XVII.

299 13 2
                                    

(🎶🔝)

Ahoj Em.. Ako stým Tommom?' napísala mi večer Spencer.

'No v pohode.'

'Hej?.. Nevybuchla si ešte? 😂'

'Nie! Počuj dávajú niečo dobré zajtra v tom kine?'

'Pckj pozriem sa'

'Jej dávajú Suicide Squad 😍 Pôjdeme? Ešte som to nevidela.'

'Jasné! Ani ja som to nevidela.'

'Idem sa spýtať Tomma. Dúfam, že ho nebudem musieť prehovárať.'

,,Zajtra dávajú v kine Suicide Squad. Pôjdeme?" spýtala som sa ho.

,,Už som to videl." nezaujato odpovedal.

,,Ale ja nie. Poď, pôjde aj Spencer a spýtam sa aj chalanov. Bude sranda." nahodila som puppy face.

Pozrel sa na mňa a zase naspäť do mobilu.

,,Fajn." vzdychol si.

Usmiala som sa a napísala Spencer.

'Ide sa 😀. Dohodneš to aj s chalanmi 😉?'

'Jee super. Okej vybavím.. Počuj mam jednu otázku?'

'A tá znie?'

'Odfotila by si mi Tomma?😁'

Rozosmiala som sa. Tom sa na mňa pozrel, či som normálna.

'😂😂 Ach jaj Spencer 😂'

'Tak?😁'
'Odfotíš?'
'Halo'
'Emily!'

Smiala som sa nej. Zašla som do kuchyne a nabrala si vodu, aby to bolo nenápadné. Keď som sa vracala, potajomky som sa ho snažila odfotiť a poslala som to Spencer.

Jedine načo sa zmohla bolo sa na to pozrieť, lebo už neodpísala. Sadla som si naspäť na gauč k nemu.

,,Spravila si si peknú fotku?" povedal po chvíli a ja som skamenela.

,,Vieš, zabudla si si vypnúť blesk." povedal mi, keď si všimol môj zmätený výraz a začal sa škeriť.

Takže ďalší trapas do zbierky. Super.

***

Môžete si pustiť pesničku 😉.

Ďalší deň začal zaujímavo. Najprv som si písala so Spencer a dohodli sme sa, kedy pôjdeme. Potom som vstala a zišla dole.

Mama bola doma, čo ma celkom prekvapilo, ale na druhu stranu ani nie. Mama s otcom majú advokátsku agentúru a keďže ju vlastnia, tak nemajú určité pracovné hodiny. Väčšinou otec tam býval každý deň a dlhšie ako mama.

,,Čo si dáme na raňajky?" spýtala sa mama.

,,Čo len chceš." usmiala som sa na ňu.

Rozhodla sa pre toasty. Ako ich pripravovala a ja som ťukala do mobilu a pritom som si pospevovala a tancovala na pesničku, čo práve dávali v rádiu, sme započuli rachot.

Pozreli sme sa na seba a išli sa pozrieť, čo to bolo. Bol to Tomm, ktorý sa zrúbal zo schodov. Začala som sa smiať a mama na mňa vrhala pohľady nech prestanem, ale videla som, ako sa chce aj ona smiať.

,,Čo si robil?" spýtala sa ho mama.

,,Potkol som sa." povedal Tomm a pozbieral sa zo zeme.

,,Mami?" spýtala som sa po chvíli zamyslene.

,,Čo?"otočila sa na mňa.

,,Nechala si v toastovači toasty?" vypleštila oči a utekala do kuchyne.

,,Typujem, že na raňajky sú toasty." povedal Tomm a prešiel okolo mňa do kuchyne.

Ja som sa usmiala sama pre seba. Otočila som sa a išla som tiež do kuchyne.

Pri jedení som sa zmienila o tom kine.

,,Ozaj do toho kina pôjdeme už o tretej. Kúpime lístky a potom si môžme ísť niekde sadnúť."

,,Ehmm." len zahmkal, že zaznamenal, čo som mu povedala.

***


V dohodnutom čase sme sa stretli s ostatnými na rohu ulice. Spencer tam postávala a chalani sa obhadzovali snehom (ako dospelé).

Privítali sme sa a vydali sa do kina pre lístky. Potom sme sa usalašili v najbližšej kaviarničke.

Chalani si dali len kávu a ja so Spencer sme si dali aj po koláči. Ona mala brownies a ja som si dala punčový rez, do ktorého mi stále mi šprtal Mike.

Cestou do kina sa na mňa Spencer čudne škerila.

,,Čo je?" nedalo mi to a spýtala som sa.

,,Nič nič." zatvárila sa, že nevie o čom hovorím.

,,Jasné, len tak sa na mňa uškŕňaš. Hovor!" nabádala som ju, lebo som bola zvedavá, na čo zase prišla.

,,Tak fajn. Všimla si si, ako sa na teba pozerá Mike?" povedala potichšie.

,,No normálne." nechápavo som sa na ňu pozrela.

Pozrela som na Mika, ktorý sa na mňa otočil a zlato sa usmial.

,,Vidíš? To není kamarátsky pohľad." šepla mi.

,,Čo si. Sme dobrý kamaráti, vždy sa na mňa takto pozeral." pokrútila som hlavou a pridala do kroku.

Spencer sa zasmiala a dobehla ma.

Keď sme prišli do kina, prekvapilo nás, že je tam málo ľudí. Kým sme čakali, dievčatá, ktorý tam sedeli, pokukovali a hihňali sa na chalanoch. Jasné, že ani oni nezaháľali a pohľady im opätovali.

V kine sedeli pred nami a skoro celý film si robili zle. Dokonca aj Tomm. Mala som radosť, že sa konečne uvoľnil a oviazal sa. Ale inak mi celkom to vadilo a vyrušovalo. Dvakrát som ich okríkla, že nič nepočujem.

Cestou domov sa chalani stále štuchali. So Spencer sme tomu nechápali. Boli taký od kedy sme so Spencer vyšli zo záchodov. Strkali do seba a smiali sa. Mám pocit, že som o niečo prišla.

,,Čo vy traja robíte? Stalo sa niečo kým sme boli na záchode?" spýtala sa Spencer a chalani sa otočili na nás a kráčali do zadu.

,,Nie." povedal Josh a my sme vycítili, že nám klame.

,,Jasné že áno. Vyklopte to!" nakázala som im.

Pozreli sa na Mika. Ten nahodil výraz "čo zase ja". Vlastne, ani ja som nechápala, prečo práve na neho.

,,Tak?" nahodila bojový postoj Spencer.

,,No, Tomm, pochváľ sa." vyzval ho Josh.

Len mykol plecami a otočil sa dopredu.

,,No dávaj." sťuchol do neho.

,,Pozor lampa." povedal Tomm a Josh narazil chrbtom do tyče lampy.

Začali sme sa smiať. Celú cestu sa doberali a nakoniec povedali, že zatiaľ, čo sme boli na záchodoch Tomm niečo skúšal na jedno z tých dievčat. Ale že mu to moc nevyšlo.

Ďalšia časť 😄. Taká o ničom. Teraz budú také nudnejšie časti, ale už mám v pláne aj akčnejšie.

VOTE a koment by potešil. ❤

... 👋-P.

RAPIDITYOnde histórias criam vida. Descubra agora