BARS'TAN
Sanki o minik gamze'nin farklı bir kokusu ve tatı varmış gibi öptükçe dahada öpesim geliyordu o güzel gözleriyle bana utangaç bir bakış attı o bakışa ölürdüm ben kızarmış yanakları kısılmış gözleriyle cennetten insanlığa gönderilmiş muhteşem bir şeydi ama bir tek benimdi.
Bu düşünceyle belini daha sıkı sardım ve göğüsüme yasladım. Ama bu yaslamak benim için çokta iyi olmadı bütün vücud sıcaklığı tenime işlemişti sanki ve buda bütün kanımın aşağıya doğru aktığını hissettim.
Derin bir nefes alıp yumuşacık ipek yığından farksız örgülerini okşamaya başladım. Kendi kendine mırıldanmasını duydum"Kalbim çok hızlı atıyor"dedi hemen ellerini dudaklarına götürdü gözlerinin kocaman açtı kucağımdan kalkmaya çalıştı ama tabi ben buna izin vermedim. Ellerimi sabit tutum belinde bu sözler bana aylarca yeterdi öylesine bir itirafta bulunmuştu ki bundan sonra beni kimse tutamazdı dudaklarına götürdüğü ellerini aldım ve tam kalbimin üzerine koydum .
"Senin ellerinin altında bir kuştan farksız olan bu kalbimi napacağız peki" dedim bu söylediklerim hoşuna gitmişti o hayran olduğum gülümsemesinin sağladığı minik çukuru görmeme sebep olmuştu çünkü, güzel gözlerini gözlerimin içine dikerek ilk defa gözlerime bu kadar dikkatli ve ışıldayan gözlerle bakıyordu.
"Paramparça olmaktan korkuyorum Bars ve ben yine aynı şeyleri yaşarsam diye" devam edecekti ki parmağımı sımsıcak dudağına götürdüm yavaş ve nazik bir şekilde okşadım dudaklarımı onun dudaklarıyla mühürlemek istesemde onu korkutmaktan ve benden kaçmasını sağlamaktan korkuyordum bu yüzden bunlardan şimdilik uzak duruyordum.
"Gün gelir seni kıracak bişey yaparsam o zaman bunun en büyük bedelini ben öderim seni kaybetmekle kısa zamanda öyle derine işledin ki bütün özüm sen oldun" dedim dudağında olan parmağıma minik bir öpücük kondurdu ben anlamsızca ona bakıyordum bu tepkisi ne demek oluyordu şu halimi poyraz ve Araf görse benimle senelerce dalga geçerlerdi ama hiç birşey umrumda degildi umrumda olan tek şey bu tepkinin ne demek olduğuydu .
"Bu ne demek İlem"dedim ses tonumun şaşkın çıkmasına engel olmadım oda bana sevimli bir şekilde güldü ve omzunu silkti"yani bize bir şans veriyormusun?" dedim lanet olsun ben ne ara bu kadar çekingen olmuştum.Fısıldar gibi çıkan sesiyle "Evet"dedi işte dünyalar benim olmuştu ona sımsıkı sarıldım.
"Hiç pişman olmıyacaksın Yemin ederim ki hep iyikilerle dolu olucaksın keşkelerin hiç olmayacak seni bir kozaya sarıp sadece kendime saklamak istiyorum"dedim oda çekininerk kollarını boynuma doladı çıplak boynuna bir dizi öpücük kondurdum oda kahkalar atarak beni kendinden uzaklaştırdı.
Gözleri öylesine parlıyordu ki gözlerim kamaşmıştı adetta, hayran hayran ona bakmayı sürdürürken oda yüzünden gitmeyen gülümsemesiyle. "Ben boynumdan çok huylanırım" dedi bunu o kadar nazla söyledi ki kızarmış yanaklarını avçumun içine aldım.
"Naz mı yaptın sen bana az önce" dedim kıkırdadı kafasını aşagı yukarı salladı "hı hı" dedi bir cesaretle dudaklarına yanaşmıştım ki kapı çaldı sert bir küfür savurdum İlem baş parmağını dudaklarına götürdü"çok ayıp"dedi kucağımdan kalktı ördüdüğü saçlarından çıkan bir kaç telini düzelti onun hazır olduğunu anladığımda "Gir" dedim.
Elinde dosyalarla halkla ilişkiler uzmanı Sema hanım girdi tek kaşı kalkık bir şekilde İlem'i süzdü bu bakıştan hiç hoşlanmamıştım İleme baktığımda onunda rahatsız bir şekilde olduğu yerde kıpırdadığını gördüm.
"Hoşgeldiniz Bars bey sizi sağlıklı birşekilde yeniden görmek çok güzel efendim biliyorsunuz ki proje müdürünüz evleneceği için sizden izin istemişti banada bu dosyaları size iletmemi rica etmişti" dedi Dosyaları masaya koydu ve geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...