Dnes je Veľká Noc.
Celý dom žiari žltou farbou a všade kde sa pozriem sú zajace a kuriatka.
Mama sa v týchto sviatkoch výživa. Vždy musíme mať krásne alebo ako to s otcom nazývame prehnane vyzdobený dom.
S priateľmi sme sa dohodli, že sa zúčastníme hľadania vajíčok v parku. Mama šalela keď som jej to oznámila. Ona totiž každý rok usporiada hľadanie vajíčok u nás na záhrade. Vždy prídu aj príbuzný a s bratrancami a sesternicami hľadáme vajíčka.Chcela som tento raz vyskúšať niečo iné, alebo teda vo väčšej miere.
Ale vybavila som si to tak, že pôjdeme najprv do parku a potom môžeme aj u nás doma.
Stretli sme sa o jednej poobede a vybrali sa do parku. Konkrétne ja, Spencer, Josh, Mike a Luke.
Boli tam samé malé deti. Našlo sa tam aj pár 15-16 ročný ale prevažne deti.
Dali nám košík a odštartovali. Mali sme hodinu na nazbieranie.
Chalani to moc neriešili. Myslím, že išli s nami len kvôli tomu, aby nám spravili radosť. Josh si hneď sadol a pozoroval nás.
Nazačiatku sme chodili spolu, ale potom sme sa rozdelili, lebo to nemalo zmysel, keďže sme sa hádali kto bude mať, ktoré vajíčko.
Myslela som si, že som na tom dobre. Mala som košík skoro plný, ale keď som zbadala jedno dievčatko, ktoré už zbieralo druhý košík, došlo mi, že som na tom dosť zle. Tak som sa rozhodla ísť do toho na plno. Rozbehla som sa tak, že som si bežala pre druhý košík.
Keď som ho mala skoro plný stretla som Luka. Bolo už len pár minút na zbieranie. Všetci už končili, aj keď ukazovalo na tabuli že ostávajú ešte 3 vajíčka z celkového počtu.
,,Hej choď preč!" povedala som mu.
,,Nato zabudni posledné 3 vajíčka sú moje." vyzerá, že Luke to nezabalil ako ostatný chalani.
,,Haha. Máš smolu lebo som tu ja." vyplazila som mu jazyk.
Obidvaja sme sa rozhliadli dookola a padol nám zrak k jednému kríku, pri ktorom sme zbadali posledné vajíčka. Rozbehli sme sa za nimi, ale ako sme bežali nevšimla som si, že kúsok pred nimi je potok a padla som rovno doňho. Luke ho iba preskočil a zobral si vajíčka.
Potom rehotajúc prišiel za mnou. Položil košík a zodvihol ma na ruky z potoka. Ako ma niesol z neho von, pozreli sme sa na seba a obidvaja vykúzlili úsmevy. Ja od hanbi a on kvôli tomu ako som sa tvárila.
Postavil ma na nohy ku lavičke, na ktorú som si sadla. On potom prebehol pre svoj košík a prišiel ku mne.
,,Chápeš toto sa stane iba mne. Všetky vajíčka mi odplavila voda. Som na mizine." nariekala som.
,,Na. Tu máš moje." podával mi košík.
,,Nie, sú tvoje." odstrčila som ho.
,,Však mne sú nanič. Popravde som ich ukradol Joshovi, ktorý zaspal na lavičke." rozosmiali sme sa.
,,Toto naozaj nepochopím, ako dokáže všade zaspať. Raz išiel cez hodinu na záchod, na ktorom zaspal. Nechápem čo robí v noci, keď cez deň stále spí." kráčali sme k miestu, kde bol štart sútaže.
Všetci čo vyhrali boli malé deti, ktorým určite pomáhali rodičia. Nevadilo by mi to tak, kebyže výhra nie je košík sladkostí.
Potom sme sa vybrali pohľadať ostatných, zobudiť Josha a vybrali sme sa k nám.
Tam už bola oslava v plnom prúde. Boli u nás teta Rachel (sestra mami) so synom Luciusom (12) , teta Ela (sesternica mami) s dcérou Michel (15) a s mužom Robom, ujo Edo (bratranec mami a brat tety Eli) s dcérami Viki (16), Viol (11) a manželkou Zury, ujo Tomás (otcov brat) s manželkou ktorá čaká bábo, starká Helena (mamina mama) so starkým Hugom, starká Anna (mamina otca) a nakoniec Jake s Tommom.
Hneď ako som prišla, sme sa zvítali a predstavila som im Luka. S ostatnými sa už poznajú. Sadli sme si za stôl a rozprávali sme sa. Prezradila som aj môj epický pád do potoka.
Bolo tam super. Otec griloval mäso a všetci sa na ňom smiali. Jediné čo bolo nepríjemné bolo ako po mne a Lukovi pokukujú. Vždy keď som sa pozrela na jednu z tiet s úsmevom zdvihli obočie a pozreli na Luka a potom na mňa. Len som zavrtela hlavou a zasmiala sa.
Keď sme sa najedli, išli sme sa zahrať s loptou a keď sa stmievalo otec urobil oheň a chalani popodávali okolo neho lavičky.
Starý rodičia a ujo Tomás s manželkou odišli, takže nás odbudlo, ale náladu to nepokazilo.
Posadali sme si okolo ohňa. Mama doniesla špekačky a opekali sme si. Sedela som vedľa Luka, s ktorým sme sa stále podpichovali a smiali. Keď sa ochladilo Luke mi prebehol pre deku, ktorá bola položená na lavičke vedľa ostatných. Doniesol ich otec, ak by nikomu bola zima. A keďže nastala noc otec nám ožil a začal robiť somariny, s ktorými nás zabával. Sedela som v objatí s Lukom a sledovali ho. Bolo to úžasné všetci sa zabávali.
/Až na Mika, ktorý smutne sledoval Emily v Lukovom objatí. Keď si to všimla Spencer, ktorá sedela vedľa neho, ho súcitne objala. Mike jej nič nepovedal, žeby sa mu Emily páčila. Spencer mala akýsi šiesty zmysel a vycítila to z neho. /
Ďalšia časť. 😃
Prajem peknú a veselú Veľkú Noc. 😊 🐣🐇.
VOTE a koment by potešil. ❤
... 👋-P.
YOU ARE READING
RAPIDITY
ActionRýchlosť. Ten pocit keď sedíte za volantom a váš aj ostatných život je vo vašich rukách. HI. postavou tochto príbehu je Emily, ktorej v krvi pôsobí rýchlosť. Miluje ,keď sedí v aute a má vietor vo vlasoch. Rodičia jej to ale zakazujú ,aby nesko...