35.Bölüm

2.3K 83 16
                                    

BARS'TAN

Saat akşamın 10'uydu ve ben dayanamamış evden çıkmıştım. İki gün sonra nisanın 4'ünde düğünümüz vardı.

Kır düğünümüz olacaktı. Muhteşem çiçeklerin ve havanın altında peri kızıma kavuşacaktım.

Büyük bir organizyon yapılmıştı ve herşey düşünülmüştü peri kızımın gelinliği dikilmişti sadece ona özel olmasını istemiştim çünkü benim peri kızım olacaktı.

İlem şuan kızlarla kendi aralarında düzenledikleri kına gecesindeydi bende bizimkilerin yanındaydım ama ilem'i görme arzumu bastıramamıştım onu hemen şuan görmem ve kokusunu içime çekmem gerekiyordu.

Arabamı ilem'in evinin olduğu sokağa park ettim ve telefonumu elime aldım. Yanlızca 5 dakika görsem bile yeterdi tabi birde sarılmam. Telefondan ilemin adını bularak üzerine tıkladım kulağıma götürerek açmasını bekledim ama hat düştü bir kere daha aradım.

"Bars?" diye nefes nefese telefonu açmıştı ilem " uygun olmayan bir zamanda mı aradım peri kızım " diye sordum.

" hayır hayatım. Bir şey mi oldu ?" diye sordu ilem sesi endişeli çıkmıştı. Derin bir nefes alarak " sadece seni görmek istiyorum peri kızım. Burdayım kapının önünde " dedim.

Güldüğünü duydum ve " geliyorum sevgilim " diyip kapattı. Yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Bir kaç dakika sonra kapı açıldı ve dışarıya ilem çıktı üzerindeki elbisenin eteklerini tuturak bana doğru geliyordu.

Hızla arabadan indim ve kollarımı açarak bana satılmasını bekledim. Bir an sonra kollarımdaydı. Sımsıkı sarılarak kokusunu içime çektim.

Kollarımın arasından çıkarak yüzüme baktı " sevgilim " dedi. Peri kızım o kadar güzel görüyordu ki sadece şuan onu öpmek istiyordum. Başımı eğerek ilemin dudaklarına kapandım.


İKİ GÜN SONRA-DÜĞÜN GÜNÜ  

  İLEM 'DEN

"muhteşem gönüyorsun canım. Gözlerim kamaşıyor resmen" dedi pelin. Ona gülümserken aynada'ki aksime baktım kalbim ayaklarımın dibine düşmek üzereydi her yerim titriyordu. Buna alışmam gerek diye kendime telkinler veiyordum ama hiçbir faydası yoktu.

Düğünümüz muhteşem bir yerde olacaktı. Büyük bir kır bahçesinde meşaleler, gelin ve damadın ayrıca davetlilerin dans edebileceği ışıklarla ,beyaz kır çiçekleriyle süslenmiş bir taraça ve birbirinden güzel ikramlıkların olduğu, muhteşem bir organizasyon olmuştu.

Her şey istediğimiz gibiydi. Bars bunun için gerçekten çok uğraşmıştı. Bütün bu şatafatlı görsele rağmen gelinliğim son derece sadeydi öncelikle kabarık değildi, hem göğüs hem de bel kemiğimin ortasına kadar inen bir sırt dekoltes vardı. transparanmış gibi bir görüntü veren bir kumaşın üzerine dantel işlenmişti. Sanki tenim görünüyormuş gibiydi ama harika görünüyordu tıpkı hayalimdeki gibiydi.

 Sanki tenim görünüyormuş gibiydi ama harika görünüyordu tıpkı hayalimdeki gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin