İLEM'DEN
Barsın yanından ayrılalı yarım saat oluyordu şu arabada verdiğim kararın doğruluğunu düşünüyordum. Kabul ediyordum barsa karşı farklı duygular hissediyorum sonunda yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyordum.
Ama içimden bir ses bize bir şans vermemi istemişti bende o isteğe uymuştum. Aklıma onun yumuşak ve dolgun dudakları geldi kalbimi tekrar ritmi şaşmıştı adını Sema olduğunu öğrendiğim kadın odaya öyle bir girmişti ki Barsa atığı bakış resmen hayranlık doluydu ona bakışı benim içimdeki anlanması zor durumlara sokuyordu.
Ama Bars onu fark etmek yerine bana bakmıştı işte buda benim bize bir şansı hak etiğimizi anlatan bir bakıştı sonra o lensle kaplı gözlerini bana çevirip hiç hoş olmayan bir şekilde süzdü ona nerde durmasını göstermek için o sert görünen ama yumuşacık olan dudaklara öpmüştüm düşününce yana yanaklarıma ellerimi bastırdım.
Arabanın durmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım kendime geldim arabadan inip şoföre teşekkür etikten sonra evin bahçesine doğru yürüdüm 1 haftadır eve de yoktum 1 haftadır evde yoktum kızların beni nasıl karşılayacaklarını merak ediyordum en çok pelinin yaptığı imadan sonra iyice kendimi huzursuz hissediyordum.
Zili çalarak kapını açılmasını bekledim kapıyı açan Eylem beni görünce sevinçle gülümseyip kollarını boynuma doladı bende sarılışına karşılık verdim. Kendimi geri çekip " geç bakalım ilem hanım " dedi beraber solana doğru yürüdük koltukta telefona gömülmüş bir adet çisem ve masasında çizimleriyle uğraşan bir adet pelin karşımdaydı.
Pelin beni görünce masasından kalkarak yanıma gelip bana sarıldı. Bende ona karşılık verdim kendimi geriye çekip " teyzen iyileştimi bari ilemcim " dedi tek kaşını kaldırarak. Peline masum masum gülümsedim. Ben tam cevap verecekken çisem " abla hoş geldin ama bize anlatacağın bir şeyler olduğunu düşünüyoruz" dedi.
Pelin ve eylemde çiseme katıldılar " teyzem iyileşti kızlar sorun yok ne olabilir ki " dedim. İnanmalarını umarak pelin tek elini beline koyup diğer eliyle koltuğu gösterdi. Gösterdiği yere gidip tıpış tıpış oturdum çünkü ben pelini birazcık tanıyorsam 'ne haltlar yediğini öğrendim oturda anlat ' hareketiydi bu karşıma pelin onun yanına da eylem oturdu.
Pelin boğazını temizleyerek " evet canım senin o çok sevgili ağvada oturan sema teyzen aslında gayet iyimiş " dedi. Derin bir nefes alıp sinirlenmemek için gözlerini kapadı ona yalan söylemem onu rahatsız ediyordu biliyordum bana bir şey olacak diye korkuyordu ama söylemek durumunda kalmıştım. Gözlerini açıp devam etti " sen öyle söyledikten sonra bizde geçmiş olsun demek için aradık ama sema teyzenin gayet sağlıklı olduğunu öğrendik bize anlatmak istediğin bir şey varmı canım " dedi.
Tek kaşını kaldırarak ' bu sıkıyorsa anlatma demekti ' derin bir nefes alarak " tamam kızlar size her şeyi en başından anlatıcam " dedim. Hepsi merakla bana bakmaya başladılar. Derin bir nefes alarak bars'la tanışmamızdan itibaren yaşadığımız herşeyi anlatmaya başladım.
Üçüde sözümü kesmeden beni dinlemeyi sürdürdüler " işte böyle kızlar içimdeki sesi dinledim ve bize bir şans verdim. Şuan beraberiz " dedim. Pelin anlayışla gülümseyip oturduğu koltuktan kalkarak yanıma geldi ve elimi avuçlarının içine aldı "seni ne kadar sevdiğimizi biliyorsun değilmi bitanem anlattığın kadarıyla bars'ta seni fazlasıyla seviyor o yüzden seni anlaya biliyorum ama korkma bu sefer mutlu olacağına eminim" dedi ona içten bir şekilde gülümsedim ve kollarımı boynuna dolayarak sarıldım oda bana sıkıca sarılarak karşılık verdi.
* * * * *
Şuan kızlarla beraber elimizde kahvelerimizle sohbet ediyorduk kahvemden bir yudum daha alıp yanımdaki sehpaya bıraktım. Tam Eyleme cevap vereceğim sırada telefonum çalmaya başladı. Telefonumu sehpanın üzerinden alarak kimin aradığına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...