12.Bölüm

5.2K 145 15
                                    

İLEM'DEN

İstanbula yerleşeli 5 yıl olmuştu buraya o kadar alışmıştım ki 17 yıl aşık olduğum şehir olan izmir'i bile önümdeki boğaz manzarasına baktıkça unutuyordum aslında izmir harika bir şehirdi her yönüyle insanı, dogası, deniz'i ama o olaydan sonra izmir'e gitmedim.

Özlüyordum aslında kordon'da gezmeyi Bostanlı'da sahil kenarında oturmayı ama o kadardı işte gitmeye ne istediğim vardı nede o güce sahiptim . Geçmiş her insanın canını yaktığı gibi benimde canımı misliyle yakmıştı.

''Bence bu sefer olacak bak görüceksin çizimlerin harika illa modellik yapıcaksın diye bişey yok'' yanımda oturan Pelin herzamanki gibi pozitifti ona içten birşekilde gülümseyip

''ben senin kadar emin değilim hiç profesyonel çizimler yapmadım öylesine karaladığım şeyler onlar kabul edilmez ''dedim. sevgi pıtırcığıma ''sen mimarlık ögrencisi degilmisin bitanem'' dedi. ''dondurdum ben pelin '' dedim.

''inanamıyorum sana bana ne zaman söylemeyi planlıyordun acaba ''gerçekten ona söylemediğim için bana kırılmıştı onu anlıyordum pelin her zaman benim için uğraşır çabalar ve sonunda beni mutlu görmeyi isterdi .

''çisemle Eylem'in haberi varmı okulu dondurduğundan peki?'' diye sordu. ''geçen sene yanında yoktuk diye çok rahattın ama bu sene hem okula başlanılacak hemde iyi bir iş bulunacak ve düzenli yemek yenilecek''demişti.

Bende kafamı aşagı yukarı sallayıp kabul ettim. Avcumun içi hala sızlıyordu ama o adama az bile yapmıştım keske o igrenç yüzünü parçalasaydım.

''o herife keşke 1 tane daha tokat atsaydım pelin bide geçmiş karşıma pişkin pişkin italya'yı o kadar kız istiyorken seni gönderdim niye biliyormusun diyor bunun bir karşılığı olmalıymış '' dedim. Burnumdan sinirle solarken

''evet adam tam bir pislik tek sorun o ajansla kontrat olması ve şuan 50 bin tl tazminant ödeme ihtimalinin olması bunun için hemen bir iş bulmalıyız en azınından aydan aya azda olsa düzenli bir şekilde öderiz'' dedi pelin herşeyi benim iyliğim için istiyordu biliyordum.

Aynanın karşısında sonkez kendime bakıp küçük gri el çantamı alıp odamın kapısını açtım.merdivenlerden aşağıya indiğimde kızların beni beklediğini gördüm.

Eylem "ooo bu ne güzelik böyle " diyerek göz kırptı bende " teşekkürler " "ikinizde göz kamaştırıcı görünüyorsunuz" dedim. Pelin " hadi öyleyse şimdi alışveriş zamanı " diyek bizi güldürmeyi başardı beraber evden cıktık ve arabalara bindik.

Öğrendiğim kadarıyla pelin hanım araf beyle görüşmeye devam ediyormuş " eee arafla nasıl gidiyor "diye sormamla gözlerini yoldan çekip bana baktı bir kaç dakika " fazlasıyla iyi aslında ama biliyorsunuz kızlar fazla kaptırmak istemiyorum kendimi " dedi .anlayışla başımı salladım " herşey olacağına varır bitanem sen canını sıkma tamamı " dedim. Eylem arka koltuktan beni destekleyen mırıltılar çıkardı.

Biz sohbete dalmışken alışveriş merkezine geldik arabadan indik ve içeriye girdik eylem kolunuzdan tutup kıyafet mağazalarına doğru sürüklemeye başladı bizi

* * * * *

Kaç saat alışveriş yaptığımız hakkında hiç bir fikrim yoktu ama ayaklarımı şuan hissetmediğim kesindi.şuan bi kafede oturmuş soğuk limonatalarımızı içiyorduk ve bir yandan pelin eyleme söylemeye devam ediyordu.

Ne kadar eyleme kızsada onuda çok sevdiğini biliyordum. Biraz ortamı yumuşatmak için " ee kızlar bu akşam ne yapıyoruz " diye bi soru yöneltim eylem " bence biraz eğlenelim ne zamandır birlikte bişeyler yapmıyoruz " dedi.

Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin