Hala karşımda duran merte ikinci tokatı atıcaktım ki bize doğru gelen barsı gördüm. Çatık kaşları ve çizgi haline gelmiş dudaklarıyla oldukça sinirli görünüyordu. Hırsla mertte doğru gidiyordu ki onun önüne geçtim. Çatık kaşları bana bakıncada yumuşamamıştı Barsı ilk defa böyle görüyordum.
Korkuyla ona baktım. " burada neler oluyor ilem" dedi öfkesi sesine yansımıştı gözlerimin yaşarmasına engel olamadım. Mert yanımıza geldi bars beni aralarından çekti.
"Dostum ileme nasihatı fazla kaçırmışım ve birkaç patavatsız cümle kurdum oda bana nerde durmam gerektiğini gösterdi " dedi mert. Bu söyledikleri barsı ikna etmiş görünmüyordu." ne nasihatıymış bu " dedi barsın eli hala yumruk şeklindeydi.
Mert gayet rahat bir tavırla " dün gece bir hatunlaydım oda bu sitede oturuyormuş sabah gidiyordum ki ilemin bir adamla sarıldığını gördüm" bu kez barsın öfkeli bakışları bana dönmüştü benim öfkeli bakışlarım ise mertte dönmüştü o her zaman iyi bir yalancıydı şuan ilk defa bu yalanlara ihtiyacım vardı.
Çünkü bars gerçeği öğrenirse onu kaybedebilirdim ve barsı kaybetmek demek tekrar kabuslarla dolu hayata geri dönmek demekti onun varlığını bilmeden yaşamak beni yaşayan ölüye çevirirdi. Mertin tekrar konuşmaya başlaması için mırıldandım.
"tabi bende hemen yanına geldim onu sana sadakatsizlikle suçladım oda cevabını gayet iyi verdi " dedi. Barsa baktığımda sanki gözlerinde öfkeli buz dağı çatırdamaya başlamıştı. O güzel şevkatli aşık bakışları tekrar geri getirmek için her şeyi yapardım.
Bana bakışlarını çevirdi ama hala eski barsım gibi bakmıyordu ben tam konuşmaya başlayacaktım ki mert " adam ilemin kuzeniymiş " dedi yalanlarını bu kadar ustalıkla sıralaması beni hem rahatlatmıştı hemde midemi bulandırmıştı. Barsa sarıldım ve onunda bana her zaman yaptığı gibi sıkıca sarılmasını bekledim.
Ama sadece kolunu belime sardı beni kendine iyice çekti sonra yarı sönük bakışlarını mertte dikti. " ilemin böyle bir şey yapmayacağından ben eminim ama sen onu tanımadığın için bu yaptığını affedebilirim fakat bir daha böyle bir sahne görürsem bu kadar anlayışlı olmam " dedi parmaklarımın ucuna yükselerek ellerimi yüzüne yerleştirdim.
Onu öpmek için yanaşmıştım ki o dudaklarını anlıma bastırdı ama ben onu öpmek istiyordum. Merte baktı " sen hala burada mısın " dedi. Mert kafası karışmış bir şekilde bize baktıktan sonra veda edip gitti. Barsı koltuğa oturttum bende kucağına oturdum. Boynuna çenesine öpücük kondurmaya başladım.
Sert kaslarının üstünde gergin duran gömleğinin birkaç düğmesini açtım. Öpücüklerime karşılık derin bir nefes alışı beni dahada ateşlemişti çünkü biraz önceki bars değil benim eski sıcakcık barsım geri gelmişti karın kaslarına elimi sürtünce sert bir şekilde homurdanıp beni kucağına tam çekince oturduğum yerdeki kabarıklığı fark ettim.
Utançla kafamı boynuna gömdüm. Oda kulağıma doğru eğilip kulak mememi dişlerinin arasına alıp emdi ve bütün vücudumu ateşe vericek şekilde emdiği yeri üfledi vücudumdaki değişiklikleri hemen fark ettim göğüs uçlarım artık sütyene baskı uyguluyordu ve iç çamaşırımdaki ıslaklığı hissettiğimde başımın döndüğünü fark ettim.
"bars göğüs kafesim daralıyor bu normal mi " dedim ellerini yanaklarıma getirdi göz göze gelmemizi sağladı. " beni öldürüyorsun ilem" dedi nefes nefese. Onu bu kadar etkilemek onun üzerinde bu kadar etkim olduğunu bilmek öylesine güç veriyordu ki.
Barsın kucağından kalkarak " kahvaltı yapalım mı " dedim. Gözlerindeki muzip pırıltılarla " ben sana açım ama kahvaltıda güzel bir seçenek " dedi dediği şey yanaklarımın alev almasını sağladı. " şe- şey ben hazırlanayım dışarda yapalım " dedim ve merdivenlere yöneldim yanaklarımın kızarması yetmezmiş gibi birde kekelemiştim odama girerek hazırlanmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...