İLEM'DENSırtımın yumuşak bir şeyle buluştuğunu hissetim ve rahat bir pozisyon aldım. Ilık bir nefesi yüzümde hissetim ilk önce derince anlımı öptü sıcak dudaklar daha sonra saçlarımı okşamaya başladı. Gözlerimi yavaş yavaş açtım.
Karşımda beni benden alan toprak gözlüm bana aşk ve şevkatle bakıyordu yanağımı okşayıp '' doğru uyumana devam et buradayım peri kızım'' dedi. Yanağımdaki eline yüzümü daha çok bastırarak ona sokuldum. Oda beni kolları arasına alarak sımsıkı sarıldı ve saçlarıma burnunu dayayarak kokumu içine çekti benden biraz uzaklaşarak yüzüme bakmaya başladı.
Gözlerinde gördüğüm aşk dolu bakışlar göğüs kafesimin sıkışmasına neden oldu '' seni çok seviyorum peri kızım'' dedi. Birden gelen bu itirafla ben daha cevap veremeden dudaklarıma kapanan sıcak dudaklar yüzünden yarım kaldı. Tutkulu bir şekilde öpüşürken birbirine karışan dillerimiz sayesinde son mantık kırıntılarımda buhar olup uçtu.
Üst dudağımı ısırarak öperken ağzımdan kaçan inlemeye engel olamadım. Ben inleyince Bars'ta aslan kükremesine benzer bir ses çıkarıp beni hızla altına aldı ve dudaklarımı daha arzulu bir şekilde öpmeye başladı. Öpücükleri dudaklarımdan çeneme doğru kaymaya başladı. Çenemdende boynuma doğru yönelen ıslak ve sıcak dudaklar kadınlığımdaki kasılmayıda beraberinde getiriyordu.
Artık inlemelerim engellenemez hale gelmiş durumdaydı ıslak ve sıcak dudaklar boynumu hem öpüyor hemde ısırıyordu ısırdığı yerlerin açısını almak ister gibi ısırdığı yerin üzerinden diliyle geçiyordu. Artık daha fazla dayanamıyordum ağzımdan '' Bars'' isminin dökülmesine engel olamadım. Kafasını boynumdan kaldırıp bana koyulaşmış gözlerle bakmaya başladı. Göğsü bir körük gibi inip kalkıyordu benimde ondan farkım yoktu.
Gözlerimin içine bakarak elbisemin yanda ki fermuarını açtı ve elbisemin askılarını omuzlarımdan indirmeye başladı. Elbisemin içine sütyen giymemiştim aklıma gelen şeyle yanaklarım alev alev yanmaya başladı. Bars benim bu halimi görmüş olacak ki '' utanma ve korkma peri kızım istemediğin hiç bir şey yapmam ben sana '' dedi zaten ben ona güveniyordum ama yine de utanıyordum.
Bunu anlamış gibi hemen dudaklarıma tekrar kapandı beni yatıştırmak için. Biz birbirimizi deli gibi öperken elbisem üstümden çıkarılıp bir kenara atıldı. Bars hızla doğrulup kendi üzerindeki t-shirden bir çırpıda kurtuldu ben onun kaya gibi sert kaslarında gözlerimi gezdirip yutkunurken Barsta bana kopkoyu gözlerle bakıyordu.
Gözlerinde gördüğüm arzu beni titretmişti vücudumu ezberlemek istercesine gözlerini benden ayırmıyordu. "Çok güzelsin peri kızım" dedi. Dilim tutulmuş gibi bir cevap veremiyordum, utançla gözlerimi kapattım. Çenemi tutarak "o taptığım mavilerini aç güzelim" dedi. Göz kapaklarımı yavaşca açtım bana yüzündeki en mükemmel gülümsemesiyle bakıyordu.
Çenemi tutan eli alt dudağımı okşamaya başladı. "Benden utanma peri kızım sen bana aitsin" dedi. Sözlerini bitirir bitirmez dudakları dudaklarıma kapandı. Tekrardan arzulu bir biçimde öpüşmeye başladık. Dili ağzımın içini keşfe çıkmıştı. Ellerimi ensesindeki saçlarına götürerek okşamaya başladım. Boynuma yönelmesiyle ellerim sert kaslarını buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...