3.Bölüm

YUKARIDAKİ GİFT ; BARS KARAL

BARS'TAN

Kirpiklerimden sızmaya çalışan güneş ışıklarıyla uyandığımda saatin kaç olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bir süre yatağımda öyle kaldıktan sonra kaslı bedenimi ağır hareketlerle ile yataktan kaldırdım. Ve elimi dağılmış saçlarımda gezdirdim. Yataktan kalkarak banyoya yöneldim kendimi gelmek için duş almam gerekiyordu.

Duşta biraz vakit geçirdikten sonra odama yönelerek kıyafetlerimi giyinmeye başladım. Geniş omuzlarımı sımsıkı saran v yakalı polo t-shirt mü ve kaslı bacaklarımı saran siyah kotumu giyip aynadaki görüntüme bakıp odamdan dışarı çıktım.

Merdivenleri ağır hareketlerle inerek salona yöneldim. Kahvaltı her zamanki gibi hazırdı. Evde yılarca bizle çalışmış ve aileden biri gibi olan hatice hanımın marifetli elleriyle hazırladığı bu sofrada bir kuş sütü eksikti.

Sandalyemi çekerek masaya oturdum. Bu sırada hatice hanım her gün rutin haline gelen sert kahvemi getiriyordu salatadan bir parça alarak tabağıma koyarken hatice hanıma " şoföre söyle arabayı hazırlasın ve sende odamdan valizimi getir " dedim hatice hanım kafasını sallayıp "peki Bars bey " dedi ve yanımdan uzaklaştı bende kahvaltımı yapmaya geri döndüm.

Size kısaca kendimden bahsedeyim ben Bars Karal 29 yaşında kahve rengi saçlarımın içinde ara ara sarı kısımlar bulunan , açık kahve gözlü, 1,85 boyunda, geniş omuzlu ve yapılı bir vücudum var. Kendime ait arabalarım özel bir jetim ara sıra uğradığım bir holdingim ve en önemlisi Antalyadaki otelim var.

Birinin bana seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrılıp hatice hanıma baktım " efendim arabanız hazır ve valiziniz arabaya yerleştirildi " dedi yüzümde tek bir kas dahi oynamadan " tamam çekilebilirsin" dedim ve yanımdan uzaklaşmasını bekledim.

Ve kahvemden son yudumumu alıp sandalyemden kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Hatice hanım kapıyı açıp geçmem için yol verdi. Dışarı çıkıp şoförün kapısını açtığı siyah Audi R8'e doğru ilerledim. Arabaya binip şoförün hareket etmesini bekledim. Kısa bir süre sonra şoför arabayı çalıştırdı ve hava alanına doğru yola çıktık.

Camdan dışarıyı izlerken bu yazki Antalya'ya gidiş amacımın oteli kontrol etmek için olduğu aklıma geldi. Ama tabiki bu tatil yapmıyacağım anlamına gelmiyordu arabanın durmasıyla kendime gelip şoförümün kapımı açmasını bekledim. Kısa süre sonra kapım açıldı ve arabadan indim. Şöför kapıyı kapatık'tan sonra " iyi yolculuklar efendim" dedi.

Cevap vermeden sadece baş hareketimle onayladım. Çalışanlarıma karşı sert olduğum bir gerçekti ama bu benim yapımda vardı otoriter biriyim ve çabuk sinirlene bir yapım var. Ama ailem için bu geçerli değil onların yanında gerçek ben olabiliyorum düşüncelerimden sıyrılarak özel jetime binip hareket etmesini bekledim.

Kısa süre sonra hareket ettik hostesi çağırıp "bana bir sert türk kahvesi getir" dedim. Gülümseyip "peki efendim" dedi. Yanımdan ayrılıp kahvemi getirmeye gitti. Kısa süre sonra kahvemi getirip "afiyet olsun efendim" dedi ve dolgun göğüslerini gözler önüne sermek için gereğinden fazla eğilip kahvemi bıraktı bu beni tahrik etmek bir yana midemi bulandırıyordu. Ufak bir baş hareketi ile gitmesini işaret ettim. Ve çantamdan dosyalarımı çıkararak kontrol etmeye başladım. 3 saatlik yolculuğumda işlerimin azalması için göz gezdirmeye başladım bir yandan kahvemi içip bir yandanda dosyalarımla ilgileniyordum.

Kısa süre sonra jet Antalya hava alanına iniş yaptı. Jetimden inip siyah valizimi yardımcımın getirmesini bekledim. Beraber hava alanından çıktık çıktığım an Antalya sıcağı ile karşı karşıya geldim Antalya çok sıcaktı daha fazla sıcakta durmadan arabama binip otele doğru yola çıktım.