EPILÓG

280 14 2
                                    

Prešiel týždeň od závodu a je tu koniec školského roka. Všetci o tom vedia a niektorý mi dokonca poblahoželali.

Za tento týždeň sa toho veľa stalo. Tak postupne.
1. Neprepadla som. Jupí.
2. Capital Competition sa zrušil. A to kvôli tomu, že 3 závodníci boli chytený, 2 zomreli pri búračke v poslednom závode. Čo znamená, že som posledný človek, ktorý vyhral a zároveň prvá žena.
3. S Mikom mi to zatiaľ drží a je mi sním dobre. Uvidí sa čo bude ďalej.
4. Povedala som si, že na budúci rok odložím auto na bok a pustím sa do učenia, keďže budem promovať.
5. Čo sa týka môjho auta. Našli ho spoločne s Joshuom, ale musíme si preňho prísť. Otec povedal ale, že mi ho nedá. Aj keď už je zmierený s tým, že sme viac menej závodnícka rodina, keďže aj moji dedovia zahodili. Verte alebo nie aj on závodil, keď bol mladý, ale potom mu dedo zomrel pri autonehode a nechal toho. Aj keď si to nechce priznať, viem, že ho to k tomu ťahá. No čo sním, keď si nechce dať povedať.
6. A s Lukom som sa nevidela. Napísal mi len smsku k CC a potom sa už neozval. Vedela som len, že po odchode z Mexika, dokončil školu predčasne.

To bude asi všetko. Dokonca prázdnin nechcem ísť nikam, keďže mám tých výletov plné zuby.

Tak sa s vami lúčim. A prajem vám pekný koniec školského roka.
...👋 Emily.

Takže máme tu koniec. Som nesmierne vďačná každému, kto si toto prečítal a vydržal tie nudné časti na začiatku. ❤❤❤

Tak naposledy sa lúčim s vami v tomto príbehu. 😃

... 👋-P.

RAPIDITYWo Geschichten leben. Entdecke jetzt