09: Little Fighter

480 48 32
                                    

Masanın üzerindeki çiçek ve çikolatayı alarak fırtına gibi mutfaktan çıktım.Elimdekileri bana talip olan oğlana doğru fırlatırcasına attım.''Defolun burdan,ben satın alabileceğiniz bir eşya değilim!''

Üçü de bana şokla bakarken çiftlik sahibinin sert sesi çatık kaşları eşliğinde duyuldu''Bu da ne demek oluyor Bay MCcorner?''Parasıyla her şeyi satın alabileceğini düşündüğü belliydi.''Ne dediğimi duymadınız mı?''dedim bakışlarımı bu soylu soytarıya dikerek.Herkesin dili tutulmuş gibiydi.Birkızın,hemde küçük bir kızın soylulara karşı böyle konuşması hiçbir yerdegörülmemişti.''Ne yaptığını zannediyorsun sen Alexandrianna ?''diyen eniştemin öfkeli sesini duymazdan geldim.''Paranızlaher şeyi yapabileceğinizi sanıyorsunuz değil mi aşağılık insanlar ?Bu size birders olmalı.Şimdi kıçınıza tekmeyi basmadan önce burdan gidin!'' dediğimde ayaklandılar.Öfkeli ve şok içerisindeydiler.Bana talip olan adının Alex olduğunu öğrendiğim çocuk dehşet içindeydi.Annesi,''Böylesine arsız bir kızı gelin olarak almadığımız için şanslıyız.''diye söyleniyordu.Onun kocası ise ''Terbiyesiz kızının neden talibi olmadığı anlaşıldı.''diyordu giderken.

Apar topar evimizden gittiler,biz ise öfkeli eniştemle baş başa kalmıştık ama bu defa bende öfkeliydim.Hemde fazlasıyla.Zorla evlendirilmeye çalışmak yetmişti artık! Erkeklerin egemenliğindeki bu dünyada birazcık özgürlük yok muydu? Biz kızlar büyüyüp evlenmek için mi doğuyorduk çünkü bizden tek beklenen buymuş gibi davranıyorlardı!

''Beni öylece satabileceğini mi sandın ? Sonra da paramla keyif sürecektin öyle mi,seni paragöz herif!''diye azarladım onu.Beni bu gün öldürmezse hiçbir gün öldürmezdi.''Seni arsız.Ne sana ne de kardeşine bakmak zorunda değildim ama siz ikiniz başıma kaldınız!Şimdi o adamla evlenerek ve bana para getirerek borcunu ödemiş olacaktın.Nankör seni!''dedi sinirden gözü dönmüş bir şekilde.Üstüme doğru bir adım geldiğinde geri gittim.Teyzem kardeşimin yanımıza gelmesini engellemeye çalışıyordu.''Evleneceğim kişiyi sen seçemezsin.Bu zamana kadar yaptıkların yetmedi mi,zorbalıkların yetmedi mi ha? Şimdi de geleceğime mi karar vermeye çalışıyorsun?!''diye çıkıştım geri geri gitmeye devam ederken.Sonra durdum ve güçlü görünmeye çalışarak ekledim''Ben özgür bir kızım ve kararlarımı kendi irademle veririm!''

Bu,son damla olmuştu.Sinirden kıpkırmızı olmuş yüzü ve sıkılmış çenesiyle karşımda duruyordu,bana tokat attı.Tokatı o kadar sertti ki yüzümün alev aldığını hissettim.''Yine ne saçmalıyorsun,iradeymiş,o da neyse''diye homurdandığını duyarken kendimi yerde buldum.Saçlarımı o kadar çok çekiştiriyordu ki acıdan gözlerim dolmuştu.Teyzem ''Yapma,etme!''diye ona engel olmaya çalışırken kuşumun ötüşü duyuldu.Eniştemin yüzünde sadistçe bir sırıtma belirdiğinde yutkundum.Eniştemin bakışları kuşuma,Özgür'e kaydığında teyzem onun önüne atıldı ancak eniştem onu hızlıca iktirip yere düşmesini sağladı''Sana da geleceğim!''

Eniştem''Özgürlük demiştin,değil mi ?''dediğinde ne yapacağını anladım.Saçımı aniden bırakınca kafamı yere çarptım.''Bu kuşun adını 'Özgür'koymuştun değil mi ?''dediğinde kendimi yerden kaldırmayı başardım.O ise çoktan beni geçip kafesin yanına varmıştı bile.Kafesi açtı ve kanadı yaralı olan minik kuşu eline aldı.''Bırak onu,o sadece bir hayvan!''diyerek yumruklarımı ona doğru savurdum ama beni geri iktirdi.Cebinden bir çakı çıkardı,her şey bir saniyede olmuştu.''Al sana özgürlük!''diye bağırarak beyaz güvercinimin kafasını bir çırpıda kestiğinde göz yaşlarıma hakim olamadım.Cıvıl cıvıl ötüşleri kesilen kuşuma baktım,yerdeydi ve can çekişiyordu ama eniştemin öfkesi dinmemişti.''İşte özgürlük budur!Bana itaat edeceksin,benim paramla karnın doyuyorsa dediklerimi yapacaksık küçük orospu seni!''

O üstüme doğru yürürken teyzem onu tutmaya çalışıyordu.O sırada göz ucuyla kız kardeşimi gördüm,ellerini kulaklarına kapatmış,odanın girişinde ağlıyordu.Burayı onun için daha iyi bir yer yapabilmeyi dilerdim.Ben geri geri giderken eniştem üzerime üzerime geliyordu ve teyzemi bir kenarı fırlatmıştı,hala yaşadığım olayın şokundaydım,bembayaz güvercinim kanlar içinde yerde yatıyordu,yaşlı gözlerimin gördüğü kadarıyla eniştem beni fena halde benzetecekti bu defa.Kapı sesini duydum ama kimse ilgilenmedi.''Beni rezil ettin. O zengin ailenin seni beğenmesi bir lütufken,onlara demediğini bırakmadın!''dedi.Bu sırada kardeşimin sesini duydum''Enişte,durun!Misafir--''

VİCTORİA/h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin