----
[Zara - Oktober 2018]Ik ging snel zitten wanneer ik de deur hoorde kraken.
Een breed figuur kwam de kamer binnen met een klein papieren bord. Mijn spieren spande samen bij het zien van zijn gezicht.
Nee.
Ik drukte mezelf tegen de muur, zo ver mogelijk van hem vandaan.
Hij schoof het bord naar me toe en keerde zijn rug naar me toe om weer weg te lopen.
Niet stoppen. Niet stoppen. Niet stoppen.
Ik bevroor als ik hem opeens stil zag staan.
''Wat voor geur is dat?''
Nee.
Ik slikte met moeite een brok weg als ik hem naar een hoek van het kleine kamer zag lopen.
''Is dat het eten van de afgelopen weken?'' hoorde ik hem afvragen.
Met grote ogen keek ik toe hoe hij zich met woedende ogen naar me omdraaide. "Je gaat nu al je borden leeg eten!"
Ik schudde mijn hoofd met een brok in mijn keel.
Met een dreigende blik, liep hij naar me toe en hurkte voor me neer. "Wat?"
"Bl-blijf uit mijn b-buurt.'' Ik keek angstig om me heen. Ik kon opeens geen adem meer halen.
Een luide lach vulde de ruimte.
Zijn lach.
Het gaf me spontane rillingen.
"Ach, Zara toch. Ironisch, dat je denkt daar een macht over te hebben. Ik beslis wanneer ik uit jouw buurt zal blijven."
Nee
Met grote ogen keek ik naar zijn hand op mijn dij. Mijn nagels drukten tegen mijn handpalm. "R-raak me n-niet aan," siste ik onder mijn adem.
"Wat wil je daar aan doen?" vroeg hij uitdagend en zijn hand kroop nog meer naar boven.
"Ik,'' Spuug vormde in mijn keel van angst. ''Ik schreeuw heel dit gebouw bijeen!"
"Weet je,'' fluisterde hij in mijn oor, een conversatie tussen alleen ons twee. ''Eigenlijk heb ik wel zin om verwend te worden, na een lange dag."
Hij duwde me ruw tegen het muur aan en zijn blik hield lust aan. Zijn vingertoppen voel ik mijn huid verbranden. Het was een onaangename gevoel.
Mijn lippen begonnen te trillen. Je kon de angst duidelijk van mijn ogen aflezen.
Niet weer...
Ik sloot mijn ogen als ik de pijn tussen mijn benen voelde versterken. Het deed nog steeds heel veel pijn. Ik zou het dit keer niet redden. Daar was ik zeker van.
JE LEEST
Burn the truth (NL)
Mystery / Thriller"How many tears do I have to cry, to clean myself of you?" Beëindigd op: 24 - 02 - '17 | Hoogste rang: #5 in MYSTERY/THRILLER