18.Bölüm

4K 129 19
                                    

İLEM'DEN

Bu sözleri beni 2 yıl önceye götürdü aşk vaat eden sözler aynıydı nerdeyse aynı şekilde sonsuz güven ve sıcaklık vardı ama bunun sonunda bana kalan kırık kalbimin parçalarını toplamak olursa bunu bir daha kaldıramazdım.

Ama böyle düşünerek tekrar nasıl hayata dönebilirdim ki barsın bana umutla bakan gözlerine bakamıyordum. Ona karşı ne hissetiğimi bilmiyordum evet inkar edilemeyecek kadar yakışıklıydı bronz teni çelik gibi sert kasları keskin yüz hatlarıyla bir çok kadını bakışıyla eritebilirdi.

Onun çekimine kapılmamak imkansızdı zor bulduğum sesimle " bars " dedim. Oda şevkatle bana bakıp gözümün önüne gelen saçımı kulağımın arkasına itti " tereddütlerini ve korkularını anlıyorum beni daha tanımıyorsun ama inan bende nasıl davranacağımı bilmiyorum çünkü daha önce hiç böyle duygu yoğunluğu ve karmaşası içinde hissetmedim kendimi" dedi.

Bu dedikleri kalbimin ritmini artırıyordu aslında onun varlığı daha önce benimde bu kadar yoğun hissetmediğim duygu karmaşasına ittiyordu beni bunun ne kadar iyi bir şey olduğunu bilmiyordum. Kenetlenmiş ellerimize baktım benim küçük ellerim onun kocaman elleri arasında kaybolmuştu.

Hiç bırakmayacak gibi tutuyordu kafamı kaldırdım tam gözlerinin içine bakarak " bars ben bu konuda oldukça büyük bir yara aldım" dedim. Bu dediğimin üzerine barsın yüzünün şekli değişti sanki yumruk yemiş gibi yüzünü buruşturdu.

" senin canını yakamam ki ben yani en azından bile bile isteyerek yapamam" dedi. Sözleri öylesine ikna ediciydi ki ikna edici olmasa da zaten kalbim çoktan ikna olmaya meyilliydi ama sağ olsun beynim biraz mantıklı davranmaya ittiyordu beni " benim biraz zamana ihtiyacım var bars " dedim.

Yüzü ışıldadı elimin üstüne tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu " sen yeter ki düşün ilem çünkü benim seni düşünmediğim tek bir an bile yok" dedi. Sözleriyle gülümsedim oda yanağımdaki gamzeye başparmağını koydu ve yüzünde benim en sevdiğim gülümsemesini oluşturdu.

" o kadar güzelsin ki sana baktıkça canımın acıdığını hissediyorum sadece benim diye sarılamamak daha çok acıtıyor canımı" dedi. Onun bu sözleri direkt ruhuma işliyordu öylesine derine işliyordu ki ona utangaç bir bakış atım ve bende uzun süredir hissetmediğim şeyleri bars yanımdayken hissediyordum hem de sanki biraz daha farklıydı.

" benim içinde herkezden farklısın bars" dedim. Beni kollarını arasına aldı. Kulağımda sıcak nefesini hissetim " şuan bana dünyaları verdin şeker kız" dedi. Kaşlarımı çatarak ona baktım oda parmağını iki kaşımın ortasına koydu ve düzelti " bana demediğin şey kalmadı birinde karar kıl artık" dedim.

Oda bana bakıp erkeksi bir şekilde güldü " bazen cadı bazen peri kızısın bazen de şeker kız benim suçum değil " dedi. Gülümsemem bütün yüzüme yayıldı çenemden tutup yanağıma bir öpücük kondurdu hiç öyle sadece bunlarla yetine bilecek bir adama benzemiyordu ama bunlarla mutlu olduğun çok açıktı anın büyüsüne o kadar kaptırmışım ki çalan telefonun sesiyle yerimden sıçradım.

Telefonu aldım pelin arıyordu barsın meraklı sesini duydum " kim arıyor?" dedi. " pelin arıyor merak etmiştir beni sen dinlen ben onla konuşayım" dedim. Beni onayladı bende odadan çıkarak kapıyı kapattım.

Telefonu açarak kulağıma götürdüm " efendim canımın içi" dedim. Odama doğru yürürken telefonun diğer uçundan bizim kız grubunun seslerini duyuyordum pelin " teyzen nasıl oldu canım" dedi. Ama sesi nedense bana imalı geldi "daha iyi oldu bende bir kaç güne gelirim " dedim.

Bu söylediğim onu tatmin etmedi tabi ki " biz kızlarla çok merak ettik yarın yanına uğramayı düşünüyoruz senin " dedi. Sanki onlar karşımdaymış gibi korkup gözlerimi kocaman açarak kafamı iki yana salladım " buna hiç gerek yok bir tanem teyzem gayet iyi" dedim ve vedalaşma mırıltıları çıkardım.

Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin