Mine'den
flashback
Şaşkın gözlerle üstümdeki kas yığınına baktım ne demişti biraz önce evlen benimle mi demişti onu hızla üstümden itmeye çalıştım ama kıpırdamadı bile kütük gibiydi
"Güzelim dokunmak istiyorsan buyur ziyafete başlayabilirsin"dedi otuz iki diş sırıtarak "Hayır"dedim bağırarak kaşlarını çattı dudakları ince bir çizgi halini aldı.
"Beni zorlama Mine ne demek hayır "dedi üstümden kalktı kollarını çapraz bir şekilde birleştirdi"Şimdi o güzel kulaklarını aç beni iyi dinle Martin"dedim ilgili bir şekilde bana döndü"Böyle evlenme teklifi mi edilir hı öküz müsün sen, ben seni ilk gördüğümde nasıl beyefendi kibar her iki lafından biri iltifat olan bir adamdın ama şimdi sanki hamuruna sonradan bir tutam odunluk bir parçada öküzlük eklenip tekrar yoğrulmuş gibisin adam kalkmış beni sıkıştırarak evlenme teklifi ediyor bak bak beyefendiye bak oldu fıstık gibi kız-"daha ne olduğunu anlamadan Martinin dolgun dudaklarının arasına hapsolmuş bir şekilde öpülüyordum aslında bu terim doğru değildi.
Martin beni resmen yutmak ister gibi öpüyordu iki kollarımı sımsıkı tutmuştu kaçmamam için "Şimdi beni iyi dinle fıstık gibi kız evet seni öyle çok istiyorum ki bu birçok kez şaçmalama neden oluyor hı bu arada sonradan eklenen şu iki özellik var ya onların hepsinin sorumlusu sensin ben hayatımda ilk kez sana tutuldum evet haklısın böyle olmaz "dedi işte şimdi sakinleşmiştim kollarımı onun boynuna doladım "Evet bir kez evlenicem ve buda sevdiğim adamla olucak bu yüzdende hiç unutamayacağım bir teklif istiyorum"dedim şımarık bir şekilde sarıldım ona oda kollarını belime doladı.
Çalan kapı ile kendimize geldik"Şey rahatsız ediyorum ama Bars Martini bekliyormuş eğer hemen inmezsen kendi gelicek"dedi İlem Martin anlımdan öptü ve yataktan çıktı "Ben gideyim güzelim"dedi onu uğurladıktan sonra bende derin bir nefes aldım birçok şey atlatmıştık çok acı çekmiştik birbirimizi yıpratmıştık ama ona olan aşkım o kadar büyüktü ki kalbimi sızlatıyordu.
flashback Son
Kapının çalınmasıyla kendime geldim. Kapı açıldı ve içeriye ilem girdi. Güzündeki gülümsemeyle "Canım ben çıkıyorum "dedi.Yataktan doğruldum.
"Sanada çok yük oldum bana baktın çok teşekkür ederim "dedim yanıma gelip sımsıkı sarıldı"Sen iyi ol yeter eğer kendini iyi hissetmiyorsan gitmem"dedi Bars gerçekten şanslıydı hem kalbi hem kendi güzel birine sahipti."İnan çok iyiyim hatta evde durmaktan sıkıldım üstümü değiştireyim yürüyüş yapıcam"dedim.
"Aslında biraz daha evde dursaydın dinlenseydin iyi olur"dedi ona itiraz eder gibi kafa salladım.Oda ceketini giyip gittikten sonra bende taytımla havalar artık soğuduğu için montumu aldım. Deniz havası almak iyi gelmişti eve dönüğümde Bars merdivenlerden iniyordu."Nerdesin Mine sen "dedi sinirle onun yanına gittim.
"Abicim evde durmaktan bunaldım bende biraz deniz havası almak istedim ve gerçekten çok iyi geldi"dedim elini bandajlı kaşıma koydu yumuşak bir şekilde okşadı.
"Canın çok yanıyor mu"dedi başımı göğüsüne yasladım "Bütün acılarım son buldu abi biliyor musun bende bir bebek sahibi olabileceğim artık tam bir insanım eksik değilim"dedim göz yaşlarıma engel olamadan Barsın göğüsüne süzüldü."Güzelim sen her zaman iyi kalpli ve iyi bir insansın eksik olan hiçbir şeyin yok ve beni dayı yapmak içinde sakın acele etme"dedi sakin başlayan sesi sona doğru yükselmişti ellerimi uzayan sakallarında gezdirdim.
"Ben acele etmemde sanki sen beni hala yapıcakmışşın gibi bir his var içimde "dedim yüzü aydınlandı "Çok konuşma cadı yürü birşeyler yiyelim"dedi yaptığı lazanyayı yerken ikimizde belkide hiç olmadığımız kadar mutlu ve huzurluyduk masayı topladıktan sonra "Abi film izleyelim mi"dedim kafasını salladı rahat bir şekilde koltuğa oturdu Labirent;alev deneylerini seçtim kitabını okumuştum ama filmini izleyememiştim. Ben kendimi filme öyle kaptırmıştım ki soluksuz izliyordum Bars'a döndüm heyecanla ama onun yüzünde kocaman bir gülümsemeyle mesajlaştığını görünce kıkırdadım onu daha önce hiç böyle görmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...