İLEM'DEN
Otelin koridorunda yürüyordum ama biraz önceki görüntü gözlerimin önünden bir türlü gitmiyordu. Bars'ın kolunun o kadının beline sımsıkı sarılmasını kadının bir eli bars'ın omzunda diğer eli yüzündeydi.
Halbuki bu gece podyumdayken bars'ı görünce resmen başım dönmüştü kulise nasıl girdiğimi anlamamıştım.
Finali yaptıktan sonra kokteye katılmak için hemen üstümü değiştirmiştim ve tabi bars'ı bir kez daha görebilmek için makyözü acele ettirmiştim çok bilmediğim İtalyancamla anlamadığım cümleler kullanmıştı çatık kaşlarla "fuari(defol)" demişti.
Bu düşünceler içinde yürürken sert birşeye çarptım kafamı kaldırıp baktığımda sarı saçları serseri bir şekilde dağılmış yeşil gözleri parıl parıl bakan bir adamla karşılaştım.
" bella signora(güzel bayan)"dedi. Şuan hiç bütün gece peşimden ayrılmayacak kibarlık abidesi bir italyanla uğraşamayacaktım sesli düşündüğümü fark etmeden demiştim bunları taki yeşil gözlü adam "kalbimi kırdınız güzel bayan"diyene kadar.
Adama uzaylı görmüş gibi bakıyordum " siz türkmüsünüz?" diye sordum. " Hayır ama nerdeyse 10 yıl türkiye'de kaldım" dedi. "biraz önceki sözlerim için özür dilerim" diyerek yanından geçecektimki "bu inci gibi gözyaşlarınıza değecek bir adam olduğunu sanmıyorum" diyerek beni şaşırtı ağlıyormuydum elimle gözümün altına dokundum gerçekten ağlamıştım.
Karşımdaki adam bana anlayışla bakıyordu. "ben hiç farkında değilim " dedim. Hafif tebessüm etmeye çalışarak " belli oluyor " dedi. Anlayışla gülümseyerek
İzin isteyerek yanından ayrıldım. Oda kolidorda bir süre sonra kayboldu.
* * * *
Kokteyl yapılacak alana gelmiştim ve gözlerimle etrafı tarıyordum. O kadını bir daha görmemek ümidiyle bakışlarım tanıdık bakışlarla kesişince bedenimi bir titreme aldı. Gözlerimi hemen gözlerimden çektim.
Beni öptüğü dudakları başka dudaklara değmişti. Midem bulanıyordu o görüntü aklıma geldikçe kendimi biraz daha toparlayıp burada daha fazla kalamayacağıma karar verdim.
Ben gitmeye hazırlanırken tanıdık bir ses duydum. Kafamı kaldırmamla koridor'da çarpıştığımız adam olduğunu gördüm. Hızla yanıma gelip " hey nereye gidiyorsun daha dans edilcek" dedi." Ben gitsem daha iyi olacak" deyip tam arkamı döndüm gidiyordumki kolumun tutulmasıyla durmak zorunda kaldım. " hadi eyed bella donna ( güzel gözlü bayan) beni kırma " dedi ve şirin bir şekilde gülümsedi.
"daha tanışmıyoruz bile " dedim kolumu elleri arasından kurtarırken " ben martin bella signora ( güzel bayan ) " dedi ve elini uzattı uzattığı elli sıkıp " bende ilem " dedim ilk önce şaşırsada sonradan yüzündeki şaşkınlık kayboldu ve " şimdi anladım neden 1 haftadır böyle olduğunu" dedi.
Kimden bahsetiğini anlamamıştım " ne demek istiyorsun anlamadım martin " deyip yüzüne bakmaya başladım. Ben hala cevap beklerken o sırada dans müziği çalmaya başladı. Ve kolumdan tutulup piste doğru sürüklenmem aynı anda oldu.
" ne yaptığını sanıyorsun sen " dedim ve elinden kurtulmaya çalıştım. Tutuşunu sıkılaştırıp " küçük bir dans lütfen kırma beni" dedi. Zaten piste gelmiştik kolumu belime dolayıp sallanmaya başladı bende ellerimi omuzlarına koyup ona ayak uydurdum.
Martinin neşeli sohbetiyle kaç dakika dans ettiğimi hatırlamıyorum. Martinin yüzündeki yalandan korku ifadesini gördüğümde gülmemek için dudaklarımı ısırdım.
" kırmızı görmüş bir boğa gibi üstüme geliyor şuan yakışıklı yüzümü dağıtacak" dedi. Anlamayarak yüzüne baktım. Arkamdan boriton ve -100 derecelik bir ses duydum. " martin o elini çekmesen yakışıklı yüzünü bir daha göremesin" dedi.
" sakin! Ol patron " dedi martin bars hala martine öldürecekmiş gibi bakıyordu. " seni dövmemem için tek bir neden söyle" dedi bars buzdan farksız sesiyle bunun söyledikten sonra bars kolumdan tutup martinden ayırdı beni martin barsa bakıp gülümsedikten sonra " sei innamorata ( sen aşıksın) patron" dedi ve yanımızdan uzaklaştı.
Bars kafasını bana çevirip baktı gözlerinde bir sürü duygu vardı. Ama daha çok özlem görüyordum ben daha ne olduğunu anlamadan kolunu belime dolayıp beni vücuduna yapıştırdı.
Tam dans edecektik ki barsın arkasından bir kadın sesi duymamızla olduğumuz yerde durup sesin geldiği yöne baktık. Kadın hızla bize yaklaşınca bu kadının odada öpüştüğü kadın olduğunu anladım.
Ben nasıl kendimi bu kadar kaybedip onunla dans etme radesine gelmiştim inanamıyordum. Ellerinden hızla kurtularak oradan uzaklaşmaya başladım. Arkamdan bağırdığını duyabiliyordum ama dönüp bakmadım kapını önüne kadar geldiğimde kafamı çevirip son kez baktım.
O kadının barsın kolunu tutup bir şeyler söylediğini gördüm. Arkamı dönüp hızla uzaklaşmaya başladım.
ARKADAŞLAR SİZİ ÇOK BEKLETTİĞİMİN FARKINDAYIM AMA İNANIN ÇOK YOĞUM BİR OKUL MAROTONUM OLDU SİZLERDEN ÖZÜR DİLİYORUM MİNNAKLARIM
OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...