Bars'tanAğva da ki yazlığa doğru hareket ederken dün geceyi düşünüyordum İlem'in bana tamamen teslim oluşunu kor gibi yanan dudaklarımı vücudunun her yerinde gezdirişimi. Kafamı yana doğru çevirdiğimde ilem'in uyuduğunu gördüm elimin tersiyle yumuşak yanağını sevdim O mert şerefsiz'inin yaptıklarını birbir İlem'den dinleyecektim ama bu iki gün hiçbir şey konuşmak ve düşünmek istemiyordum bu konuda o yüzden İlem'e İstanbul'a dönünce konuşacağız güzelim demiştim.
Tekrar dikkatimi yolla verip az kalan yolu tamamladım. Yazlığın önüne geldiğimizde İlem'in gözlerini aralayıp tatlı bir mırıltıyla "Bars"dediğini duydum öylesine güzel ve tatılıydı ki onu içimin en derinlerine saklamak istiyordum."Bebeğim"dedim kendi koltuğundan bana doğru kaydı kedi misali kucağıma tırmanıp bana sokuldu dudaklarımı alnına dayadım"Bars bu bir rüyaysa beni hiç uyandırma ben bir ömür bu rüyadan uyanmak istemiyorum"dedi gözleri uyku mahmurluğundan yarım açık bir şekilde alnında başladığım öpücük yolculuğuna , yanağını öperek sürdürdüm ve sonra minik el parmaklarını tek tek öperek devam ettim.
"Bunun bir rüya olup olmadığını anlamak ister misin peri kızım"dedim dudaklarını yarım açarak "evet isterim"dedi öptüğüm parmaklardan birini ufacık ısırdım yerinden sıçradı "Ya çok kötüsün"dedi nazlı nazlı onun bu haline dayanamayıp dudaklarına öpücük kondurdum o devam etmek ister gibi ellerini boyuma doladı ama ben kendimi geri çektim buna kızmıştı"Eve girelim ve sabahtan beri yolda guruldayan karnı doyuralım"dedim kahkaha atarak bana iyice sokuldu ve cilveyle"Peki benim canım direk tatlı yemek istiyorsa "dedi gür bir kahkaha attım kahkaham öylesine gürültüydü ki İlem gözlerini tamamen açmıştı"Tatlı mıyım ben "dedim ama hala gülüyordum İlem gözlerini bana dikerek "Evet benim çikolatalı Pastam'sın"dedi Kapıyı açtım onu kucağıma aldım"Senin karnın çok acıkmış beni tatlı olarak görüyorsun kendimi korumak için hemen sana kahvaltı hazırlayacağım"dedim.
kucağımda öyle keyfi yerindeydi ki tekrar gözlerini kapatacaktı kapıyı açıp ilem'i koltuğa bıraktım gözlerini açıp esnedi "Bars burası ne kadar güzelmiş"dedi hayranlıkla ona gülümseyip arabadan çantaları almaya gittim içeri döndüğümde İlemin büyük camlardan manzarayı izlediğini gördüm "Bu iki gün nefis geçecek Hayatım"dedi onu onaylar bir şekilde başımı salladım. İkimiz beraber mutfağa girip kahvaltı hazırladık Havuzun kenarındaki masada yemek istemişti İlem , her şeyi hazırlayıp kahvaltıya oturmuştuk İlem'in iştahla yemesi beni gülümsetmişti "Nasıl acıkmışım "dedi "karnının nasıl guruldadığını duymalıydın,ben neden hızlı geldim sanıyorsun"dedim gülerek"Hiçte bile karnım guruldamadı "dedi küçük bir çocuk gibi omzunu silkerek , ona gülüp kahvaltıma devam ettim.
Kahvaltımız bittikten sonra İlem'in yaptığı kahveyi yudumluyordum ki İlem'in elbisesini çıkarmış bir şekilde yanıma doğru geldiğini fark ettim içtiğim kahve resmen boğazımda kalmıştı öksürmeye başladım. kendimi yakmadan kahveyi masaya koymayı başarmıştım. giydiği siyah iç çamaşırlarıyla bana doğru yaklaşan kadına baktım öylesine seksiydi ki sıcaklık alt bedenime doğru akmaya başlamıştı. Nefesim kesilmişti dolgun göğüslerini serbest bırakmak için ellerini arkaya atmıştı ki kalkıp ona sarıldım. Gözlerimin içine bakıp"Bars özledim , yine bana dokun yine senin yap beni"dedi. son mantık kırıntılarımla "Canın yanacak "dedim İlem'in bana kendini bastırmasıyla son mantık kırıntıları da buhar olup uçmuştu dudaklarımı boynunda gezdirmeye başladım. İlem'de benim tişörtümü çıkartıktan sonra artık çıplak üstüm onun kor gibi yanan bedenine tamamen değiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...