještě promyslím," řekla Clary. ,,Ale rozhodně ty runy."
----------------------------
Od Vánoc uběhly bezmála tři měsíce, během kterých se situace začala zlepšovat. Nikdo napadený nebyl, studenti přestávali mít strach někam chodit a napětí polevovalo, kdykoliv se někde objevil Harry.
A k tomu všemu se měl konat další famfrpálový zápas sezony, Nebelvír proti Mrzimoru. Lara sice nijak neoplývala láskou ke hře na košťatech, přesto hru sledovala s oblibou. Hlavně když mohla fandit Nebelvíru nebo Havraspáru.
Se svými spolužáky vyšla schody na havraspárskou tribunu a posadila se tak, aby dobře viděla. Netrvalo dlouho a při jejich potlesku se objevila obě dvě mužstva. První je čekalo jen zahřívací kola, která mohla sledovat, než se vůbec začne hrát.
Madame Hoochová již měla vytažené míče, když se na hřiště přihnala profesorka McGonagallová.
,,Utkání se ruší!" Její hlas se rozlehl celým stadionem. Lara překvapeně nadzvedla obočí a vyměnila si pohled s Clary. ,,Všichni studenti se okamžitě vrátí do svých společenských místností, kde jim ředitelé kolejí podají další informace. Co možná nejrychleji, prosím!"
Lara ještě chvíli seděla a dívala se, jak hráči odcházejí do kabin, aby se převlékli.
,,Tak pojď," šťouchla do ní Clary. Dívka se postavila a zamířila za svou kamarádkou dolů z tribuny.
,,Určitě další napadení!" vyjekla tišeji Lisa zhrozeně. ,,Jinak by nerušili zápas."
,,Bojím se, kdo by to mohl být," přidala se Mandy. ,,Vždyť celá škola byla tady!"
,,Takže nějaká profesor?"
,,Rozhodně ta možnost je," přitakal Terry. ,,Ne všichni profesoři chodí na famfrpál."
Dokud nedošli do společenské místnosti, další slova již neřekli. Místnost byla přeplněná, jak se tam vměstnali všichni studenti Havraspáru a vyčkávali na příchod profesora Kratiknota.
Lara zaslechla šeptání ostatních studentů, které okamžitě utichlo, když se otevřel vchod do koleje.
,,Jsme tu všichni?" zeptal se okamžitě profesor. Jeho tvář byla stažena do smutného výrazu. Když nikdo nic neřekl, pokračoval. ,,Jistě máte plno otázek, na které se budete moct poté zeptat, ale první vám musím něco oznámit.
ČTEŠ
Next generation [CZ FF, 2]
FanficVoldemort padl, když se pokusil zabít teprve ročního Harryho Pottera. Lidé oslavují a těší se nové době bez strachu. Smrtijedi jsou chytáni a posíláni do Azkabanu. Někteří však nevěří, že by byl úplný konec. Zlo totiž niky nespí a je jen otázka č...