Sadli sme si na lavičku. Bola som chvíľu ticho, ale napokon som spustila svoj príbeh.
,,Už to budú skoro 2 roky čo mi zomrel brat. Mali sme strašne silný vzťah a to, že tu už nebol bolo pre mňa ťažké. Dostala som sa k pitiu a fajčeniu. Cha. 16-ročné dievča a už pije a utápa sa v depresii. Troška smiešne na taký mladý vek... Po čase som nakazila aj kamarátov. Rodičom som klamala, kde som bola a čo som robila. Nechodila som do školy a namiesto toho som bola na párty. Naučila som sa výborne klamať priam brilantne, nikto mi na nič neprišiel, ale... po čase som si uvedomila, že som len ubližovala svojim blízkym, čo som nechcela. Kamaráti ma od toho odhovárali. Uvedomili si to skôr než ja. Keď som skončila v nemocnici kvôli otrave alkoholu, som si uvedomila, čo som robila. Povedala som rodičom pravdu a na začiatku prázdnin som sa s toho dostávala. A už je po tom. Už," zhlboka som sa nadýchla ,,už to neriešim. Pochopila som nejaké veci a teraz som tu, živá a zdravá." vychrlila som zo seba.
,,Akási bola pred tým?" spýtal sa ma a pri spomienke som sa zasmiala.
,,Čo ti ja viem. Povedala by som, že celkom bláznivá a plná energie. Chcela som byť populárna a stredobodom pozornosti. Chodiť po párty a byť najlepšia šoférka na svete. Ale keďže som nemala 15 tak som akurát tak sedela doma, lebo rodičia nechceli pustiť. Keď som oslávila 15 narodeniny, tak ma brat zobral na moju prvú párty a o rok ma učil šoférovať, z čoho som bola nesmierne šťastná. Až neprešlo pár mesiacov a nestalo sa to čo sa stalo." vzdychla som si.
,,Ak sa smiem spýtať, čo sa stalo presne tvojmu bratovi?"
,,Cez zimu sme sa išli previesť na aute k útesu, ale cesta bola zmrznutá a ..... vleteli sme do rieky. Pomohol mi dostať sa z auta, ale... ale sebe už nedokázal pomôcť."
,,Ako sa volal tvoj brat?" zrazu sa spýtal.
,,Austin Dileront." odpovedala som mu a akoby ostal šokovaný ,,Čo sa stalo?"
,,Nič. Emily je mi strašne ľúto čím si si musela prejsť." chytil ma za ruku ,,Som rád, že si to nakoniec zvládla." uprene sa mi pozrel do očí ,,A som rád, že si sa mi s tým zdôverila. Teraz už budem musieť ísť. Pa." povedal a vybral sa na odchod.
,,No tak.. Dobre.. Ahoj." trochu ma prekvapilo, že tak náhle sa rozhodol odísť, aj keď sprvu tvrdil, že má kopu času.
Postavila som sa a išla som domov, kde bol už aj otec. Potešila som sa nemala som totiž možnosť sa sním už dlho rozprávať.
Sadli sme si do kuchyne. Otec ťukal do notebooku, mama varila a ja som tam len tak sedela.
,,Tak dokončené." zrazu povedal otec.
,,Čo je dokončené?" spýtala som sa ho.
,,Sťahovanie filmu. Ideme si pozrieť Superman vs. Batman. Chceš si pozrieť tiež? " spýtal sa ma, na čo som s úsmevom prikývla.
Ďalšia časť. Dozvedeli ste sa niečo o Emily. Dúfam, že sa páčila. 😄
Na obrázku je Austin (brat Emily).
VOTE a koment by potešil ❤.
... 👋 -P.
YOU ARE READING
RAPIDITY
ActionRýchlosť. Ten pocit keď sedíte za volantom a váš aj ostatných život je vo vašich rukách. HI. postavou tochto príbehu je Emily, ktorej v krvi pôsobí rýchlosť. Miluje ,keď sedí v aute a má vietor vo vlasoch. Rodičia jej to ale zakazujú ,aby nesko...