Mine ve Martin 7. Bölüm

1.1K 58 7
                                    

MARTİN'DEN

Bars'ın evinde salonda koltuklarda oturuyorduk tabi ki bars hariç bir o tarafa bir bu tarafa volta atıyordu. İlem mineyi yukarı çıkarmıştı. Bende sinirliydim ama bars kendine hakim olamıyordu o hep böyleydi sinirlendiğinde yakıp yıkardı ve gerisini düşünmezdi " Mine'nin her göz yaşı için hem o kıza hemde babasına bunun bedelini ödeteceğim" dedi.

Ellerini saçlarının arasına götürerek sıkıntıyla geçirdi. Bende ayağa kalkarak barsın önünde durdum " şuan önceliğimiz mine ondan sonra bende o ikisine ne yapacağımı biliyorum" dedim. Asu suçunu itiraf etmişti her şeyi öğrenmiştik babasıyla beraber yaptığı bu şeyin elbet hesabını verecekti. Minenin her döktüğü göz yaşı için bedel ödeyecekti.

Bars yakalarımdan kavrayarak beni sarstı " benim kardeşim neler çekti senin haberin var mı lan bebeği olmayacağı için ne kadar üzüldüğünden haberin var mı ben onun yanındaydım martin. Günden güne nasıl tükendiğine şahit oldum." Soluk soluğa kalmıştı. Sinirden burun delikleri her nefesinde büyüyüp küçülüyordu.

Ellerini yakalarımdan çektiği an koltuğa çöküp kalmıştım minenin başına gelen şeylerin hepsi benim yüzümdendi her şeye ben sebep olmuştum beni affedebilecekmiydi. Dirseklerimi bacaklarıma yaslayarak kafamı ellerimin arasına aldım ve bir soluk aldım nefesim ciğerlerime yeterli gelmiyordu.

Barsın yanıma oturarak elini omzuma koymasıyla kafamı kaldırıp yüzüne baktım. " Ağla kardeşim ağla erkek adam ağlamaz diye bir şey yok sevdikleri için her zaman güçlü görünmeleri gerektiği için öyle söylemişler " dedi. Bars söyleyene kadar ağladığımın farkında bile değildim.

Beni kendine çekerek sıkıca sarıldı " sana ne kadar kızgın olsam da mineyi benim kadar koruyup kollayacağını bildiğim için içim rahat " dedi. Kollarımı çekip yüzüne baktım " her şey için sağol patron " dedim. " siz ikiniz iyi olun ben başka bir şey istemiyorum " dedi. Dostça sırtıma vurup hafifçe tebessüm etti. " ben mineye bir bakayım " dedim.

Kafasını sallayıp onay verdi merdivenlerden çıkarak minenin odasının önüne geldim. Kapının kolunu tutup derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım odanın içini gece lambasının ışığı aydınlatıyordu. Mine yatağın içinde tortop olmuştu onun bu hali içimi acıttı. Yavaş adımlarla yatağının yanına giderek yatağa oturdum.

Saçlarını yüzünden çekerek özlediğim yüzünü doyasıya izledim. Elimi yüzünü incitmekten korkarak yanağında gezdirdim. Eğildim ve kokusunu içime çekerek anlından öptüm beni terk ettiğinde onun canını yakmak için yaptıklarım aklıma geldi ben onun canını yakmaya çalışırken minemin zaten benim yüzümden canının yandığını bilmek kendime lanet etmemi sağlıyordu.

 Eğildim ve kokusunu içime çekerek anlından öptüm beni terk ettiğinde onun canını yakmak için yaptıklarım aklıma geldi ben onun canını yakmaya çalışırken minemin zaten benim yüzümden canının yandığını bilmek kendime lanet etmemi sağlıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözümden akan damlayı silmek istemiyordum benim yüzümden neler çekmişti ben mineyi hak etmiyordum. Yanına yavaşça uzandım beni hissetmiş gibi hemen bana sokularak basını göğüsüme yasladı. Sıkıca sararak kendime daha çok çektim kokusunu içime çekerek saçlarını öptüm. Gözlerimi kapatarak sevdiğimin kokusuyla uykuya daldım...

Aşk Tesadüfleri Sever (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin