Nebylo pochyb, že ve Francii bylo větší teplo, než v Anglii. Slunce více pálilo a nutilo lidi zůstávat ve stínu, který byl alespoň trochu snesitelný.
Přesto některé horko neodradilo od oblíbeného sportu, famfrpálu. Nebylo se čemu divit; tréninky probíhaly i v těch největších mrazech, takže horko bylo snesitelnější. Navíc, neustále měli po ruce chladnější pití, aby nepadli dehydratací.
Lara, ačkoliv famfrpálem nežila a většinou na koštěti nelétala, se přidala ke svým bratrům a ještě s Levandulí tvořila jeden tým, zatímco Dominique, Daniel, Audrey a Julien tvořili ten druhý. První jim to nepřišlo zvláštní, dokud na to neupozornila Odette. Utvořili malé týmy Anglie a Francie.
,,Teď se ukáže, která země umí lépe hrát," zazubil se Julien sebevědomě a střelil pohledem po své devítileté sestře. Dívenka se zazubila úplně stejně.
,,Nějaká pozměněná pravidla?" zajímal se Jeremy a trochu zúžil oči, když otočil hlavu směrem ke slunci.
,,Jen to, že kdo dřív dosáhne padesáti bodů, vyhrál," odpověděla Dominique. ,,Tak pojďme. Nemůžu se dočkat, až vám nakopeme zadky."
,,Dominique!" ozval se varovný hlas její matky, která okamžitě zareagovala na její slovník. Dívka protočila oči, aby to její matka neviděla a poté se na ni otočila.
,,Omlouvám se," houkla a oslnivě se usmála na dospělé. Ti seděli na verandě, pěkně ve stínu, a z povzdálí je sledovali.
Skupinka dětí přešla ještě víc do zahrady, kde se nacházela dvě brankoviště. Hřiště bylo i poznání menší, přesto dostatečně velké, aby hrála dvě družstva o čtyřech hráčích.
Zatímco za Anglii byla brankářem Levandule, která se necítila na to, aby chytala míč přímo v letu, za Francii to byl Daniel.
Navíc se čtveřice shodla, že Will s Jeremym musí hrát spolu. Jejich rychlé reagování a konverzace beze slov se musela využít. Lara pak byla jako třetí střelec a chytače neměli, stejně jako by neměli co chytat.
Sebastian, otec Audrey a Juliena, se rozhodl být rozhodčí a s míčem v podpaží zvedl pohled, jakmile se všech osm hráčů zvedlo do vzduchu.
Odette s Olivierem seděli také ve stínu, ovšem po stromem hned vedle hřiště; Odette neměla ráda létání a z výšek se jí dělalo špatně, zatímco Olie byl moc malý. Ze začátku protestoval, jakmile mu však Will s Jeremym slíbili, že až dojede k nim do Anglie, zahrají si ještě s jejich přáteli famfrpál, uklidnil se a nemohl se dočkat, až hra započne.
,,A hra začíná!" vykřikla Odette, která se zhostila komentátorství. ,,Míč okamžitě chytil William Black a odlétá s ním dál od francouzských hráčů. Kličkuje mezi sourozenci Carpentierovými a přehazuje bratrovi Jeremymu.
Ten ihned přehodil míč své sestře Lauren, ale ani ona si ho dlouho nenechala."
I dospělí byli zaujatí hrou jejich potomků. Jediní, kdo se tu nenacházeli, byli právě rodiče Odette a Oliviera, Joseph a Adelaide. Oba dva museli být v práci, ale ochotně přenechali své děti přátelům.
,,Neozvala se ti máma?" zeptala se Chantal a odtrhla pohled od svých dětí ve vzduchu. Momentálně měla míč Audrey, které se podařilo obehrát Laru a míč jí vzít.
,,Ano, ale stále se nic nezměnilo," odpověděla brunetka a upila studené vody. ,,Sirius je stále na útěku, nikdo neví kde je a u nás doma se neobjevil."
ČTEŠ
Next generation [CZ FF, 2]
FanfictionVoldemort padl, když se pokusil zabít teprve ročního Harryho Pottera. Lidé oslavují a těší se nové době bez strachu. Smrtijedi jsou chytáni a posíláni do Azkabanu. Někteří však nevěří, že by byl úplný konec. Zlo totiž niky nespí a je jen otázka č...