*
Rahatsızca bir nefes aldım ve yerimde kıpırdandım.Lord Hector yardım getirmeye gitmişti ve bir süredir Lord Harry ile yalnızdım ancak doğru düzgün bir şeyler konuşamamıştık.Beni ilk bulduğunda yaşadığımız yakınlık sanki yok olmuş gibiydi.Aramıza mesafe koymuştu ben de o mesafeleri aşamayacak haldeydim.
Sıkılıyordum ama en azından tek değildim.
Bir an Harry'nin kasıldığını hissettim ve ona dikkat kesildim.''İyi misin ?''
Bana bakmadı ve kendisini daha çok sıktı.
''Lord Styles?''diye yineledim.Başını çevirdi ve dişlerinin arasından konuştu ''Bana bakma.''
Aynı kanepede oturuyorduk bu yüzden ona biraz daha yaklaştım ve yüzünü görmeye çalıştım.Ne oluyordu ? Ve o an gördüm gözleri yavaşça karardı.
''Korkucaksın.''diye mırıldandığında gerilmiş olsam da ona bakmayı sürdürdüm.''Beni hafife alıyorsunuz.''diye karşılık verdiğimde bakışları kendi ellerine kaydı.Parmak uçları kararmaya başlamıştı.Damarlarında sanki siyah bir sıvı akıyordu ve her yerine yayılarak kolundan yukarı tırmanıyordu.''Bir şeyler ters gidiyor.''dedi kaşları hafif çatılmıştı bense kaskatı kesilmiştim.Tenine neler oluyordu ? Neden oluyordu ?
*Yazar Anlatımından *
/Eski Zamanlar/
Küçük Harry başını dayadığı masadan hafifçe kaldırıp kollarının arasından açılan kapıya baktı.Gelen babasıydı.''Harold''dedi şefkatli ses tonu ancak otoriterdi.Harry başını tamamen kaldırdı ''İstediğini yaptım işte baba.Yalnız kalabilir arkadaşlarıyla.''
''Harold,o senin ağabeyin ve bu gün 12.yaş günü.Bunun bizim gibiler için ne kadar önemli olduğunu biliyorsun.''Biliyordu Harry.Onların ailesi özeldi ve her çocuk 12.yaş gününde seçildikleri Tanrı tarafından huzura çağırılıyordu.Tanrılar seçilmişleriyle konuşuyor bir takım görevler veriyor ve bağlılık yemini etmelerini istiyorlardı.Harry'nin daha iki yılı vardı.Ağabeyi Zayn bu gün bunu deneyimleyecekti ama Harold bunu umursamıyordu çünkü Zayn Harry'i arkadaşlarının yanında terslemişti ne kadar ağabeyi de olsa bunu kendisine yedirememişti küçük Harold.
Omuz silkti.
Alfred dizlerinin üzerine çöktü ve oğlunu iki omzundan tuttu.''Harold.Her ne olursa olsun aileni yalnız bırakmayacaksın.''dedi ses tonu sertti.''Etrafımızda olan tüm kötülüklere tüm tuzaklara ancak böyle karşı gelebiliriz.Ancak böyle korunabiliriz.''Kaşları hafifçe çatılmıştı.''Aranızda anlaşmazlıklar olabilir ancak bunu başkalarının yanında belli edemezsin.''
''Ama baba o --''
''Aile güçtür Harry.''
Aralarındaki bu konuşmadan sonra Harry daha fazla direnemedi ve doğum günü partisinin olduğu yere adımladı.Masanın etrafında doluşmuş çocuklarla ağırbaşlılıkla sohbet ediyordu ağabeyi.Zaten hep olgun bir çocuk olmuştu.Ona yüklenen ve küçük yaşlarda anlamakta zorlanmasına karşın az çok anladığı kaderin yükünü taşıyor gibi hep durgundu Zayn.Bu gün bile.Annesi en güzel kıyafetlerini giymişti.Kısa bir an göz göze geldiler.Harry bakışlarını kaçırdı.O sırada hizmetçilerden bir kaçı ellerinde tabaklarla içeri girdi.Çok geçmeden elinde büyük bir pasta olan hizmetçi de içeri girdi ve doğum günü şarkısı eşliğinde pasta Zayn'in önüne sunuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİCTORİA/h.s
Fanfiction* ''Bu kadar zarif bir hanımefendinin böyle davranışlarının olması ne büyük üzüntü.'' ''Ne varmış ki davranışlarımda ?'' ''Fazla cesur ve cana yakınsınız.Bu da saygısız olmanıza sebebiyet veriyor.''derken yeşilleri fazlasıyla kibirliydi . * Baz...