Prázdniny se uchýlily ke svému definitivnímu konci. Počasí jako by se přizpůsobovalo narůstajícímu strachu kouzelnického světa. Obloha byla věčně nadutá tmavými mraky, déšť celé dny bušil do oken a po teplu nebylo ani stopy.
Nálada na Grimmauldově náměstí byla stejná jako počasí venku. Nicole si domluvila v práci pozdní směnu, aby své děti mohla odvést na nádraží. Přece jen, Will s Jeremym nastupovali do sedmého ročníku a první září pro ně bylo poslední jakožto školní.
Sešli se pod schody se všemi zavazadly. Lara měla Midnight uloženou v cestovním košíku, zatímco bratrovy sovy, Morgana a Orion, byly uloženy v klecích. Mellisa s Nicole na sobě měly cestovní pláště tmavé barvy. Všichni stále truchlili pro Siriuse.
,,Kluci, vy se zvládnete přemístit sami," promluvila na své syny Nicole tiše, aby nevzbudili obraz Walburgy Blackové. ,,Vezměte sebou své kufry, babička vám vezme klece."
Dvojčata souhlasně přikývla a vzala si své kufry. Bez dalšího slova vyšli před dveře a na nejvyšším schodu se přemístili. Následovala je Mellisa s klecemi a po ní vyšly ven Nicole s Larou.
Starší čarodějka zavřela dveře a chytila svoji dceru za ruku. Druhou držela její kufr, zatímco dívka ve volné ruce svírala držadlo košíku. Nicole je obě dvě přemístila vedle nádraží King's Cross. Na vozík naložily kufr i košík a vyrazily na nástupiště. Kousek před přepážkou na ně čekali ostatní.
Prošli postupně přepážkou na nástupiště. Nicole s Mellisou byly kousek za nimi. Protlačili se přes nástupiště k zavazadlové části, přičemž se pětice snažila nevnímat pohledy ostatních, ve kterých se mísil soucit se strachem.
,,Učte se a dávejte na sebe pozor," promluvila Nicole. V očích se jí zrcadlily potlačované slzy.
,,A žádné průšvihy," dodala Mellisa.
,,Vím, že tohle léto bylo hrozné a já měla být víc doma, ale-"
,,Mami, my to chápeme," přerušila ji Lara a smutně se usmála. ,,Všichni jsme truchlili po svém. Nemůžeme ti mít za zlé, že ses zahrabala do práce, protože to bylo to jediné, co tě donutilo vstát z postele."
,,Mám vás ráda, víte to, že ano?" Nicole neudržela slzy, které se jí začaly kutálet po tváři. Sourozenci souhlasně přikývli a svou matku objali.
,,Měli byste jít, aby vám neujel vlak," popohnala je Mellisa a taky přešla do francouzštiny. I s ní se rozloučili a poté zamířili do vlaku. Ačkoliv většinou se svými bratry nesedávala, tentokrát tak byli domluvení.
Našli si volné kupé a posadili se do něj. Trvalo jen chvíli, než do něj přišla i Clary. Sarah je pouze pozdravila a pokračovala dál ve snaze najít Ginny. Těsně před odjezdem se přidaly ještě Lisa s Mandy. Padma podle všeho seděla se svojí sestrou a jejími kamarádkami. Lara nepochybovala, že je tam i Levandule.
O prázdninách si vyměnily několik dopisů, ve kterých jí Dominique a ostatní z Francie posílali pozdravy. Levandule jim všechno řekla a mrzelo je, že se nemohou vidět.
Lokomotiva zahoukala, vypustila velký oblak páry a rozjela se kupředu. Vyjeli z nádraží mezi cihlové domy se zahrádkami, které zely prázdnotou. I mudlové cítili, že se něco špatného děje.
Po Londýně následovaly zelené louky a lesy. Lara se opřela hlavou o stěnu a zírala z okna. Kupé bylo poměrně tiché, pokud nepočítala šeptání Jeremyho s Clary, kteří se k sobě láskyplně tiskli a drželi se za ruce, a místy tichý rozhovor Lisy, Mandy a Willa.
ČTEŠ
Next generation [CZ FF, 2]
FanfictionVoldemort padl, když se pokusil zabít teprve ročního Harryho Pottera. Lidé oslavují a těší se nové době bez strachu. Smrtijedi jsou chytáni a posíláni do Azkabanu. Někteří však nevěří, že by byl úplný konec. Zlo totiž niky nespí a je jen otázka č...