BARS'TAN
İlem Lavabodan döndüğünde oldukça huzursuzdu canı sıkkın olduğunda sol bacağını sallardı ve şuan bunu yapıyordu masanın altında birleştirdiği elini tutum bana baktı tutuğum elini sıkıca sardı"Seni çok seviyorum Bars bundan hiçbir zaman şüphen olmasın"dedi bu sözlere gerek yoktu onun davranışlarından hal ve tavırlarından anlıyordum.
Telefonu çaldığı için dışarı çıkan Mert oldukça keyifli bir şekilde gelip oturdu sırıtmaktan yüz kaslarının ağrıdığına emindim.
"Seni bu kadar mutlu eden ne dostum"diye sordu Poyraz
"Hiçbirşeyin bitmediğini anladım Poyraz"dedi Mert mutlu bir şekilde. İleme doğru döndüğümde Pelinle konuşuyorlardı ne konuştuklarını anlamasamda can sıkıcı bir konu olduğu anlaşılıyordu Pelin kaşlarını çatmış dikkatli bir şekilde İlemi dinliyordu ve arada nefret dolu bakışlarını Merte yöneltiyordu .
Mert telefonla konuşmaya gittiğinde Eylem ve Pelin Merti oldukça itici bulduklarını söylemişlerdi bu bakışlarının sebebi bu yüzdendi muhtemelen .
İlem koluma dokunup"Hayatım kalkalım mı kendimi iyi hissetmiyorum"dedi gözlerinin kenarları kızarmıştı yüzünü ellerimin arasına aldım.
"İyimisin Güzelim"dedim yorgun bir şekilde kafasını salladı.
"Korkulacak bir şey yok sadece Başım ağrımaya başladı ama dinlensem iyi olur"dedi alnını öptüm.
"Kalkalım güzelim "dedim İlem masaya dönüp .
"Ben kendimi iyi hissetmiyorum kusura bakmazsanız kalkıcaz"dedi herkez geçmiş olsun derken Mert
"Ama daha buranın enfes tatlısı Cannoli tatmadan mı?"dedi huysuz bir şekilde bu kadar ısrar etmesi canımı sıkmıştı sonuçta İlem iyi değildi.
"İlemle beraber gelir ikimiz yeriz"dedim
"Yani İlem ilkini benimle yaşasın diyorsun bu çok bencilce dostum"dedi ayıplar gibi oyuncu bakışlarını üzerime dikti.
"Evet söz konusu İlem olunca öyle bir adam oluyorum"dedim Mert eski sevimli haline dönüp
"Şaka yapıyorum dostum kızma"dedi kafamı salladım İlem masadan çantasını aldı bana dogru döndü güzel yüzünün hala solgun olduğunu gördüm biraz neşelensin diye onu kucağıma aldım neşeli ama isyankar bir şekilde
"Bars napıyorsun herkez bize bakıyor hem başım ağrıyor ayağımda bir sorun yok "dedi kafasını boynuma gömdü arkadan bizimkilerin gülüş sesleri geliyordu.
"Benim kimse umrumda değil sadece sen varsın Peri Kızım"dedim kollarını sıkıca boynuma doladı.
İlemi eve götürdüm yanında kalmayı teklif ettim ama evde Çisemin olduğunu söyledi onunla vedalaştıktan sonra bende eve gittim.
* * * * *
İngilizlerle yapılan anlaşma sona ermişti artık yapılacak son şey alınan yerin iç dizaynıydı onunuda tamaladığımız zaman herşey halolucaktı.İlemin dünkü hali gözümün önüne geldi lavabodan geldikten sonra kötü olmuştu birçok kez ne olduğunu sorsamda iyi olduğunu söyledi ama kafama en çok takılan şey dün gece onu öpmek için yanaştığımda benden kaçması olmuştu.Sabah aradığımdada Çişem açmıştı ve uyuduğunu söylemişti aradığımda saat neredeyse 9'a geliyordu İlem erken uyanırdı.Derin bir nefes alıp başımı geriye yasladım .Kapı çaldı içeriye Mert girdi karşıma oturdu.
"İyi misin Dostum"dedi. "İyiyim bir şeyim yok"dedim inanmayan gözlerle bana baktı "Yoksa bana bozuk musun ?"dedi. "Hayır nesye boş ver beni sen napıyorsun"dedim. "Bu akşam erkek erkeğe bir gece yapalım dedim ne diyorsun"dedi. "Olur Martin,Poyraz ve Arafa'da haber verelim"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...