Biraz serinlemek için uyandığımda havuza indim. Şenzlonlardan birine havlumu serip pareomu çıkardım. Tam havuza gireceğim sırada barsla karşılaştım. Dikkatle beni süzüyordu gözleri her bir zeremde gezdi ve ben utançtan kıpkırmızı olmuştum.
En son göz göze geldiğimizde dudağımı ısırarak bakışlarımı kaçırdım. Düne dahil hiç bir şey hatırlamıyordum en son bara gitmiştim ve sabah uyandığımda odamdaydım. Sadece tek hatırladığım en son barsın kucağında olduğum kesin rezil olmuştum dün ben bunları düşünürken barsın dibime kadar geldiğini fark etmedim.
Gözlerimin en derinini görmek ister gibi bakıyordu gözlerime sonra bir anda sıcacık eli yanağımı tüy gibi okşayıp " daha iyimisin bugün " diye sordu. Bakışlarımı gözlerine çevirip " evet iyim " dedim. İçimi ısıtacak derecede gülümseyip " sevindim " dedi. Ve ardında ekledi " eğer kahvaltı yapmadıysan birlikte yapalımı ? " dedi.
Sabah kalktığımda direkt havuza gelmiştim yani kahvaltı yapmamıştım. Bunları düşünürken hala barsa cevap vermediğimi hatırlayıp " tamam edelim " dedim. Bundan memnun olmuşçasına gülümsedi. " tamam o zaman sen üzerini değiştir lobide buluşalım " dedi. Kafamı onaylar biçimde sallayıp " tamam 15 dakikaya hazır olurum " dedim. Beni onaylayıp otele doğru ilerlemeye başladı. Bende şenzlogdan eşyalarımı alıp otele ilerledim.
* * * * *
Hazırlığımı tamamlayıp lobiye doğru yol aldım. Lobiye indiğimde bars cam kenarında bir koltukta oturuyordu hızla yanına doğru ilerledim. Benim geldiğimi anlamış gibi kafasını bana çevirdi ve sıcacık gülümseyip ayağa kalktı " hazırsan çıkalımı " deyip beni kapıya doğru yönlendirdi otelden çıktığımızda kapının önünde duran valeden arabasını getirmesini istedi.
Kısa süre sonra önümde duran siyah porshe hayran hayran baktım. Sıcacık elini belimde hissedince gerildim. Beni arabaya doğru yönlendirip kapımı açtı ve binmemi bekledi ben bindikten sonra oda kendi yerine geçerek gaza bastı. Ve hareket etmeye başladık bende kafamı cama doğru çevirip yolu izleme başladım.
Nereye gittiğimizi bilmiyordum ve merakım git gide çoğalıyordu en sonunda dayanamadım ve sordum " bars nereye gidiyoruz" gözlerimin içine bir süre bakıp bakışlarını tekrardan yola çevirdi " çok beğeneceğin bir yere " dedi. Ama benim merakım azalmak yerine daha'da çoğalmıştı.
Arabanın durmasıyla kapıyı açıp indim. Etrafa bakmaya başladım ilk başta gözüme çarpan küçük göl oldu ve etrafındaki şirin küçük masalar ben etrafa bakarken barsın sıcak elini tekrardan belimde hissetim ve bakışlarımı ona çevirdim. " beğendin mi " deyip beni masaya yönlendirmeye başladı.
" evet muhteşem bir yer" dedim. Sandalyemi çekip oturmamı bekledi ben oturduktan sonra oda karşıma oturdu " bakalım kahvaltısınıda beğenecekmisin " dedi. " bence böyle muhteşem bir yerin kahvaltısıda muhteşemdir " dedim.
Ben bunları söyledikten sonra bars garsonu çağırdı " bize her zaman ki muhteşem kahvaltınızdan getirin " dedi. Garson barsı onaylayıp isteklerimizi getirmeye gitti. Bars bana bakıp " biraz kendinden bahsedermisin " dedi " ne öğrenmek istiyorsan sora bilirsin" dedim gözlerimin içine bakıp " nerede yaşıyorsun ve ne iş yapıyorsun ? " dedi " sonrada " klasik ama bunlarla başlaya biliriz " dedi " ben istanbulda yaşıyorum ve ve mankenlik yapıyorum " dedim.
Biz bunları konuşurken garson bize en güzel kahvaltıyı hazırlamıştı. Gerçekten muhteşem görünüyordu.
* * * * *
Kahvaltıdan sonra barsla beraber gölün etrafında karar verdik. Ben göldeki kuğulara bakarken ne güzel olduklarını söylemek için barsa baktım ve beni izlediğini fark ettim. Bakışlarımız buluşunca " Antalya'ya daha önce hiç geldinmi" dedi "hayır daha önce hiç gelmedim" deyip bakışlarımı göle çevirdi.
" o zaman buraları tanıtmak bana kalıyor" deyip müzipçe gülümsedi "nasıl yani" dedim anlamayarak "bu gün bütün gün hizmetinizdeyim hanım efendi " deyip elimden tutup arabaya doğru çekiştirmeye başladı.
BARS'TAN
Şu an arabada İlem'le otele dönüyorduk. Bütün gün antalya'yı gezmiştik onu her yere götürdüm. Onunla vakit geçirmek bana çok iyi geliyordu mutlu olduğu anda yanağında beliren gamzeyi öpmemek için bütün gün kendimi frenledim.
Bir ara sıcaktan bunaldık ve dondurma yemeye karar verdik. Bir kadın dondurma yerken nasıl bu kadar seksi görüne biliyordu! Hala anlamış değilim dondurma yerken dudaklarını kıpırdatışı beni çileden çıkardı.
O kırmızı dudakları öpmemek için kendimle baya iç savaşa girmiştim. Otelin önünde durup arabadan indim. Bu sırada ilem'de arabadan iniyordu anahtarı valeye verip bugün bütün gün yaptığım gibi elimi ait olduğu yere yani beline yerleştirip otele doğru yönlendirdim.
Lobide ilerleyip asansöre bindik ve ben elimi çekmek zorunda kaldım. Ve vücudum bunu anlamışçasına titredi. Asansörden inip ilemin odasına doğru yürüdük odasının önüne gelince bakışlarını bana çevirip " herşey için teşekkürler bugün çok güzeldi" dedi.
" asıl ben sana teşekkür ederim bugününü benimle geçirdiğin için" dedim. Ben o deniz mavisi gözlere kaybolmak ister gibi bakarken ilem utanarak kafasını yere eğdi çenesinden tutarak başını kaldırdım. Yanakları kıpkırmızı olmuştu bir kadın hem bu kadar masun hemde nasıl bu kadar çekici olabilirdi.
O deniz mavisi gözlere bakıp "az sonra yapacağım şey için sakın kızma tamamı " dedim " ne – ney için kızmayacağım" dedi tek elimi beline dolayarak kendime çektim ve dudaklarımı ilem'in dudaklarına bastırdım. Ve hareket etmeye başladım.
Dudaklarının yumuşaklığı,tadı beni adeta sarhoş ederek başımı döndürdüğünde gözlerimi kapadım ve hareketlerime devam ettim. Elim boynuna kaydı narin boynunu okşarken hafifçe inlemesi ise kasıklarımda birşeylerin hareketlenmesine neden olunca kendimi durdurmam gerektiğini anladım.
Dudaklarımı dudaklarından zorla ayırıp alnımı alnına dayadım hala gözleri kapalı ve nefes nefese olan güzelliğe nasıl direneceğimi düşünüyordum. Yavaşça gözleri açtı ve bana baktı her zamanki gibi yanakları kızarmıştı hiç bir şey söylemeden kollarımın arasından çıkarak odasına girdi ve kapıyı kapadı.
Barsın yaptığı hareket hakkında ne düşünüyorsunuz daha fazla dayanamadı canımcım yorumlarınızı bekliyorum ve oylarınızıda minnaklarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...