İLEM'DEN
6 ay sonra
merdivenlerden gelen gülme sesleriyle kafamı o tarafa çevirdim. Annemle bars yan yana merdivenlerden iniyorlardı. Annem ne anlatıyorsa bars kahkahalarla gülüyordu.
Ailelerimizin tanışmasının üzerinden 6 ay geçmişti herkes o kadar iyi anlaşıyor ki en mutlu olduğum konu buydu. Şuanda bizim evde selin teyzeleri bekliyorduk hep beraber yemek yiyecektik.
Ben bunları düşünürken barsla annem yanımdaki koltuğa oturmuş sohbetlerine devam ediyorlardı. Ben tam az önce neye güldüğünü soracakken zilin sesini duyduk.
Tam yerimden kalkacakken çisemin "ben bakarım" sesinden sonra yerime geri oturdum.
Salonun girişinde selen teyze ve tuna amcayı görünce ayağa kalkarak yanlarına gittim. İkiside beni sıkı sıkı kucaklamıştı böyle yaptıklarında çok mutlu oluyordum.
Hep beraber kahvaltı masasına geçtik hem kahvaltı edip hem de sohbet ediyorduk ailelerimizin iyi anlaşması ikimizide mutlu etmişti. Kahvaltıda tek eksik babamdı o da iş nedeniyle yurtdışına gitmesi gerektiği gelmemişti.
Ama canımdan çok sevdiğim annem buradaydı her daim yanımdaydı. Barsın sesiyle kafamı çevirip ona baktım. " peri kızım İlknur teyze bir şey sordu " dedi. Pis pis sırıtarak düşüncelere daldığım için duymamıştım gözlerimi anneme çevirerek " özür dilerim annecim duymadım tekrar eder misin ?" annem barsa bakıp gülümsedi çok iyi anlaşıyorlardı sanırım annemi kıskanıyordum şuan. " bugün hep birlikte alışverişe gidin diyorum meleğim ne dersiniz ?" dedi. Bars masanın altından ellerimizi birleştirerek bana gülümsedi " harika bir fikir neden olmasın" dedim. Benim sözümün üzerine kafasını sallayarak devam etti annem.
Kahvaltımızı etmiş hazırlanıp arabaya binmiştik ben ve bars gidiyorduk ben artı olarak mine ve martininde gelmesini istediğim için arayıp çağırmıştım bars her ne kadar yalnız kalmamız konusunda ısrarcı olsa da ben minenin fikirlerinin bana yardımcı olacağını düşünüyordum.
Bars kucağımdaki elimi alarak üzerine öpücük kondurup parmaklarımızı kenetledi gözüm parmağımdaki tek taşa kaymıştı onu görünce aklıma aldığım evlilik teklifi geliyordu midemde yüzlerce kelebek kanat çırpıyordu sanki.
Flash back
Her zamanki Pazar rutinimi yaparak erken kalkıp koşmuştum eve geldiğimde ailecek kahvaltı etmiştik. Saat 12'ye geliyordu ve ben elimde kitabım yatağıma uzanmış okuyordum. Bars'la telefonda konuştuğumuzda bugün çok işleri olduğunu ama beni çok özlediğini söylemişti Pazar Pazar ne işi olduğunu anlamasamda kabul etmiştim.
Kitabıma o kadar dalmıştım ki çalan telefonu son anda fark ederek açtım. "efendim sevgilim" dedim. Derin bir nefes alarak " n'apıyorsun peri kızım" dedi. Barsın beni sarhoş eden sesini duyduğumda mutlulukla gülümsedim. " kitap okuyordum hayatım. Sen n'apıyorsun nasıl gidiyor" dedim. " çok uğraştım ama değdi peri kızım" dedi. Dediği şeye anlam verememiştim tam ne olduğunu soracaktım ki barsın " hadi hazırlan seni almaya geliyorum" dediğini duydum. Önceki dediğini boş vererek " sevgilim işlerin erken mi bitti " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...