XXX.

258 12 0
                                    

Najprv som nesúhlasila, ale keď na mňa vytiahol, že si pripijeme na CC, keďže som sa rozhodla to nezahodiť, tak som si povedala, že pohode. Potom mi, ale došlo, že som tu autom.

,,Tak ťa odveziem ja." povedal Luke.

,,Veď aj ty si si už vypil."

,,Tak tu ostaň." navrhol a musím povedať, že táto možnosť sa mi páčila.

Napísala mame, či môžem ostať u Luka, na čo mi odpísala len OK, čiže som sa potešila.

Potom sme si dali ešte ďalší pohárik a nakoniec sme to trošku prehnali.

Pamätám si, že sme ležali vo vani a vraveli si tajomstvá. Jeden držal fľašu a počúval druhého, a potom si odpil a podal druhému, aby mohol povedať tajomstvo on. Zistila som, že Luke má dve sestry. Jedná býva v Ramsgate, kde žili s mamou a druhá je nevlastná a teraz bývajú spolu. Ja som mu zase prezradila tajomstvá, ktoré o mne nevie nikto, ani najlepší priatelia. Ale mám pocit, že ním začína byť aj on. Vieme o sebe toľko koľko neviem ani sami o sebe.

***

Ráno som sa zobudila v obrovskej posteli. Netušila som, kde som. Až kým som nezapočula mrmlanie.

Pozrela som sa dole pod posteľ a zbadala Luka na zemi. Len som sa zasmiala a ľahla si.

Chcela som sa pozrieť na hodiny, ale nikde som nevedela nájsť mobil. Posadila som sa a naklonila sa k Lukovi.

,,Luke? " šepla som.

Luke sa zľakol a rýchlosťou blesku si chcel sadnúť ale zastavila ho skrinka, ktorú mal nad hlavou. Ja som vyprskla do smiechu. Snažila som sa ho potlačiť, ale vážne to nešlo.

Keď sa mi to podarilo, Luke si sadol. Držal si čelo a mne nedalo ako mu trčí hlava a nechala som sa uniesť smiechom.

,,Emily. Dosť. To nie je vtipné. Cítim, ako sa mi robí hrča." napomenul ma.

,,Koľko je hodín?" spýtal sa, keď sa pozbieral zo zeme.

,,Neviem. Nemám mobil." pozrel sa na hodinky, ktoré mal na ruke.

,,Pol 11stej. Chcel som navrhnúť ísť sa naraňajkovať, ale zrejme bude lepšie sa už naobedovať." pozreli sme sa na seba a ja som stále zadržiavala smiech.

Vážne sa na mňa pozrel a hodil do mňa vankúš. Potom som sa išla osprchovať. Luke mi dal župan a ukázal kúpeľňu. Keď som do nej vstúpila neopúšťal ma údiv. Bola obrovská a moderne zariadená.Celý dom bol veľmi veľký a moderný.

Vlasy som si zopla a pustila sa do sprchovania. Osprchovala som sa v obrovskom sklenenom sprchovom kúte. Zrejme tu majú dve kúpeľne, keďže včera sme sa váľali vo vani. Teda tak som si to pamätala.

Zabalila som sa do županu. Umyla som si tvár a bola som celá rozmazaná. Snažila som sa to nejako umyť ale moc mi to nešlo. Našťastie som našla krém, ktorým som to zmyla.

Keď som chcela vyjsť uvedomila som sa, že nie som namaľovaná. Až po chvíli rozmýšľania, či mám ísť, alebo nie, som sa rozhodla ísť za ním.

Celý dom voňal vôňou jedla. Zišla som dole, kde Luke robil krupicovú kašu, na ktorú dal maslo a granko so škoricovým cukrom.

,,Hmm mňam." usmievala som sa ako slniečko na hnoji.

Milujem krupicu.

,,Nech sa páči. Keď si včera ospevovala túto kašu, tak som ti ju spravil." položil ju predo mňa na barový stolík.

Sadla som si na stoličku celá červená. Luke mi podal lyžicu.

,,Dobrú chuť." poprial mi a ja som sa zase zaškerila.

,,Ďakujem aj tebe." a pustili sme sa do toho.

Potom sme išli nazad do Lukovej izby. Požičal mi tepláky, aby som nemusela byť v tým tesných rifľoch, v ktorých som ešte aj spala, keďže som sa nestihla prezliecť skôr než som ani nevedela čo mám oblečené. Aj keď som protestovala že to netreba, ma prehovoril a obliekla som si ich. Popravde som nechcela byť pred ním v teplákoch.

,,Poď niečo ti ukážem." povedal a vyšiel z izby a ja som išla za ním.

Vošli sme do nejakej izby a vyšli tam na balkón. Bol obrovský, čo ma už tak neprekvapilo. Ale čo ma prekvapilo bol ten výhľad. V dialke bolo jemne vidieť hory, boli síce ďaleko, ale boli nádherné.

Sadli sme si tam a rozprávali sa. Mala som úžasný pocit. Dýchala som čerstvý vzduch s upršaného počasia.

Milujem upršané počasie a jeho vôňu.

Ďalšia časť. 😃

ĎAKUJEM za všetky prečítania a hviezdičky, ktoré dávate na príbeh. Vždy sa poteším, že sa vám páči.😊
Nezabudnite ma podporiť aj teraz a zanechajte VOTE a koment.

(Hore na obrázku je Emily s Lukom)

...👋-P.

RAPIDITYحيث تعيش القصص. اكتشف الآن