Arkamdan gelen kadının yavaşlığı sinirimi dahada bozuyordu sabah gelen telefonla olayın buraya gelicegini hiç düşünmemiştim.
Sabahın altısında Göksunun aradığını görünce kapatmıştım,ama aradan birkaç dakika geçmiştiki otel müdürü Salih bey aramıştı.Göksunun orda olduğunu ve oldukça kötü halde olduğunu söylemişti benim adımı sayıkladığını ve beni araması gerektiğini söylemişti ve şuan buradaydım evet onu gördüğümde kötü haldeydi gerçekten ve çok içmişti.
Arabanın kapısını açtım yarım yamalak bir şekilde arabaya bindi ayakkabılarını dışarda bırakmıştı onları alıp ona geri verdim. Bende arabaya binince derin ama rahatsız bir nefes aldım.Ne kadar düşünmemeye çalışsam da İlemle olan tartışmamız aklıma geldi o günü hiç öyle hayal etmemiştim aslında o sabah İlemi ağvadaki eve götürecektim ordaki hazırlıklarla bizzat kendim ilgilenmiştim İlemi düşünerek hazırlamıştım ikimiz için muhteşem bir hafta sonu planlamıştım.
Hiçbir şey planladığım gibi gitmemişti adı bile anılmıyacak bir konuda kavga etmiştik ve bana güvenmemesi neyse de bide tanımadığı bilmediği bir herifin arabasına binmişti. Bana daha açıklama yapmadan bide hesap sormuştu ben dalmıştım ki Göksu'nun bir şeyler mırıldandığımı duydum.
"Anne " diyordu yavaş yavaş gözlerini açtı nerde olduğuna bakıp tekrar gözlerini kapattı. Evinin kapısının önüne gelince
"Göksu kendine gel " dedim bana bakıp
"Bars ben hiç iyi değilim " dedi gözünü bile açamıyordu arabadan indim onun kapısını açtım.
"Gel bakalım seni yukarı çıkaralım " dedim belinden tutup bana dayanmasını sağladım evin anahtarını bulmak için çantasını karıştırdı ve açmak için uğraştı ama kapının kilitini bulamıyordu anahtarı ondan aldım kapıyı ben açtım.Odasına götürüp yatırmıştım ki sımsıkı elimi tuttu.
"Bugün ilk defa kendimden nefret ettim biliyor musun Bars "dedi aslında nedenini pek merak etmiyordum ama Göksu'yu daha önce hiç bu şekilde görmemiştim.
"Neden"dedim acı çekiyormuş kıvrandı ve başını yatağın başlığına dayadı.
"Bizim oralar küçük yerdi yeni yeni çalışmaya başlamıştım 17 yaşındaydım çalıştığım yerin sahibi bana sarkıntılık ediyordu ama bunu babam söyleyemiyordum çünkü beni tehdit ediyordu böyle bir şeyi başkasına söylersem bana değil ona inanıcaklarına söylüyordu birkaç ay böyle gitti , bir gün bana dokunmaya çalışıyordu ki adamın karısı geldi olaylar tamamen yön değiştirdi bütün oklar bana döndü her kez beni suçladı bütün bunlar babamın kulağına gitti" dedi. sözleri hıçkırıklara boğulduğu için yarıda kesildi masanın üzerinde olan sürahiden su koyup ona verdim derin bir nefes alıp tekrar başladı anlatmaya" beni döverek evden kovdu evlatlıktan red etti eğer bir daha evin önünden dahil geçersem annemi ve üç küçük kardeşime neler yapacağını söyledi.
İlk başlarda çok kötü işler yaptım ve para biriktirdim eski mahallede oturan bir arkadaşım beni aradı daha 15 yaşımdaki kardeşim Gökseli 50 yaşındaki bir adamla evlendirecekmiş bende arkadaşıma gece hazırlansın onu alıp kaçacağımızı söyledim onu o karanlık mağaradan kurtardım ama arkada kalan 2 kardeşim ve annem vardı ve bugün öğrendiğim bir haberle yıkıldım annem kansermiş ve 2 ay ömrü kalmış Bars ben onu bir daha göremeyeceğim"dedi ağlaması daha arttı onu teselli etmek için elimi koluna koydum.
"her şey geçicek Göksu annen için yapılacak hiç bir şey yok mu ?" dedim kafasını umutsuzca salladı
"Yok"dedi ağlamaktan gözleri şişmişti siyah göz makyajı bütün yüzüne yayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...