Ráno som sa zobudila a začala som sa chystať. Hodnú chvíľu som rozmýšľala, či si tie šaty naozaj zoberiem a nakoniec som si aj zobrala.
Neuvedomila som si ani koľko je hodín a prišla som neskoro. Príhovor k novému školskému roku už povedali a išlo sa dnu.
Ako prvé som zašla za svojou "partičkou".
,,Videli ste niekto Emily? " spýtala sa Spencer.
Zmätene som sa na ňu pozrela. Veď stojím rovno pred ňou.
,,Nie." mykol pleciami Mike.
,,Ani ja ešte nie. " povedal Josh.
Bolo mi do smiechu, ale zrazu ma niekto capol po zadku.
,,Hej! Pozrite sa na tu novú kočku." otočila som sa naňho a keď som zbadala, že to bol Chris, len som pretočila očami.
Otočila som sa nazad na Spencer, Mika a Josha, ktorý sa na mňa uprene dívali a snažili sa zistiť kto som.
,,Ahojte." povedala som zo smiechom v hlase.
Spencer na mňa vypúlila už dosť veľké oči a premeriavala si ma.
,,Emily?" začudovala sa.
,,Áno?" odpovedala som jej otázkou na otázku a čakala, čo mi povie.
,,Skoro by som ťa nespoznala. V šatách som ťa asi ešte ani nevidela." zasmiala sa.
,,Nepovedala by som, že skoro, keďže si ma nespoznala." zasmiala som sa aj ja.
Nebola som práve dievčenské dievča. Nosila som oversize mikiny, rifle a vlasy stále zapnuté v cope. A teraz som bola v škole v šatoch s rozpustenými vlasmi.
Keď sme si všimli, že všetci sú už vo vnútri, rýchlo sme sa tam pobrali aj my.
***
,,Úplne úžasný rozvrh." nespokojne povedala Spencer, keď sme vychádzali von.
,,Ukážkový." smiala som sa na jej nespokojnom výraze.
,,Hej baby neskončíme kdesi?" spýtal sa Josh, keď k nám aj s Mikom prišli.
,,Neviem. Nejak nemám náladu." povedala znudene Spencer.
,,Má v pláne poslať na školu démonov podsvetia." nedalo mi a musela som si rýpnuť a celkom úspešne, keďže sa všetci zasmiali, dokonca aj Spencer.
,,Tak?" dožadoval sa odpovede Josh, keď sa dosmial.
,,Ja si asi budem robiť ešte poriadok so školskými vecami." povedala som mu.
,,Ale veď no tak." povedal sklamane Josh a spravil psie oči.
Prišlo mi ho trošku ľúto. Vyzeral zlato.
Pozrela som sa na Spencer a videla som, že ani ona nedokáže povedať 'nie'.
Josh sa na ňu kukal so psími očami, ja zvedavo ako na to zareaguje a Mike len sledoval situáciu.
,,Aaavrrr." vzdychla si.
,,Tak dobre." nakoniec rozhodla.
,,Jo." nadšene povedal Josh.
,,Dobre teda ale idem sa ešte prezliecť." povedala som, na čo začali nariekať nech nato kašlem a idem aj v tomto.
,,A kde chcete ísť? "nespokojne som sa spýtala.
Po celom dni v šatách a balerínkach som zistila, prečo sa tak neobliekam. Asi radšej ostanem pri svojom starom štýle. Ale pokus tam bol.
,,Môžme ísť na pizzu." povedal Mike.
,,No vidíte, musím si ísť po peniaze a rovno sa aj prezlečiem." otočila som sa smerom, ktorým chodím domov, ale zastavili ma.
,,Nikde nemusíš ísť. My pozývame." ukázal prstom na seba a Mika.
Chcela som namietnuť, ale Spencer ma prerušila ,,Keď ponúkajú ber." povedala.
Chytila ma pod pazuchu a vybrala sa.
,,Spenc." zastavil ju Mike
,,Hmm..?" otočila sa na neho.
,,Pizzeria je tam. " ukázal opačným smerom.
,,... Veď ja viem." povedala a zmenila svoj smer chôdze.
***
Dve hodiny sme si vychutnávali úžasnú pizzu a potom sme išli spokojne najedení domov.
,,Som domá" zakričala som na celý dom, ale nedostavila sa mi žiadna spätná odpoveď.
,,Mami?!" zakričala som ešte raz pre prípad, že by ma len nikto nepočul.
Prešla do kuchyne, kde som na ľadničke našla papierik: Išla som do mesta. Nečakaj ma. Prídem neskoro. Mama.
,,Okej" povedala som si sama pre seba.
Vyšla som do svojej izby. Prezliekla som sa do domáceho oblečenia. Hneď som bola spokojnejšia v teplákoch a starom domácom tričku.
Podľa rozvrhu som si hodila veci do tašky, zobrala som si svoj notebook a išla dole do obývačky, kde som si sadla na gauč, vystrela nohy na stôl a položila si na ne notebook.
Blúdila som po sociálnych sieťach až do večera. Bolo už pol deviatej a mama stále nebola doma. Išla som sa osprchovať a chcela si pozrieť film, keď v tom niekto zaklopal na dvere. Bolo mi to čudné, lebo mama aj oco majú kľúče, takže by neklopali. Išla som potichu ku dverám a pozrela sa cez kukátko.
Stál tam Mike.
Dúfam, že sa druhá kapitola páčila.
VOTE a koment by potešil ❤
... 👋-P.
YOU ARE READING
RAPIDITY
ActionRýchlosť. Ten pocit keď sedíte za volantom a váš aj ostatných život je vo vašich rukách. HI. postavou tochto príbehu je Emily, ktorej v krvi pôsobí rýchlosť. Miluje ,keď sedí v aute a má vietor vo vlasoch. Rodičia jej to ale zakazujú ,aby nesko...