2 SENE SONRA
BARS'TAN
Sabah işe geldiğimden beri İlem'in ruh halindeki değişimleri düşünüyordum çalan kapıyı duymamış olacağım ki içeriye dalan kişiyi görmemle irkildim.
"Patron kapıyı çaldım kaç kere duymadın mı ?"dedi martin dalga geçtiği her halinden beliydi ikimizde biliyorduk onun kapıyı çalmadan içeriye daldığını söylediklerine karşın
omuz silktim. Bana doğru iyice yaklaştı ellerini masaya koydu analiz yaparmış gibi gözlerini kıstı. "Senin canın mı sıkkın" dedi kafamı iki yana salladım hayır dercesine
"Hey İlem benimle konuşmanı yasakladı falan mı niye ağzını açıp konuşmuyorsun" dedi "Of seninle uğraşamam Martin "dedim. Martin karşımdaki koltuğa oturdu. "İlemle bir probleminiz mi var ?"dedi.Martine bakıp "Bilmiyorum İlem'de anlamlandıramadığım ani ruh değişimleri oluştu şu son zamanlarda uzun uzun dalıyor buda benim canımı sıkıyor "dedim üzgün bir şekilde.
"Bars kadınların böyle dönemleri olur bu kadar kafaya takma" dedi bilmiş bilmiş. Martin çıktıktan sonra bende ceketimi alıp çıktım. Arabayı evin önüne park ettim içeriye
girdim ama her yer karanlıktı "Peri kızım" dedim yukarıya doğru seslenerek doğru merdivenlere yönelmiştim ki biranda ışıklar açıldı kafamdan aşağı konfetiler dökülmeye başladı. Salondaki insanlar bir anda iyi ki doğdun Bars diye bağırmaya başladı doğru bu gün benim doğum günümdü hala şaşkın bir şekilde olduğum yerde dururken İlemin bana doğru geldiğini gördüm beyaz yere kadar uzanan omuzları düşük elbisesiyle adeta bir peri kızı gibiydi. Kollarını bana dolayarak "İyi ki doğdun sevgilim iyi ki bizimsin" dedi.
İlemi sımsıkı sardım alnına küçük bir öpücük kondurdum.Herkesle sarıldıktan sonra pastamı üfledim sıra hediyeleri açmaya geldiğinde "Sonra bakarım onlara "dedim
ilk itiraz eden Martin olmuştu "Şimdi aç Patron" dedi İlem elindeki küçük kutuyu bana getirip avcumun içine bıraktı ona şaşkın bir şekilde baktım "Açmayacak mısın sevgilim "dedi naif bir
şekilde herkesin meraklı bakışları arasında küçük kutunun kapağını açtım. Kutunun içinde minicik beyaz bir bebek patiği vardı İleme döndüm kalp atışlarım hızlanmıştı "Ne demek oluyor bu peri kızım" dedim gözümden akan birkaç damla yaşa hakim olamadım. " Duymaya hazır mısın?" şu durumda kalbimin durması an meselesiydi "Peri kızım" dedim uyarır gibi.İlem birden elimi yakaladı ve dudaklarına götürüp avuçlarımdan öptü. Sonra elimi usulca aşağıya, karnına doğru indirdi. Bakışlarım ilemin elimi bastırdığı yere kaydı. İlk birkaç dakika kendime gelemedim. "bu gerçek mi?" dedim. Peri kızımda konuşmuyordu ağlayarak başını onaylar biçimde salladı. İleme sımsıkı sarıldım "Bir bebeğimiz olacak "dedim sevinçten elim ayağım tutmuyordu İlem benden biraz uzaklaştı ellerini yüzüme götürdü "Evet"dedi titreyen sesiyle.
2 AY SONRA
Günler mutluluk huzur ve aşkla geçiyordu İlem'in yavaş yavaş kendini beli eden karnına dokunup "Çok heyecanlıyım Peri Kızım" dedim İlem anlayışla karnındaki elimin üstüne elini koydu. Hamileliğinin üzerinden henüz 2 ay geçmesine rağmen peri kızımın küçük bir çıkıntılı karnı olmuştu ve onu çok seksi gösteriyordu. İlemin sesiyle kendime geldim.
"Bende Çok heyecanlıyım sevgilim" dedi. Şuan doktora kontrole gidiyorduk hastanenin önüne geldiğimizde arabadan inip hemen İlemin kapısına doğru koştum Kapısını açtım."Hayatım bunlara gerek yok ben kapımı açabilirim" dedi onu duymadım bile kucağıma almak için hamle yapmıştım ki "Bars napıyorsun "dedi ve kaşlarını çattı İlem
"Tamam o zaman sedye var şurada onu getireyim" dedim İlem inanamaz gözlerle yüzüme bakıyordu "Ben gayet sağlıklıyım Hayatım "dedi derin bir nefes alıp gözlerini devirdi. Uzatığı elini tutarak arabadan inmesine yardım ettim yeşil dizlerine kadar uzanan elbisesinden karnı o kadar güzel duruyordu ki hayranlıkla ona baktım. Elinden sıkıca tutum ve birlikte içeriye girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...