22: İs This A Memory Or A Dream?

269 22 31
                                    




*YAZARDAN*

Misafirler içeceklerini içerken Hayley ve Darvin'de onlarla sohbet ediyordu.Sıra Lord Harry Styles'a gelmişti.Darvin saygısını bozmuyor Hayley biraz daha arkadaş canlısı davranıyordu.Bunu fırsat bilen Victoria içeriye,evlerine adımladı.Bir süre boş ve karanlık evin içinde etrafına bakındıktan sonra bu kez mutfaktaki arka kapıyı kullanarak evin arkasına çıktı.Bütün bunlar hazırlıksız olduğu şeylerdi.

Küçük kardeşi evlenmişti.

Bu hiç olmayacak bir düşünce gibiydi.Sanki hiç büyümeyecekler hiç evlenmeyecekler gibi..

Aklına anne ve babası geldi.Hayley onlar öldüklerinde daha çok küçüktü ve Victoria çabuk büyümek zorunda kalmıştı.Kardeşini korumak zorunda kalmıştı.

Yangın.

O yangından sadece iki kişi kurtulmuştu.Evlerini saran alevler öylesine güçlüydü ki yine de babası onları kurtarmayı başarmıştı ancak kendileri evin içinden çıkamamıştı.

Omzuna dokunan bir el ile irkildi.

Victoria daldığı düşüncelerden kurtulduğunda müziğin sesini duyabildi.İlk dans başlamış olmalıydı.Harry hafifçe boğazını temizledi.Elini kaldırıp ona doğru uzattığında ceketinin kolundaki işlemeler göze çarpmıştı.Victoria şaşkınca kendisine uzanan ele baktı.''Düzgünce sormaya fırsatım olmamıştı.''dedi.''Leydi Victoria,benimle dans eder misiniz ?''

Başına gelen tüm bunlar bir danstan olmamış mıydı ? Şimdi ne dansıydı bu ? Kaşları hafifçe çatılınca Lord Styles ikna etmek için konuştu.''Burası korunaklı bölge ve etrafta kimse yok.''

''Sizinle dans etmenin yanmak demek olduğunu söylemiştiniz,''

Lord hayranlıkla gülümsedi.Bu kadının zekasını seviyordu.Her şeyi hatırlamasını,lafını esirgememesini..''O halde yanalım.''diyerek karşılık verdi ancak sesi soru tonlamasındaydı.

Elleri buluştuğunda Victoria kalp atışlarının hızlandığını hissetmişti.

Yumuşak piyano melodisi kulaklarına hakimken Harry büyük elini Victoria'nın beline koyarak onu biraz daha kendisine çekti.Diğer elleri birleşmek için havaya kalktığında Victoria,bileğinden kayan bilekliğinin ve ellerinin arasındaki milimlik havanın hissini asla unutmayacaktı.

Diğer elleri birleşmek için havaya kalktığında Victoria,bileğinden kayan bilekliğinin ve ellerinin arasındaki milimlik havanın hissini asla unutmayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir süre sessizce ritme uydular.İkisi de birbirleri üzerindeki dokunuşlarının uyandırdıkları etkide kaybolmuş gibiydiler.

''Bir dans savaşlar başlatabiliyor demek senin dünyanda.''diyerek sessizliği bozdu Victoria.

''Öyle görünüyor.''karşılığını aldı.Bu durumu biraz daha eşelemek istiyordu.Merak ettiği sorular vardı.''Bir şey sormak istiyorum Lord Styles.''dedikten hemen sonra artık Lord diye hitap etmeyeceği aklına geldiğinde ''Harry.''diye ekledi.

VİCTORİA/h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin