İLEM'DEN
Havalandığımı hissetmemle gözlerimi araladım. Bars kucağında benimle birlikte eve doğru yürüyordu gözlerimi açtığımı gördüğünde " uyumana devam et peri kızım" dedi. Gözlerinde gördüğüm aşkla ağlayacak kıvama gelmiştim. Bunda sarhoşluğumunda etkisi olabilirdi. Kollarımı boynuna daha sıkı dolayarak burnumu boynuna dayayarak o mis gibi kokusunu içime çektim.
Üzerimdekilerin çıkarılışını ve barsın yanıma uzanarak bana sarılmasını puslu gözlerle izliyordum. Kafamı göğüsüne koyarak huzurla uykuya daldım. Sabah yüzüme vuran güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım. Aşağı kattan sesler geliyordu. Yataktan kalkarak banyoya girdim.
Kısa duşumun ardından üzerimide giyinerek aşağıya indim. Sesler mutfaktan geliyordu. Gördüğüm şeyle gözlerim şok içinde açıldı üstü başı un olmuş bir adet bars ve katıla katıla gülen bir martin karşımda duruyordu. Barsın bu hali karşısında benimde dudaklarımdan bir kıkırtı kaçtı.
Kıkırtımla birlikte bütün yüzler bana döndü mine'de benim gibi gülmemek için zor tutuyordu kendini elini dudaklarına bastırmış sırıtıyordu barsın gazabından korkuyordu büyük ihtimal barsın beni görünce yüzünde huzurlu bir ifade belirdi " Hayatım ne bu hal" dedim dediğim şeyle suratını buruşturarak martine baktı " bu şekilsiz yüzünden oldu peri kızım " dedi.
Martin alınmış gibi yaparak " aşk olsun patron nerem şekilsiz hem un paketinide ben açamadım zaten" dedi imayla. Artık kendimi tutamayacaktım ikiside o kadar komik görünüyorlardı ki kahkahayla gülmeye başladım. Bars bana doğru yaklaşarak birden beni kendine çekti kollarıyla bellime sıkıca sarılırken " bu kadar komik olan ne acaba ilem hanım" dedi.
Ciddi görünmeye çalışarak her yeri un olmuştu saçları, kirpikleri, burnu elimi burnuna götürerek üstündeki unları silerken " sadece çok tatlı görünüyordun napabilirim " dedim şirin şirin. Gözlerime bakarak burnunu tutan elimi tutu ağzına yaklaştırarak işaret parmağımı hafifçe ısırdı " ben daha tatlı şeyler biliyorum ama " dedi sessizce ben daha dediği şeyi kavrayamamışken göz kırpıp burnumdan öperek hızla merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladı. Elimi kalbime götürerek derin bir nefes aldım. Bu kadar heyecan kalbime zararlıydı.
Bars duş aldıktan sonra kahvaltımızı yapmış salonda oturuyorduk bars beni kolunun altına almış çenesini kafama yaslamıştı. Martin bir anda bana döndü gözleri parlıyordu " patron böyle evde kös kös oturacak mıyız " dedi. Bars " bir fikrin varsa alalım martin yoksa sus şuan keyfim gayet yerinde" dedi dediği şeyle yüzümde kocaman bir gülümsemeyle ona döndüm beni iyice kendime çekerek saçlarıma öpücük kondurdu.
" abi martin haklı sıkıldım piknik falan yapsak ya " diye bir öneri sundu mine. Martin mineye uzaktan öpücük attı bende beğenmiştim bu fikri yerimden doğrularak barsa döndüm " Evet hayatım güzel olur " dedim elimi tutarak öptü " Peri kızım istiyorsa neden olmasın" dedi yüzümdeki gülümsemeyle bizim ikiliye dönüp " hadi bakalım hazırlıklara başlayalım o zaman " dedim.
Mineyle beraber her şeyi hazırlamış ve piknik sepetine koymuştuk erkeklerde barbeküyle etleri hazırlamış arabaya yerleştirmişlerdi. İki araba gidecektik piknik sepetini elimize alarak dışarıya çıktık bars gelip sepetide arabaya yerleştirdikten sonra her şey hazırdı.
Arabaya binerek barsı beklemeye başladım. Bars'ta sürücü koltuğuna oturup arabayı çalıştırdıktan sonra yola koyulduk mineyle martin bizi takip edeceklerdi.
* * * * *
Geldiğimiz yer çok güzeldi. Her yer kır çiçekleriyle kaplıydı arabadan iner inmez temiz havayı ciğerlerime doldurdum. Belime dolanan kollarla ellerimi ellerinin üzerine yerleştirerek iyice yaslandım. Derin bir nefes alarak kokumu içine çektiğini hissetim kokladığı boynuma öpücük kondurup beni kendine çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...