Dnes je velevýznamný deň a to z dôvodu, že mám 18. narodeniny. A ako skoro každý oslávenec by chcel spať do 13stej a mať raňajky do postele, ale v mojom prípade môžem len snívať.
Ráno ma zobudil kupodivu Tomm o siedmej ráno s tým, že sa musím pochystať lebo za 20 min. odchádzame. A keďže som bola zobudená ešte so zalepenými očami, čakal odo mňa toho celkom dosť.
Mala som pocit, že to je len sen však Tomm býva v LA a pochybujem, že by stával o šiestej len, aby prišiel a začal ma z neznámeho dôvodu budiť.
Takže som znova zaspala. Ponorila som sa do sveta snov, keď ma zrazu prebudil mokrý a studený pocit. Vystrelila som ako blesk a stála som vedľa postele pred Tommom.
,,Nespíme ale vstávame. Vravel som ti, že za 20min. odchádzame, aby si sa pobalila. Holt, pôjdeš v pyžame." povedal a odišiel preč.Pozrela som sa na hodinky.
,,Sedem hodín? Ach jaj... To je len ďalší zlý sen." nahovárala som si.
,,Nie, nie je a ak nechceš ísť v tom pyžame, tak sa začni obliekať!" zakričal na mňa odniekiaľ spoza dverí.
,,Nie, nie." zaklonila som hlavu a zavrela oči.
,,Áno, áno." zaznel zdola Tommov hlas.Otvorila som oči a premohla som sa. Zobrala som si veci na oblečenie a išla do kúpeľne, aby som sa osušila, prezliekla a upravila. Zišla som dole, kde ma čakal Tomm.
,,Poď, ideme na výlet." povedal mi a vyšiel von.
Nasledovala som ho k nejakému autu a otvoril mi dvere, aby som nastúpila. Nasadla som do auta. Pripútala som sa, a potom som si všimla, že vedľa mňa sedí Mike.
,,A ty tu čo robíš?" prekvapene som sa na neho pozrela.
,,Ideme predsa na výlet." odpovedal mi na miesto neho Tomm spoza volantu.
,,Kde?",,Ty si jej to nepovedal?" spýtal sa Mike Tomma.
,,Nie. Bude to prekvapenie." objasnil mu a naštartoval.
Nenapadne som sa naklonila dopredu, aby som zistila kto sedí predo mnou.,,A ty si kto?" pozrela som sa na dievča sediace na sedadle spolujazdca.
,,Ahoj ja som Britany, ale všetci ma volajú Bree." významne s úsmevom od ucha k uchu predniesla a podala mi ruku.
,,Ahoj." povedala som a oprela som sa o sedačku. Všimla som si jej zmätený výraz.
,,Poznáš ju?" štuchla som do Mika a pošepla mu. On len mykol plecami, že ani on nevie, kto je Bree zač.
,,Som Tommova priateľka." otočila sa na nás zpredu. Zrejme počula moju otázku.
,,Aha. To som nevedela. Tomm, kedy si mi to chcel povedať?" otočila som sa na neho.
,,Em, toto je moja priateľka Bree. Stačí?" vymenili sme si pohľad cez spätne zrkadlo.
,,A kde to ideme?" spýtala som sa trochu podráždene.
,,Poviem ti len to, že cesta bude dlhá. Tak ak chceš, môžeš si pospať." informoval ma Tomm.
,,Super." zamrmlala som si.
Po pár minútach som aj zaspala. Zobudila som sa až keď sme prišli. Vystúpila som z auta a zistila som, že stojíme sme pred Disneylandom.
Otočila som sa so širokým úsmevom na Tomma.
,,Už si spokojná?" povedal tiež vysmiaty Tomm.Vošli sme dnu. Boli sme tam celý deň a všetko čo sa dalo sme vyskúšali. Domov sme prišli až veľmi neskoro v noci. Bol to super deň. Spoznala som sa lepšie s Bree, ktorá je úplne super a zabavili sme sa ako nikdy pred tým. Môžem tvrdiť, že to boli jedny z najlepších narodenín aké som kedy mala.
TOMM ĎAKUJEM.
Ďalšia časť. 😃
VOTE a koment by potešil. ❤
... 👋-P.
YOU ARE READING
RAPIDITY
ActionRýchlosť. Ten pocit keď sedíte za volantom a váš aj ostatných život je vo vašich rukách. HI. postavou tochto príbehu je Emily, ktorej v krvi pôsobí rýchlosť. Miluje ,keď sedí v aute a má vietor vo vlasoch. Rodičia jej to ale zakazujú ,aby nesko...