İLEM'DEN
Kapıyı açtığımda gördüğüm yüzle donup kaldım. O gelmişti mert hiçbir uvzumu kıpırdatamıyordum hareket yetimi kaybetmiş gibiydim sadece gözlerine bakıyordum. Onunda beni görmeyi beklemediği aşikardı şaşırmıştı beni gördüğüne gözlerinden anlaşılıyordu.
Gözlerinde şaşkınlığın yanı sıra özlemini de görüyordum. Bars'ın bana sarılmasıyla kendime gelip bende ona sarıldım.
Bars mert'e dönüp " hoş geldin dostum" deyip sıkıca sarıldı mertte sarılmasına karşılık verip barsın omzunun üstünden gözlerime bakıp " hoş buldum " dedi. Bars mertten ayrılıp beni kolunun altına aldı " seni peri kızımla tanıştırayım mert bu ilem " dedi.
İfadesiz bir yüzle mert'e bakmaya devam ettim mert elini uzatıp " Tanıştığımıza çok sevindim ilem bende mert " dedi uzattığı ele kısa bir bakış atıp uzanıp elini sıktım yüzümde memnun olmayan bir ifade ile " bende" dedim.
Ellim halla elindeyken elinin baş parmağı ile elimi okşamaya başlayınca bir hışımla elimi geri çektim. Sinirle mert'e bakmaya başladım oda yüzündeki sırıtmayla bana bakmaya devam ediyordu artık daha fazla onla aynı ortamda bulunmak istemiyordum.
Bars'a dönüp " ben artık eve gideyim canım sende arkadaşınla ilgilen bu arada " dedim bana bakıp ellerini yanaklarıma koydu " ben seni bırakırım peri kızım " dedi yanağımı eline yaslayıp yanağımdaki elinin içini öptüm " gerek yok sen arkadaşınla ilgilen ben taksiyle giderim ve ısrar istemiyorum Bars Karal " dedim yüzümdeki sırıtmayla oda gülümseyip eğilip dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu " tamam istediğin gibi olsun bakalım " dedi gülümseyip merdivenlere yöneldim.
Arkama son bir bakış attığımda mert'in kaşlarının çatık olduğunu gördüm fazla umursamadan giyinmek için yukarıya çıktım.
Aşağıya indiğimde Bars ve Mert salonda sohbet ediyorlardı beni ilk fark eden mert oldu baştan aşağıya beni süzmeye başladı. Bakışlarından rahatsız olup yanlarına gittim "ben hazırım canım bana taksi çağırırmısın " dedim bars ayağa kalktı ve elimi tutup kapının önüne getirdi.
" taksi 5 dakikaya burada olur " dedi eliyle alt dudağımı okşamaya başladı. " bu arda sana o sırada soramadım canınmı sıkkın senin yüzün asıldı " dedi. Kollarımı boynuna doladım oda ellerini belime yerleştirip beni kendine yasladı " sadece yorgunum hayatım " dedim kafamı göğüsüne yaslarken saçlarımda şevkatli öpücüklerini hissetim " kendine dikkat et peri kızım " dedi sanki nefes alamıyormuş gibi derince nefes alıp beni daha çok kendine bastırdı kafasını boynuma girintime koydu konuştukça nefesi boynuma çarpıyordu " ben seni mutsuz gördüğümde nefes alamıyorum" dedi.
Yüzümdeki aşk dolu sırıtmayla ellerimi yanaklarına koyarak başını kaldırdım ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Bütün sevgimi aşkımı hissetmesini istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...