4.Bölüm

8K 237 15
                                    

İLEM'DEN

Sabah güneş ışıklarının gözlerimden içeriye zorla sızmasıyla uyandım. Yatakta biraz kendime geldikten sonra kalktım ve banyoya doğru yöneldim kıyafetlerimi çıkarıp kısa bir duş aldım banyodan çıkıp kıyafetlerimi giyinmek için dolaba yöneldim.

Dolaptan sporcu atletimi ve taytımı alıp giyindim. Saçlarımı'da tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım telefonumu ve kullaklığımıda alarak odamdan dışarı çıktım. Asansöre binip aşağı indim. Her sabah 1 saat kadar koşardım otelden çıktığım anda sabahın erken saatleri olduğu için ılıktı ama yinede hava çok güzeldi.

Kulaklığımı telefona takıp en sevdiğim şarkıyı açtım ve koşmaya başladım. Koşarken çiğerlerimin temiz havayla dolduğunu hissediyordum ve bu çok iyi geliyordu 5 gün sonra pelinlerde buraya gelecekti ve ben daha iyi hissedecektim.

Atlatacaktım her şeyi ben bunları düşünürken yerdeki küçük ama bana göre baya büyük olan taşı görmedim. Ve takılıp düştüm ayağım feci halde ağrıyordu beni düşüncelerimden uzaklaştıran erkeksi ve tok bir sesin bana seslenmesiydi.

"iyimisiniz hanım efendi" dedi kafamı kaldırdım ve o sıcacık kahvelerle karşılaştım ben onun gözlerine dalmışken hala cevap vermediğimi hatırladım ve "iyim sadece biraz ayağım acıyor " dedim.

O sıcacık kahve gözleriyle bana bakarken ne zaman yanıma eğilip ayağıma baktığını hatırlamıyordum " biraz şişmiş görünüyor " dedi böyle söyleyince bakışlarımı ayağıma çevirip baktım.

Cidden şişmişti " yürüye bilirmisiniz yoksa size yardım edebilirim" dedi ve muzipçe gülümsedi bu kadarda düşmemiştim tabikide " ben kendim yürüye bilirim teşekkürler" dedim " eminmisiniz kötü görünüyor hangi otelde kalıyorsanız oraya götüre bilirim sizi " dedi.

Ve inci gibi dişlerini göstererek gülümsedi " gerek yok sağ olun " dedim ayağa kalktım ve arkama bakmadan topallaya topallaya otele kadar geldim.

BARS'TAN

Perdelerden içeriye sızan güneş ışıklarıyla gözlerimi yavaşca açtım. Ve ağır hareketler ile yataktan kalktım. Ve banyoya gidip kısa bir duş aldım. Odamdaki dolaba yönelip sporcu şortumu ve üzerime oturan v yaka t-shirtü'mü giydim ve odamdan dışarı çıktım.

Asansöre binip aşağı indim lobiden geçip çıkışa yöneldim. Otelden çıkıp her zamanki yaptığım koşuma başladım koşarken vücudumun enerji ile dolduğunu hissediyordum. Ve bu iyi hissettiriyordu biraz daha koştuktan sonra yerde oturan sarı saçlı bir kız gördüm.

Merakıma yenik düşüp adımlarımı ona doğru yöneltim yanına geldiğimde beni fark etmemişti hala ayağı ile ilgileniyordu biraz daha bekledim ve "iyimisiniz hanım efendi" diye sordum. Benim ona seslenmem ile kafasını kaldırıp bana baktı ve gördüğüm deniz mavisi gözlerle o gözlerin içinde kaybolmak istedim.

Bir insanın gözleri nasıl bu kadar güzel ve masum olabilirdi beni kendime getiren onun ipeksi sesiydi "iyim sadece biraz ayağım acıyor" dedi. Hemen yanına oturup ayağına baktım biraz şişmiş görünüyordu ama buzla halledilebilirdi "biraz şişmiş görünüyor" dedim.

Ben böyle söyleyince bakışlarına ayağına çevirdi keşke söylemeseydim'de bana bakmaya devam etseydi o gözler diye içimden geçirdim. Ve biraz daha o deniz mavisi gözlere bakmak için "yürüye bilirmisiniz yoksa size yardım edebilirim" dedim.

Ve en çekici gülümsememi yolladım. " ben kendim yürüye bilirim teşekkürler" dedi. " eminmisiniz kötü görünüyor hangi otelde kalıyorsanız oraya götürebilirim sizi" dedim. Ve içten içe kabul etmesini istiyordum ama öyle olmadı o küçük burnunu havaya kaldırarak "gerek yok sağ olun " dedi.

Ve arkasına bakmadan topallaya topallaya yürüyerek gitti ne kadar süre arkasından öyle baktığım hakkında bir fikrim yoktu kendime geldim ve otele doğru yürümeye başladım yürürken bile aklımda hala bir çift deniz mavisi göz vardı.

Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin