Mine ve Martin 5.Bölüm

1.2K 49 19
                                    

MARTİN'DEN

Sabah uyandığımda kollarımdaki güzelimin verdiği huzurla gülümsedim. Onun yeri burasıydı kollarımın arası yüzüne gelen bir tutam saçı yavaşça çekerek onu izlemeye başladım. Küçük kalkık burnunu ,dolgun öpemeye kıyamadığım dudaklarını ve sayısını ezbere bildiğim kirpiklerini doyasıya izledim.

Dünden beri konuşmamız gerektiğini söylüyordu bunun iyi bir konuşma olmayacağını hissediyordum. Ama bu konuşmadan kaçamayacağımıda biliyordum. Dün bars'ları marinadan alıp eve geri döndüğümde tek isteğim mineye sarılıp uyumaktı her şeyi unutup onun kokusuyla uyumak kollarımdaki bedeni kendime biraz daha çektim bu düşünceyle ,bana iyice sokularak uykusuna kaldığı yerden devam etti güzelim.

Şuanda kalmak isterdim güzelim kollarımın arasında böylece uyurken hiç bitmesin istiyordum. Hafif bir kıpırtıyla bakışlarımı yüzüne çevirdim. Esneyerek gözlerini açtı beni gördüğünde gözlerine kadar ulaşan bir ışıltıyla gülümsedi " Günaydın " dedi gözlerimin içine bakarken " Günaydın Mine'm " dedim.

Onu tekrardan kollarımın arasına alırken itirazlar eşliğinde benden uzaklaşmaya çalıştı " martin ne yapıyorsun Asular içeride hadi kalkalım artık " dedi. Baş edemeyeceğini anlayınca pes ederek durdu ve kafasını boynuma gömdü bende sıkıca sarılarak saçlarına sayısız öpücük kondurdum.

Biraz öylece kaldıktan sonra "pek bir keyfiniz yerinde mine hanım " dedim gülümserken " yerinizden memnun musunuz? " diye sordum. Kafasını kaldırarak sinirle bana baktı " ukala şey " dedi kollarımın arasından çıkmaya çalışırken " bırak beni ya " dedi ben hala gülüyordum " bak birde gülüyor ya yerimden memnunmuymuşum laflara bak " diye söylenmeye devam ediyordu.

Bileklerinden yakalayarak başının üzerinde birleştirdim ve üzerine çıktım. Ağırlığımı çok vermeden kafamı boynuna götürerek sıcacık bir öpücük kondurdum. Bunun hoşuna gittiği biliyordum derince iç çektiğini duyduğumda işe yaradığını anladım sakinleşmişti en azından kafamı kaldırarak yüzüne baktım.

" sinirlenme hemen güzelim şaka yapıyordum. Senden çok ben memnunum " dedim yüzüne yaklaşırken nefes alışverişleri sıklaşmıştı bunu heyecanlanınca yapardı ferah nefesi yüzümü okşuyordu. Beklemeden dudaklarımı dudaklarına kapadım.

Dudaklarını tadı başımı döndürüyordu ne çok özlemiştim bu tadı dilimide devreye sokarak ağzının içinde keşfe çıktım. Altımda inleyerek kıpırdanıyordu artık durmalıydım zorlukla kendimi çekerek anlımı anlına yasladım.

Derin derin soluklar alıyorduk ikimizde anlından öperek yan tarafa attım kendimi. Toparlanarak yataktan kalktım ve üzerimi giyinmeye başladım. Mineye baktığımda yatağın ucuna oturmuştu üzerinde benim t-shortlerimden biri vardı. Pürüzsüz bacakları ortadaydı ve çok güzel görünüyordu o benimdi bunu hiç bir şey değiştiremezdi üzerime rahat bir şeyler giydikten sonra yanına gittim.

Elimi uzatım " hadi bakalım güzelim marifetlerini görelim. Güzel bir kahvaltı hazırla bana" dedim tereddütsüz elimi tutarak benimle beraber mutfağa geldi. Elini bırakarak " mutfak sana ait " dedim gülümserken " öylece oturarak beni izlemeyi düşünüyorsan yanılıyorsun sende bana yardım edeceksin" dedi ve gülümseyerek buzdolabının kapağını açtı. Sonradan geri kapatarak dolabın üstündeki bir kağıdı eline alarak okumaya başladı.

Yanıma gelerek kağıdı bana uzattı elinden alarak okumaya başladım not Asudandı her şey için teşekkür ederek bize rahatsızlık vermeden gittiğini yazıyordu. Elimdeki kağıdı okuduktan sonra çöpe atarak mineye döndüm " emrine amadeyim güzelim " dedim.

Gözleri ışıldayarak bana baktı "eğer yakalarsan kahvaltı hazırlarım "dedi ve koşmaya başladı . Mineyi tekrardan mutlu ve eskisi gibi görmek beni de etkiliyordu . Odadan çıkıp salona doğru gittim ve söylenmeyi de ihmal  etmedim "Eğer yakalarsam sadece sabah kahvaltısı hazırlatmakla kalamam canım tatlıda istiyor ve ne tür tatlılardan hoşlandığımı biliyorsun"dedim içerden kıkırdamalar gelince koltuğun yanında durmuş bana baktığını gördüm uzun saçları karışmış terden dolayı alnına yapışmıştı tişörtümün yakası geniş olduğu için öne doğru inmişti ve körük misali inip kalkan ğögüsü çok dikkat çekiciydi . Parıldayan gözlerine bakınca birine ne kadar aşık oluna bilenecekse o kadar aşık oldum yeniden yavaş yavaş ona yaklaşmaya başladım oda tekrar çığlık atarak balkona doğru koşmaya başladı.

Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin