11. První cesta

2K 118 8
                                    


První září nastalo k její radosti brzy. Od rozednění nemohla dospat, pouze nějakou dobu ležela v posteli a přemítala nad tím, jak se bude celý den odehrávat. Měla několik scénářů, ale nemohla se rozhodnout, který se jí líbí víc.

Aby se nějak zabavila, pustila se do čtení učebnice do přeměňování. Nemohla se dočkat, až zkusí všechna ta kouzla pod dohledem profesorky McGonagallové, jak jí prozradili její bratři.

Když se poté ručička hodin přehoupla přes devátou, byla si jistá, že minimálně její matka a babička budou vzhůru. Schovala knihu zpět do kufru, který zavřela, a zamířila do spodního patra domu.

Jak si myslela, obě ženy seděly u stolu, před nimi se rozprostírala snídaně a o něčem vášnivě debatovaly.

,,Musím vymyslet způsob, jak jí pomoct," řekla Nicole ustaraně a napila se kávy. Když zvedla pohled, všimla si své dcery. ,,Dobré ráno, broučku."

,,Dobré," popřála jim Lara a sedla si na židli. ,,O čem jste mluvily?"

,,O práci," odpověděla Nicole. ,,O jedné mojí pacientce."

,,Aha," pokývala hlavou dívka a nasypala si do misky čerstvé ovoce, které zalila obyčejným bílým jogurtem. ,,A co jí je?"

,,Tím se nemusíš trápit," odbila ji s úsměvem Nicole. ,,Spíš mi pověz, jak se cítíš?"

,,Dobře," vydechla Lara a ucítila, jak se jí kolem žaludku stáhla nervozita. ,,Nemůžu se dočkat, až konečně spatřím hrad a Velkou síň. Kluci o ní tak básnili!"

,,Když jsme u tvých bratrů, nevíš, kde jsou?" zeptala se Mellisa zvědavě.

,,Hádám, že ještě spí," pokrčila rameny dívka a dala si do úst další sousto snídaně. ,,Když jsem šla kolem, bylo v pokoji ticho."

,,Měla bych je jít vzbudit," rozhodla Nicole a stoupla si.

,,Zajdu tam," vyhrkla Lara a svou matku předběhla. ,,Stejně mám stáhnutý žaludek nervozitou a nemám hlad."

,,Tak dobře," souhlasila žena a sedla si. Lara se pousmála a zamířila do vrchního patra domu. Zastavila se u dveří pokoje jejích bratrů a zaposlouchala se. Když uznala, že nejspíš stále spí, opatrně otevřela dveře a nakoukla dovnitř.

Will s Jeremym leželi v posteli a spokojeně oddechovali. Když je tak viděla, uličnicky se usmála a zavřela dveře.

Zhluboka se nadechla a zakřičela : ,,VSTÁVAT!"

Zatímco Jeremy okamžitě vyletěl do sedu a zmateně se začal rozhlížet po důvodu probuzení, Will vyděšeně vyjekl a spadl z postele na zem. Lara se začala nezastavitelně smát, když pozorovala svého bratra, jak se snaží dostat z deky, do které se zamotal.

,,Ty!" vykřikl rozezleně a ukázal na ni prstem, když si jí všiml. Lara se smíchem otevřela dveře a spěšně vyběhla na chodbu. Během se dostala do svého pokoje, ve kterém se zamkla. Netrvalo dlouho a do dveří někdo narazil. Uslyšela bratrovo zaklení a cloumaní klikou, ale zámek se ani nepohnul.

,,Okamžitě otevři, nebo si vezmu hůlu a otevřu je násilím," vykřikl Will.

,,Nemůžeš mimo školu používat kouzla," namítla Lara vítězně a usmála se nad dalším pokusem otevřít dveře.

,,Však počkej, já ti to vrátím," zamrmlal rozmrzele Will zpoza dveří a zamířil zpět do svého pokoje. Lara ještě chvíli počkala, než odemkla dveře a zamířila do koupelny.

Next generation [CZ FF, 2]Kde žijí příběhy. Začni objevovat