X.

386 16 1
                                    

Spencer a chalani u nás prespali. Všetci traja ešte spali, no ja som už bola hore. Bolo už niečo po 9AM, keď som išla som dole. Rodičia boli už v robote. Včera sme to s Lukom nejako zahovorili, ale je mi jasné, že nie na dlho.

Rozmýšľala som, čo idem zatiaľ robiť. Napadlo mi, že by som mohla zájsť za Lukom a spýtať sa ho či mi pomôže sa zo včerajška vymotať. Myslím, že oni budu ešte dlho spať, a tak som sa vybrala za ním sama. Nemala som totiž žiadny kontakt. Ani číslo, ani facebook či instagram.

Keď som dorazila pred jeho dom, zazvonila som a o chvíľu vyšiel nejaký pán v obleku.

,,Ahoj. Koho hľadáš?" opýtal sa ma, keď otváral bránu.

,,Dobrý, prišla som za Lukom."

,,Ešte spí, ale kľudne choď za ním." usmial sa tak isto pekne ako Luke. Pravdepodobne to bude jeho otec.

,,Dobre, ďakujem." usmiala som sa aj ja a potom som sa len dívala do čoho nasadol.

Si robíš srandu? Sivé porsche panamera turbo s? O môj bože. Keď odišiel stala som tam ešte 2 minúty, kým som sa nespamätala. Potom som vošla dnu. Chvíľu som poblúdila kým som našla jeho izbu. Bol to obrovský dom.

Pomaly som otvorila dvere a uvidela ako rozvalene leží na posteli. Podišla som k nemu a priemerne hlasno naňho povedala.

,,Luke." nereagoval.

,,Luke." povedala som o čosi hlasnejšie. Nič.

,,Luke." tento raz som zašepkala, čo ho prebudilo. Zaujímavé, že na kričanie nezareagoval.

,,Em?" pozrel sa na mňa prekvapene.

,,Ahoj." pozdravila som ho.

,,Ahoj? Čo čo tu robíš?" rozospato povedal a zívol si.

,,Tvoj otec ma tu pustil. Myslíš, že by mi dovolil skúsiť si zajazdiť na jeho aute?" nedalo mi a spýtala som sa.

Luke sa na mňa pozrel, či to myslím vážne.

,,Eee to nič, trošku som odbočili... Mám na teba jednu prosbičku?"

,,A to?" nadýchla som sa a nevedela ako začať.

,,Nooo to ti je tak že.." naťahovala som slová a dívala sa zahanbene do zeme.

,,Em vyklop to." prikázal mi.

Vyrozprávala som mu, čo sa včera stalo, a ako som sa na neho vyhovorila. Našťastie, je taký zlatý a sľúbil, že mi pomôže. Od radosti som ho objala a vymysleli sme si, čo povieme mojej mame. Povedala som to aj Spencer a chlapcom, aby všetko sedelo. Ostalo len počkať na mamu.

Keď prišla sadla si k nám a rozprávali sme sa.

,,A ten Luke?" po chvíli sa spýtala.

,,Prečo ho chceš vlastne vidieť?" povedala som trochu nahnevane.

Pozrela sa na mňa a povedala: ,,Ty vieš." vzdychla som si.

Áno mami viem. Musí vedieť s kým sa bavím, aby ma náhodou znova niekto neskazil, ale to som bola ja kto kazil všetkých ostatných.

,,Okej. Idem mu zavolať." nie moc nadšene som povedala.

Zavolala som mu. Dnes sme si totiž vymenili čísla.

Keď prišiel, Spencer skoro odpadla.

,,Dobrý. Ahojte." kývol nám.

,,Ahoj." usmiala sa na neho mama.

,,Mami toto je Luke, Luke toto je moja mama." predstavila som ich.

Rozprávali sme sa o včerajšku. Kde sme boli, čo sme robili a vyzeralo to, že nám uverila. Och, keby len vedela. Neskôr sa vybrali domov a ja som išla odprevadiť Luka. 

,,Fakt ti pekne ďakujem. Neviem si predstaviť, čo by robila, keby vedela, čo sa stalo." zasmiala som sa.

,,A prečo by to tak vadilo. Tvoja mama vyzerá byť v pohode. Myslím, že by pochopila, keby si jej povedala, že ste to trochu prehnali alebo že ste si vypili a nemal kto šoférovať, tak ste tam ostali." vzdychla som si.

,,Je to komplikované a nadlho."

Pozrel sa na hodinky a povedal: ,,Ja mám čas dosť. Zajtra sa ešte nejde do školy." povedal a zasmial sa.

,,Už si sa prihlásil?" pozrela som sa na nehe naradovane.

,,No už od začiatku roka." začal sa smiať a mne to došlo.

Podľa našej historky sme sa zoznámili v škole . Buchla som ho do ramena.

,,Haha, veľmi vtipné. A kedy začneš chodiť?" vyzvedala som.

,,Otec to už vybavil. Na budúci mesiac nastupujem." neviem prečo ale usmiala som sa ako slniečko, čoho si všimol a zasmial sa. 

,,Povieš mi to?" narážal znova na to, prečo som mame nemohla povedať pravdu.

,,Keď ti to poviem, budem ťa musieť zabiť." ostala som vážna.

Dúfam že sa časť páčila.

VOTE a koment by potešil ❤.

... 👋 -P.

RAPIDITYWhere stories live. Discover now