Ayağımdaki acı geçmişti biraz buzla halletmiştim otele geldiğimde odama zorla çıkıp mini dolaptan buz alıp ayağıma koymuştum şimdi daha iyidim şiş inmişti ve ayağım artık acımıyordu. Telefonumun çalması ile komidinin üzerinde duran telefonumu elime alarak arayana baktım.
Eylem arıyordu hızla açtım ve kulağıma götürdüm telefonda karşıdan cıvıl cıvıl bir ses duyunca bende gülümsemiştim " alo prenses " " canım " dedim en neşeli sesimle " nasılsın bakalım kaçak ? bensiz eğlene biliyormusun bari ?" dedi kinayeli çıkan sesiyle " iyim ya ne olsun sizsiz çok sıkıcı buralar " dedim.
Azıcık mızmızlanan bir sesle " geliyoruz canım az kaldı" dedi yatıştırıcı bir ses tonuyla " biliyorum ama sıkılıyorum " dedim mızmızlanmaya devam ederken " azıcık eğlen o zaman kuzum sende" dedi tavsiye verici bir tonda ardından ekledi " tatlım kapatmam gerek sonra görüşürüz " dedi.
"tamam öptüm " dedim ve kapatım telefonumu komidinin üzerine geri koyarak yataktan kalktım dolabın önüne geldim ne giysem diye düşünürken beyaz kot bir şort ve üzerine salaş bir t-shirt giydim siyah spor ayakkabılarımıda giyerek hazır hale geldim.
Saçlarım zaten düz olduğu için öylece bırakıp makyajıma geçtim direkt eyeliner, rimel ve parlatıcı üçlüsü ile makyajımı tamamladım telefonumuda alarak odadan dışarı çıktım. Acıkmıştım kahvaltı yapmak için otelin içindeki kafeye yöneldim içeri girip kahvaltımı yaptım ve birazcık gezmek için dışarı çıktım.
Sahil boyunca yürüdüm ve paten yapan çiftleri gördüm çok eğlenceli görünüyordu biraz onları izledikten sonra havanın sıcak olmasıyla tekrar otele dönüp odama çıktım ve bikinimi giyip direk kumsala geldim.
Şenzlonglardan birine uzanıp çantamın içinden telefonumu ve kulaklığımı çıkardım. Sevdiğim bir parça açıp kulağıma taktım gözlerimi kapatıp güneşin tadını çıkardım.
Yeterince güneşlendikten sonra denize doğru ilerlemeye başladım. Deniz masmavi ve beraktı çok güzel görünüyordu. Biraz ilerleyince ürperdim su Antalya sıcağına rağmen buz gibiydi iyice ilerleyip yüzmeye başladım. Biraz yüzdükten sonra saatin nasıl bu kadar hızlı geçtiğini anlamamıştım.
Hızla odama gidip ıslak giysilerimden kurtuldum ve güzel bir duş aldım biraz bara gidip eğlene bilirdim bugün duştan çıkıp odama yöneldim siyah göğüs dekolteli dizimin bir karış yukarısında üzerime oturup bütün hatlarımı belli eden bir elbise giydim.
Ayakkabı olarak siyah platform topuk ayakkabılarımı giyerek makyaj aynasını önündeki pufa oturdum. Maşayı fişe takıp ısınmasını bekledim. O ısınırken ben koyu bir göz makyajı ile gözlerimi ortaya çıkarmıştım dudaklarımada bordo bir ruj sürerek makyajımı tamamladım.
Maşayı alarak saçlarıma dalgalar vermeye başladım işim bitince saçlarımı eğip dalgalarıma ellerimle dahada hacim kazandırdım. Aynadaki görüntüme tam not vererek odamdan dışarı çıktım.
Asansöre binip lobiye indim buranın en meşhur barı olan ambara gitmeye karar verdim.
Resepsiyona yöneldim ve ilk gün buraya geldiğimde burada olan sevimli kadından bir taksi çağırmasını istedim ve taksiyi beklemek için dışarı çıktım. Ve bekleyeme başladım kısa bir süre sonra taksi önümde durdu taksiye bindim.
Taksici "nereye gidiyoruz hanım efendi" dedi "ambar bara gidelim lütfen " dedim. " peki efendim" diyerek beni onayladı taksi hareket etmeye başlayınca bende dışarıyı seyretmeye başladım. Sabahları bir o kadar sakin görünen bu şehir akşamları bir eğlence yerine dönüşmüştü taksinin durmasıyla geldiğimizi anladım.
Ücreti ödeyip taksiden indim ve bara doğru yürümeye başladım. Barın önündeki korumaları geçerek içeriye girdim. Girer girmez kulakları sağır eden müzikle karşılaştım. İlerledikçe müziğin şiddeti dahada artıyordu.
Ama insan alışıyordu zaman geçtikçe biraz daha ilerleyince dans eden insanlar ve localarda içkilerini içip sohbet edenler bunun yanı sıra birbiriyle yiyişenlerde vardı tabi insanlara çarpa çarpa bar bölümüne geldim.
Taburelerden birine oturdum barmene bir bira vermesini söyledim. Ve insanları seyretmeye başladım. Bu sırada barmen içkimi önüme koymuştu bir yudum alıp insanları izleme devam ettim.
Birinin bana seslenmesiyle gözlerimi insanlardan çekip yanıma çevirdim ve Araf'ı gördüm. "merhaba" deyip barmenden bir içki istedi "merhaba" dedim içkisini alıp " seni görmek güzel eğlenmeyemi geldin" dedi içkimi yudumlayıp "evet canım sıkıldı ve bende azıcık eğlenim dedim" deyip gülümsedim "güzel o zaman bende arkadaşımla gelmiştim bize katılırmısın" dedi ve dağılan saçlarını eliyle düzelti " yok sizi rahatsız etmek istemem ben böyle iyim" dedim ve cevabını öğrenmek için yüzüne bakmaya başladım gülümseyip " saçmalama ilem ne rahatsız etmesi eğlenicez işte" dedi ve kabul etmemi bekleyen bakışlara bana bakmaya başladı " tamam o zaman gidelim" dedim.
Ve gülümsedim " hadi o zaman " dedi ve beni locaların olduğu yöne yöneltti ayağa kalkıp Araf'ı takip etmeye başladım. Oturdukları locanın önüne geldik " hadi geç" deyip yol verdi. Önünden geçip locaya girdim. Ve sabah gördüğüm sıcak kahve gözleri gördüm araf'ın sesiyle kendime geldim.
" ilem bu arkadaşım bars karal" dedi ve ekledi " karal hotel'in sahibi" adının bars olduğunu öğrendiğim sıcak kahve gözlü adam ayağa kalkıp elini uzatı uzatığı eli sıkıp " İlem Aldemir " dedim ve ekledim " tanıştığıma memnun oldum " dedim.
Ve barsı incelemeye başladım sabah ayağımın acısından dikkat etmemiştim. Üzerine oturan bütün kaslarını belli eden beyaz v yaka bir t-shirt ve altına siyah bir pantolon giymişti Barsın sesiyle kendime gelip bakışlarımı gözlerine çevirdim.
" hadi oturalım" dedi ve gülümsedi bu adam bence diş macunu reklamında oynaya bilirdi bu saçma düşüncelerden kurtularak Bars'la Araf'ın ortasına oturdum.
Oylarınızı ve olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum
yukarıdaki medya Araf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...