XXXVIII.

237 11 0
                                    

Už je to týždeň čo sme tu.

Zatiaľ to zvládame, môžem povedať, že obstojne. Sem tam nastane dusná atmosféra. Aj keď sa všetci tvária, že sa nič nedeje. Často nastáva pri Lukovi a Mikovi.

Ak je nejaká hádka, je to vždy ohľadom jedla. Keď si niekto niečo kúpi a druhý mu to zje, hneď má vyčistený žalúdok. Obchody sú, totižto, od chaty ďaleko a nechodievame tam často. Nechceme tam moc ísť na autách. Šetríme si ich na závod. Zatiaľ zvládame prejsť aj pešo.

Večer som dostala chuť si pozrieť horor. Luke ma prekvapil, keď povedal, má so sebou USB kľúč, na ktorom má film Orphan.

Dlho som ich prehovárala nech si ho so mnou pozrú, ale nakoniec sme si ho pozrela len s Lukom na notebooku, ktorý tiež doniesol. Išli sme do jednej z izieb, keďže všetci chceli byť dole v obývačke.

Už som ho raz videla, ale už si moc nepamätám, čo v ňom bolo. Celý čas som ho komentovala a snažila sa zo strašidelnej časti spraviť vtip, inak by som sa asi posrala.

Asi v polke filmu som si všimla, že Luke spí. Slabo som doňho štuchla. Nič nespravil. Tak som to vypla. Chcela som to dopozerať, ale sama som nato nemala odvahu. Zobrala som notebook a išla sa pozrieť, či je ešte niekto hore alebo už tiež spia.

,,To ste dákosi skoro dopozerali." na chodbe som sa stretla so Spencer a Joshom.

,,No, nedopozerali. Luke zaspal a nechcem ho budiť. Potrebovala by som parťáka na dodívanie."

,,Na mňa sa nepozeraj, vieš, že nemám rada horory." ohradila sa Spencer ,,Skús Mikea, ten je ešte dole." navrhla mi.

,,Okej. Tak teda dobrú noc." zaželala som im a išla som dole za Mikom.

Potichu som zišla dole schodmi, kde som zbadala Mika, ako sedí na gauči pred krbom a ťuká do mobilu.

Sadla som si vedľa neho. Odtrhol zrak od mobilu a pozrel na mňa.

,,Čo sa deje?"

Pomaličky som dala notebook pred jeho tvár..

,,Už som chcel ísť spať." začal sa vyhovárať.

,,Ale no. Luke zaspal a ja by som to chcela dopozerať, ale sama na to nemám odvahu. Ak ti to pomôže, budem pri tebe spať." milučko som sa naňho usmiala.

,,Tak fajn." po nekonečnom usmievaní nakoniec podľahol.

Zapla som ho a v skratke vysvetlila Mikovi, čo sa tam zatiaľ stalo.

Ku koncu filmu som mala hlavu pod dekou, s ktorej mi vykukovali len oči. S Mikom sme sa na seba pozreli. Zasmial sa, keď zbadal môj vystrašený výraz.

,,Spokojná. Dopozerala si to." smial sa mi.

,,Prečo si ma od toho neodhovoril?" vyčítala som mu.

,,Ver mi, snažil som sa už vtedy, keď si sa pýtala, či si nepozrieme horor."

,,Hej?" zamračila som sa a premýšľala kedy to vravel ,,To je jedno." hodila som rukou.

,,Tak teda dobrú noc." povedal a chcel sa vybrať hore do izby, ale ja som ho chytila za ruku.

,,Nikam nejdeš! Ostávaš tu som nou spať!" rozkázala som mu.

Zasmial sa a sadol si. Potom sme sa uložili a snažili sa zaspať. Lenže mne to nešlo. Mike sa ma snažil dáko upokojiť tým, že mi hovoril, že to bol len vymyslený film, ale nezabralo to.

|Pozeral sa na ňu ako spí. Poznajú sa už tak dlho. Vedel o nej všetko. Aj to, že pri škrabkaní vždy zaspí. Keď sa tak zamyslel, závidel Lukovi, že s ňou chodí. Pravdou bolo, že sa mu Emily páčila a mal ju rád viac, ako by sa na najlepšieho kamaráta malo. Hanbil sa jej to ale povedať a bál sa, že ak to necíti rovnako, pokazilo by to ich priateľstvo, čo naozaj nechcel. A tak sa radšej tváril, že je všetko v poriadku.|

Ďalšia časť. 😃

VOTE a koment by potešil.

... 👋-P.

RAPIDITYWhere stories live. Discover now