1 HAFTA SONRA
Uyandığımda saat 8'e geliyordu. İlk önce duşumu aldım sonrada kıyafetlerimi giyindim. Bugün pelin ile Eylem gelecekti.
Barsın beni öpmesinin üzerinden tam 1 hafta geçmişti. Ve bir daha barsı hiç görememiştim. beni öptükten sonra odaya nasıl girdiğimi hatırlayamıyordum. O gece kapıyı kapadıktan sonra sırtımı kapıya yaslayıp derin derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştım.
Bu öpücük daha öncekilere hiç benzemiyordu. Kendimi bulutların üzerinde geziniyormuş gibi sağlamıştı ben barsla öpücüğümüzü hatırlarlarken parmaklarımla dudaklarıma dokunduğumu fark ettim. Çok farklı hissetmiştim ama bu olmamalıydı.
Kafamı sallayarak düşüncelerimden kurtuldum. Odamdan çıkarak lobiye indim kafamı çevirince pelin ile eylemin bana doğru geldiklerini gördüm. Ne ara gelmişlerdi demek ki erken saate almışlardı uçak biletlerini koşarak arkadaşlarıma sarıldım sırayla "kızım çok özledim sizi ya" diye içimden geçenleri söyledim.
Pelin "burada bizsiz nasıl eğlene bileceğini sanarsın" dedi. Üstüne eylem peline "kendini beğenmiş ne olacak" dedi. " Allahım didişmenizi bile özledim" dedim. Ben böyle söyleyince kahkahalarla gülmeye başladık.
Biz gülmeye davam ederken Arafın bana seslendiğini duydum. Kafamı çevirip baktığında arafın bize doğru geldiğini gördüm. Ama yanında tanımadığım bir adam daha vardı. Yanıma geldikten sonra " nasılsın ilem " dedi. " iyim arkadaşlarım geldi daha iyi oldum" dedim.
Araf peline bakarak " beni arkadaşlarınla tanıştırmayacakmısın" dedi. Gözlerini pelinden alamadığı için ilk önce onu tanıtım " bu pelin liseden beri en iyi arkadaşım" dedim. "öylemi çok memnun oldum" deyip elini uzattı " bende öyle " deyip uzatığı eli sıktı pelin " buda ajanstan arkadaşım eylem " dedim.
Eylemlede tanışma faslını bittirdik'ten sonra arafta bize poyrazı tanıtı poyrazda araf gibi geniş omuzlu,kumral saçlı yapılı bir adamdı. barsla arafın en yakın arkadaşıymış ama dikkatimden kaçmayan şey ise poyrazın bakışlarını eylemden alamamasıydı. Bakışlarında hem beğeni hemde kızgınlık vardı.
Bu kızgınlığın neden olduğunu bilmesemde daha sonra eyleme sormak için aklımın bir köşesine not aldım.
* * * *
Şuan odada pelin ile eylemin hazırlanmasını bekliyordum. Altı üstü bir bikini seçecekler anlamıyorum.
" kızlar hadi ama defileye çıkmayacaksınız" dedim. Ben isyan ederken kızlar hazır halde geldiler. " amma abartın ilem ya" dedi pelin " ne abartım mı ? yarım saatir hazırlanıyorsunuz " dedim. Eylem " tamam hadi gidelim artık gerçekten sıcak ve ben bunaldım " dedi. Eylemi onayladım ve odadan çıktık.
Sahile geldiğimizde direkt üstümüzü çıkarıp denize girdik. Soğuk su iyi gelmişti. Suda yeterince kaldığıma kanat getirerek çıktım.
Şenzlongumun olduğu yere gidip havlumu aldım ve kurulandım. Güneşlenmek için şenzlonga uzanacağım sırada pelinin arafla konuştuğunu gördüm. Biraz konuştuktan sonra bana doğru gelmeye başladılar.
Pelin " ilem akşam araf hepimizi bara davet ediyor gidelimi " deyip şirin şirin baktı. Böyle baktığına göre gitmek için can attığı belli oluyordu. Biraz düşündükten sonra " tamam olur gideriz " dedim.
Araf " tamam o zaman akşam saat 8'de sizi alırız " dedi. Pelin " tamam " deyip masum masum bana bakmaya başladı. Araf " görüşürüz o zaman " deyip yanımızdan ayrıldı.
Pelin araf gittikten sonra şenzlonga uzanıp güneşlenmeye başladı. Sorgu vakti gelmişti. " hayırdır pelin ne bu heves ilk günden ? yorgun değilmisin sen ? " deyip cevap vermesi için gözlerinin içine baktım.
Gözlerini kaçırarak " yoo ne alaka şey-şey eğlenelim diye şey ettim ben " dedi. " hadi öyle olsun inanmadım ama " " kızım yok öyle bişe valla bak " dedi. " tamam pelin sakin ol " deyip kıkırdayıp kulaklığımı taktım ve güneşlenmeye başladım.
* * * *
Duşumu almış hazırlanıyordum. Dar yırdık bir pantolon ve üzerinede yarım bir bustiyer giydim. Saçlarımı dalgalandırıp elimle hacim kazandırdım. Dudaklarıma kırmızı bir ruj sürüp gözlerime sadece rimel ve eyeliner sürdüm.
Ayakkabı olarak siyah platform topuk ayakkabılarımı giydim. Hazırlığımı bitirmiş kızları bekliyordum. Odanın kapısının çalmasıyla kapıyı açmaya gittim. Ve karşımda pelin ile eylemi gördüm.
Pelin mor dizlerinin biraz üzerinde straplez bir elbise giymişti. Saçlarını iri su dalgaları şeklinde yapmıştı makyajı hafifti bu ona doğal bir görüntü veriyordu.
Eylem ise siyah bir şort üzerinede beyaz benim gibi yarım bir büstiyer giymişti. Saçlarını düz yapmıştı makyajında gözlerini ön plana çıkaran koyu bir makyaj kullanmıştı.
" bu ne güzellik kızlar " dedim. Pelin" sende çok güzel olmuşsun kuzum " dedi. "hadi o zaman çıkalım araf ve poyraz bizi bekliyorlar " dedim beni onaylayan mırıltılar çıkardılar.
Beraber lobiye indik Araf ve poyraz bizi beliyordu . onlara doğru yürümeye başladık. Poyraz eylemden gözlerini alamazken arafta pelinden gözlerini alamıyordu vardı bunlarda bir iş ama neyse çıkardı yakında kokusu.
Araf "bu ne güzellik kızlar" dedi poyraz ona katılarak mırıltılar çıkardı. " teşekkürler baylar ikinizde çok yakışıklısınız " dedim.
* * * *
Otelden çıkmış Arafın arabasıyla bara doğru gidiyorduk. Ben ,pelin ve eylem arka tarafta poyraz ve arafta ön tarafta gidiyorduk. Kısa süre sonra arabayı park edip bara doğru yürümeye başladık. Barı görünce kaşlarım çatıldı. Bu bar barsın kavga ettiği ambardı.
Barsı hatırlamamla kafamı sağa sola sallayarak düşüncelerimden uzaklaştım. Beraber içeriye geçip localardan birine oturduk. Araf " ne içersiniz kızlar " dedi. Hepimiz birden bira isteyince poyraz istediklerimizi almaya gitti.
Poyraz gittikten sonra etrafı incelemeye başladım. Dans eden insanlar , yiyişenler ve ortalık yerde sevişenler vardı. Klasik bir bardı işte ben bunları düşünürken poyraz içeceklerimizi getirmişti.
* * * *
İçkilerimiz bittikten sonra eylem " ilem ,pelin hadi dans edelim " dedi. " benim hiç keyfim yok siz edin " dedim. Pelin " olurmu kuzum hiç eğlenmeye geldik buraya " dedi. Doğru eğlenmeye gelmiştik barsı düşünmeye gelmemiştim. Pelini onaylayarak ayağa kalktım.
Ve dans pistine doğru ilerlemeye başladık. Müziğin ritmi her gecen dakika dahada artmıştı. Biz çılgınlar gibi dans etmiştik ve bir güzel sarhoş olmuştuk. Araf ve poyraz bizle baş edemeyeceklerini anladıkları için direkt olarak arabaya binip otele geri dönmüştük.
Pelin ve eylem benden daha sarhoş oldukları için poyraz ve araf ikisini odalarına bırakmak için gittiler. Bende odama girip kapımı kapattım. Ve banyoya doğru ilerledim. Kıyafetlerimi çıkardıktan sonra ayılmak için duşun altına girdim.
Su yavaş yavaş beni kendime getirmeye başlamıştı. Duştan çıkarak geceliğimi giyip kendimi yatağa atım. Zaten yorgun olduğum için uykuya dalmam uzun sürmedi.
Bu bölümde bars yok ama ilemin arkadaşları geldi bakalım onlar araf ve poyrazla neler yaşayacaklar oyları ve yorumları bekliyorum minak okuyucularım
Bu arada medya poyraz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)
Romance"Lütfen bırak" demişti .Masmavi gözleri ağlamaklı olduğu için ,daha damı açılmıştı ne "Tamam hadi gel"dedim. küçük ve sımsıcak elini avucumun içine hapis edip parmaklarımla kitledim. lobide yürürken herkesin bize yani ilem'e baktığını gördüm. Sinirl...