IX.

404 16 1
                                    

(🎶🔝)
Ako prvá sme zašli k baru.

,,Čo si dáte? Pozývam." povedal naradovane Josh.

,,Čo doporučuješ?" spýtala som sa ho.

,,Chcete sa nechať prekvapiť?" troška s pochybnosťou sme prikývli.

,,Fúha." prekvapilo ho to, moc často mu neveríme.

,,Okej. Pripravte sa, že dneska to roztočíme. Po dlhej dobe." zase sa zaškeril.

Vysmiaty od ucha k uchu niečo objednal. Sadli sme si za bar a čakali, kým nám to čašník nedonesie.

O chvíľu doniesli 4 poháriky s limetkou ako ozdobu na pohári s osoleným okrajom.

,,Čo to je?" s obavami som sa na to pozrela

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Čo to je?" s obavami som sa na to pozrela.

,,Nepoviem." stále mu nemizol úsmev z tváre.

,,Josh." povedala som s kvapkou naštvania.

,,Nedívajte sa na mňa tak. Chceli ste sa nechať prekvapiť. Tak vám to nejdem kaziť." povedal a odpil si troška, pričom zmraštil tvár.

,,To nebol dobrý nápad." ľutoval Josh a poprosil barmana, nech nám donesie colu. Hneď ako ju postavil pred Josha, napil sa.

Ovoňala som to a skoro som odpadla. Spencer s Mikom sa začali smiať.

,,Tak na tri." povedala Spencer a odpočítala.

Zahryzli sme do limetky a vypili tekutinu. Začala som kašľať a dusiť sa. Pálilo ma to v hrdle a tak som sa rýchlo napila coli. Teda vypila som ju celú.

Začali sa na mne smiať. Tú colu som mala mať na viacej krát, ale ja som ju musela celú vypiť.

,,Joj, vyšla som z cviku." povzdychla som si, ale potom som sa začala aj ja smiať.

O chvíľu som spadla zo stoličky, kvôli čomu vybuchli ešte viac do smiechu a ja tiež.

Hodnú chvíľu sme sa tam váľali po zemi a to do slova. Josh si ku mne ľahol, lebo už aj on každú chvíľu išiel padnúť. Smiali sme sa ako pomätený, až sme boli rudí.

Potom sme sa postavili a sadli si, ale keď sme sa na seba pozreli začali sme sa zase smiať. Ešte sme si niečo dali jedenkrát , druhý .. piaty.

Išli sme tancovať a to ani neviem, ako sme sa k tomu dostali A OKNO....

***

Tma. Všade bola tma a zrazu mi začalo niečo prepaľovať oči.

Keď som ich po chvíli otvorila, zbadala som, ako sa slnečné lúče predierajú oknom a dopadajú rovno do očí. Vtom ma zmocnila strašná bolesť hlavy a brucha.

Pomaly som sa posadila a snažila sa zistiť kde som. Sedela som na gauči a na zemi ležali ďalší ľudia.

Zrazu ku mne niekto pristúpil. Cez slnečné lúče som ho nevedela spoznať, až po chvíli som zbadala Spencer.

RAPIDITYWhere stories live. Discover now