33.Bölüm

2.3K 91 29
                                    

BARS'TAN

İlem'i sımsıkı sardım kollarımın arasında minicik kalıyordu duş aldığı için nemli saçları yüzümü okşuyordu. İlem'in tatlı hapşuruğundan sonra onun üşüdüğünü anladım. Kulağına eğilip"Seni hasta etmeden arabaya bindirmem gerekli peri kızım."dedim onu kucağıma aldığım gibi arabaya bindirdim. Bende kendi tarafıma oturduktan sonra ilem'in kızarmış burnuna sevimli bir şekilde baktım. kocaman koltukta minicik kalışını hayranlıkla izledim. Bana bakıp güzel dudaklarını büzdü "İstanbul yavaştan soğumaya başlamış aşkım".dedi elimin tersiyle yumuşak yanağını okşadım "Hadi seni eve bırakalım,annem ve babam seni görmeden hasta ettiğimi öğrenirlerse büyük problem olur"dedim keyifle.

 İlem heyecanla bana iyice dönüp "Bars ya beni sevmezlerse ya beni sana uygun bulmazlarsa"dedi sesi öylesine kırgındı ki dayanamadım kırmızı dudaklarına bir öpücük kondurdum. "Sen benim kalbime en çok yakışansın"dedim.

İlem bana sımsıkı sarılıp başını omzuna yasladı."Sakın böyle boş kuruntularla canını sıkma"dedim gözlerinin içine baktım "Seni çok seviyorum"dedi. İstanbul gerçekten akşamları soğuk olmaya başlamıştı. Arabayı çalıştırıp İlemin yaşadığı eve sürdüm. Kapının önüne geldiğimde İlemin emniyet kemerini isteksiz bir şekilde açtığını gördüm."Noldu peri kızım"dedim.

bana dönüp "Bars yarın için çok heyecanlıyım"dedi yüzünü anlayışla okşadım. "Güzelim lütfen yapma bu endişeli halin beni üzüyor seni çok sevecekler"dedim.derin nefes aldı iyi geceler dileyip arabadan indi eve girene kadar izledim sonra bende hızla eve gittim.

Yatağıma girdikten sonra telefonu alıp ileme birazcıkta olsa rahatlaması için iyi geceler mesajı yazıp gönderdim gözlerimi kapattım. İşe girdiğimde 2 saate yakın önümdeki dosyalarla uğraştım ta ki Martinin odaya dalmasıyla son buldu işim.

"Noluyor lan"dedim Martin telaşla koltuğa oturdu yanağında kıpkırmızı bir ruj izi vardı. Rahatsız bir şekilde kıpırdandım" git şu yanağını sil" dedim öfkeyle "Hey dostum yanlış anladın bu öpücük Mineye ait değil "dedi bu öfkemi ikiye katlamıştı. Yerimden kalktım, onu duvara çivilemek için yanına gidiyordum ki benden kaçarak masanın etrafında dolaştı "Patron dur yanlış anladın "dedi gözlerinden korku akıyordu "Martin ya kendini 19.kattan at yada ben seni daha beter hale getireceğim"dedim kaçarken"Patron Hanife hanım mı hatırlıyor musun?"dedi durup düşündüm siktir şu martine kafayı takan kadın "eee" dedim şaşırmış bir şekilde "Otur patron her şeyi anlatacağım" dedi Martinin anlatıkları karşısında kahkahalarıma engel olamadım.

bundan 5 yıl önce Servetler holdingle büyük bir anlaşma yapılmıştı o zaman Hikmet Servetlerin kızı Hanife Servetler Martini görür görmez aşık olmuştu Hikmet beyin kızı otuzlu yaşların ortalarında fazlaca süslü ve toplu bir kadındı Martinin yanağındaki kocaman kırmızı ruj izini görünce tekrardan kahkaha attım. "Nerede buldun da o kadını kendini öptürdün ayva reçeli" dedim kahkahalarımla. Hamide Servetler Martini ilk gördüğünde ayva reçeli gibi çocuksun her sabah kaşık kaşık yerim ben seni demişti o anı hatırlayınca karnımın ağrıdığını anladım gülmekten. "Patron Hikmet bey burada oda fırsattan istifade gelmiş"dedi dışarıdan gelen kahkaha sesleriyle Minenin benim odama doğru geldiğini anladım "Patron Mine geliyor ayağa kalk"dedi yanıma gelip yanaklarımızı birbirine yapıştırdı daha ne olduğunu anlamadan.

Odaya Mine ve Hikmet bey girdi ikisi de şaşkın şaşkın ikimize baktılar. Martin yüzünün yarısını bana gömüp"Ah hayatım"dedi. Mine şaşkın ve kendini gülmemek için zor tutan bir halde"Napıyorsunuz siz burada çifte kumrular" dedi "İlemle dansa gideceklermişte prova yapıyoruz ayağına falan basmasın diye bende deniyor "dedi. Mine telefonu çıkarıp bizi çekti"İleme bunu atacağım "dedi kahkaha atarak. "sakın Mine sakın"dedim biraz önceki keyifli halimden eser yoktu Mine bana aldırış etmeden rahat bir tavırla"Martin hayatım ben alışverişe gidiyorum bittiğinde seni ararım beraber yemek yeriz"dedi ve odadan çıktı. Hikmet bey odanın ortasına gelip "Çocuklar bu haliniz ne"dedi gülerek Martini kendimden hırsla ittim "Martinin her zamanki saçmalıkları"dedim nefretle Martine bakarak martin rahat bir şekilde Hikmet beyi selamlayıp yerine oturdu bende masama geçtikten sonra "Bu güzel ziyaretini neye borçluyuz Hikmet bey"dedim samimi bir şekilde

Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin